Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 8015
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Er de nynazistiske miljøene i Russland noe større enn andre steder`? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det har blomstret sånn i Russland med tanke på hva Nazi-Tyskland gjorde for 60år siden så burde det heller være hat. 20 millioner russere døde vel under 2verdenskrig for å bekjempe nazismen.
Vis hele sitatet...
Underlig det der, russer og nynazist. Lå de å sov i historietimen?
Sitat av TheCodFather Vis innlegg
Tror ikke vi skal gå så langt at vi halshugger og banker innvandrere. Men vi burde si mer i fra hvis det er noe vi er uenige i. Sånn som f.eks mosquene osv. Jeg fikk ikke vite at de planla å bygge en på furuset, før jeg så grunnmuren og skite "her bygges furuset mosque". I sånne tilfeller burde folk som er uenige si i fra. Selv er ikke jeg så keen på å høre islamsk bønnrop klokken 6 om morningen.
Vis hele sitatet...
Vet du at de kommer til å ha høylytt bønn klokken 6 om morgenen, eller er det bare dritt du slenger rundt deg fordi du liker å mislike muslimer?
Hadde det verdt mulig og linke til episoden?
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Russere er jo immigrert mange steder, skjønner ikke hva de har så mye imot utlendinger, er nokk mye med fattigdom og slum og gjøre
Vis hele sitatet...
Har du vært i Russland i det hele tatt?

Kan godt skjønne at de gjør det, de er dritt lei av muslimene og alt drittet de gjør i landet, og når ikke staten gjør noe med det, så tar folk det i sine egne hender.

Hadde ikke du blitt sur hvis noen fra kazakstan hadde bryte hjem til deg, knullet 12 år gamle datteren din, slått deg til blods og kona, stjålet alt du har.

Russiske folk er rett og slett dritt lei av dem.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Finnes 2 typer av Russere

De største russerne var de som hjalp Frankrike osv under ww2.
Vis hele sitatet...
Helt riktig to forskjellige typer. Vi russere er stolte folk som egentlig gir faen i alle andre i verden. Sovjet lever og ghetton, skinheads, slummen vokser og vokser. Skjønner at folket blir irritert når det fattige pureblooded Russland dør fordi Russland bruker penger på innvandring.

Men alt i alt syke greier, som sagt ovenfor er Russland bare en liten del av skinheads(a) rundt i verden. I Norge er det også russiske nynazister ++ Estiske er også her i Norge etter det jeg har hørt og lest. Jeg sier bare at alle har en viss stolthet og den fremheves til det maksimale hos det Russiske folk.

Jeg kan selv si at Russland er korrupt, vi drekker oss i hjel og har ekstremt mye kriminalitet. Bare fremtiden vil vis hva som skjer.

God helg alle freaker`s!!
Sitat av Essi Vis innlegg
Helt riktig to forskjellige typer. Vi russere er stolte folk som egentlig gir faen i alle andre i verden. Sovjet lever og ghetton, skinheads, slummen vokser og vokser. Skjønner at folket blir irritert når det fattige pureblooded Russland dør fordi Russland bruker penger på innvandring.

Men alt i alt syke greier, som sagt ovenfor er Russland bare en liten del av skinheads(a) rundt i verden. I Norge er det også russiske nynazister ++ Estiske er også her i Norge etter det jeg har hørt og lest. Jeg sier bare at alle har en viss stolthet og den fremheves til det maksimale hos det Russiske folk.

Jeg kan selv si at Russland er korrupt, vi drekker oss i hjel og har ekstremt mye kriminalitet. Bare fremtiden vil vis hva som skjer.

God helg alle freaker`s!!
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, for jeg lov å spørre hvor og når i Russland, du har vært?
Fordi dette her høres ut som 90 tallet, er der hver sommer, og man kan glemme å bestikke politet hvis du kjører for fort. Ungdommene drakk ikke akkurat mere en norges ungdom, mye kriminalitet sier du, ja, men dumt å sammeligne med andre land, er jo tross alt 160 milioner mennesker i Russland, tror du ikke det hadde vært mye kriminalitet her i Norge også hvis det hadde bodd så mange mennesker?
Fattigdom? Jeg kjenner fattige folk i Russland, de liker å klage bare, de har mat, de har klær og varme, men de klager fortsatt, på grunn av de ikke kjører Mercedes Benz og går i Hugo Boss som noen andre gjør.

