Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 7062
Saken har sålangt ikke blitt noe større av, så langt har hun bare anmeldt butikken men jeg sier meg gjerne glad i å forklare meg framfor politiet. Jeg har ingen tvil i mitt hjerte, og rein samvittighet når jeg sier at hun stjal. Gleder meg til å bli kalt inn til avhør om det kommer så langt, jeg har ikke noe imot jenten har aldri møtt henne før så hvorfor skulle politiet tro at jeg ville løyet om noe så seriøst? Men takk for beroligende svar Provo
Du gjorde det rette mener nå jeg, og alle vet jo at sjefen kommer med de rareste utspill bare for å redde seg og sin egen stilling. Neste gang lar du bare være å bry deg og drit totalt i alle butikktyver, uansett hvor åpenlyst det er, sjefen kan ikke akkurat kjefte på deg da..
skjønner ikke hvorfor du egentlig bryr deg om hun stjelte den eller ikke. er ikke akkuratt som om hun stjal den fra deg personlig. du får jo den samme lønna uansett. kan hende det bare er jeg som tenker sånn, men sånn er det bare
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Et normalt menneske som har rotet seg borti sånne ting uten å være helt frivillig, kommer aldri til å gjøre sånt igjen.