Er btw russer selv, enten så er moren min, bestemoren min og jeg hjerne døde, eller så er det bare bullshit at det er ekstrem fattigdom i Russland.
Sist endret av Dr.Feelgood; 7. januar 2011 kl. 16:53.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Vet du at de kommer til å ha høylytt bønn klokken 6 om morgenen, eller er det bare dritt du slenger rundt deg fordi du liker å mislike muslimer?
Vis hele sitatet...
Nei jeg tenker det samme som østerike/sveits gjorde. De nekta sånne bønnetårn, fordi de skrek ut bønner tidlig på morningen mens folk lå å sov Tror du jeg sier masse random uten å ha gjort research?

Jeg var på ferie i tykia en gang, da ble vekket tidlig på morgenen av en mann skrike ut bønner.. Det var ikke så artig

Sitat av alicante55 Vis innlegg
Men er egentlig disse Neo-Naziene utenfor Russland? Eller tørr de ikke dra inn i de "farligste" strøkene i LA osv?

Det eneste du viser viss du går 3+++ mot 1 er feighet!
Vis hele sitatet...
Hva i all verden skal de i LA å gjøre? De prøver å "fjerne" utlendinger i Russland, ikke utfordre crips and bloods.

De gir nok desverre langt faen i hva som er fear eller ikke, de bare banker dritten ut av alle utlendinger de kommer over fordi de er gærne i hodet
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Unnskyld meg, for jeg lov å spørre hvor og når i Russland, du har vært?
Fordi dette her høres ut som 90 tallet, er der hver sommer, og man kan glemme å bestikke politet hvis du kjører for fort. Ungdommene drakk ikke akkurat mere en norges ungdom, mye kriminalitet sier du, ja, men dumt å sammeligne med andre land, er jo tross alt 160 milioner mennesker i Russland, tror du ikke det hadde vært mye kriminalitet her i Norge også hvis det hadde bodd så mange mennesker?
Fattigdom? Jeg kjenner fattige folk i Russland, de liker å klage bare, de har mat, de har klær og varme, men de klager fortsatt, på grunn av de ikke kjører Mercedes Benz og går i Hugo Boss som noen andre gjør.

Er btw russer selv, enten så er moren min, bestemoren min og jeg hjerne døde, eller så er det bare bullshit at det er ekstrem fattigdom i Russland.
Vis hele sitatet...
Jeg har russisk bakgrunn tilbake i tid. Når man først måler hvem som drikker alkohol osv, så måler man ikke ungdommer de ses på som mindreårige. Man måler selvfølgelig voksne (altså 18 eller over). Hvert år drikker flere 1000 russere seg ihjel på vodkaen sin dette er bevist i undersøkelser. Mange tapre russiske menn klarte ikke overgangen fra sovjet og gikk på flaska. Har faktisk aldri vært i russland, men planlegger tur snart. Hvor jeg skal dra vet jeg ikke, alltid hatt lyst til å dra til Sibir, men vi får se.

fattigdommen er jo der så det holder. Russland er et av verdens mektigste land, og rikdom er i stor sjanger ganske utbredt i moderlandet. Hvis du foreksempel hadde sett for deg ghettoen og slummen i Russland her i Norge så ville Norge hatt utrolig dårligere standard og kriminaliteten ville ha vokst mye. At du ikke kan bestikke en politimann i Russland er bullshitt du kan bestikke hvorsomhelst. Alle politistyrker er korrupte etter min mening. Men for all del.

SLAVA SLAVA RUSSKIE!
Sitat av Afasar Vis innlegg
Ja, hvorfor ikke? De er skapt av miljøet de lever i, og kan derfor kanskje endres ved å puttes i et sunnere og mer stimulerende miljø. Heldigvis står ikke rettssystemet for hevn og andre neandertalerholdninger, men for å hjelpe folk til å leve normale liv.
Vis hele sitatet...
Godt ikke alle lederne i verden tenker som deg! Det finnes en mellomting mellom Norge og Iran.
Sitat av Essi Vis innlegg

SLAVA SLAVA RUSSKIE!
Vis hele sitatet...

hahaaha Yeah man
Sitat av Essi Vis innlegg
Jeg har russisk bakgrunn tilbake i tid. Når man først måler hvem som drikker alkohol osv, så måler man ikke ungdommer de ses på som mindreårige. Man måler selvfølgelig voksne (altså 18 eller over). Hvert år drikker flere 1000 russere seg ihjel på vodkaen sin dette er bevist i undersøkelser. Mange tapre russiske menn klarte ikke overgangen fra sovjet og gikk på flaska. Har faktisk aldri vært i russland, men planlegger tur snart. Hvor jeg skal dra vet jeg ikke, alltid hatt lyst til å dra til Sibir, men vi får se.

fattigdommen er jo der så det holder. Russland er et av verdens mektigste land, og rikdom er i stor sjanger ganske utbredt i moderlandet. Hvis du foreksempel hadde sett for deg ghettoen og slummen i Russland her i Norge så ville Norge hatt utrolig dårligere standard og kriminaliteten ville ha vokst mye. At du ikke kan bestikke en politimann i Russland er bullshitt du kan bestikke hvorsomhelst. Alle politistyrker er korrupte etter min mening. Men for all del.

SLAVA SLAVA RUSSKIE!
Vis hele sitatet...
Isåfall, mitt tips til deg om du vil bestikke politet, så la vær. Ja, du finner kanskje et par som er korrupte, men tro meg, ting har blitt annerledes der nå. Alkohol får man ikke kjøpt uten legg, i hvertfall på butikken, ja kiosker kan funke noen ganger, snakker da fra egenerfaring, og det ble prøvd ut nesten hverdag i en måned når jeg var der. Angående slummen, så reis til Russland, så lover jeg deg du blir fort overasket =)

En ting til jeg vil legge til, til dere som sier at skinheads er noen idioter som burde henges. Dere må selv oppleve det før dere uttaler dere. Dere vet ikke hva slaks hat det har mot de fra kaukaus, ja alle fra der er ikke idioter som lager faenskap, men stereotyp på dem er å lage faen skap og leke så gærne som mulig, ved å voldta russiske jenter på natten på gata, stjeler alt de kommer over, så selv på russiske nyheter for ikke så lenge siden, da det flere chechenere ble tatt i salg av organer, der de drepte barn og vokse og tok organene ut av dem og solgte det. Hvis noen så på VG for ikke lenge siden, så skrev de om de opptøyene skinheads, fotball hooligans og nasjonalistene lagde, der de gikk løs på alle som ikke var etniske russiske, men det var på grunn av en ungdom ble drept av 2 chechenere etter en fotball kamp. De chechenere ble tatt men sluppet løs av en eller annen grunn, og derfor lagde dem opptøyene mot staten og politiet. De fra kaukaz har jo hatt så mange selvmordsbombere i Moskva og andre byer, der mange døde. Dere husker vel ifjor?

Så forstå folkens, ja det kan se ut som det er bare et par idioter som tror det er kult å bli med i skinhead gjeng og banke opp de som ikke er slavisk, MEN det er ikke det. Det ligger hat bak det på grunn at de har gjort så mye dritt mot det russiske folk at det russiske folket ikke orket mere og tok sakene i egne hender, siden staten ikke gjør noe med det.

Jeg er ikke rasist, har selv mange venner som er brune i huden, men jeg synes det er greit det skinheads gjør, ja det er feigt med 5 stk mot en, men har dere ikke sett alle de videonene på youtube de fra chechenya legger ut da? De gjør absolutt det samme som skinheads, 5 stk mot 1.

Jeg møtte en skinhead i Russland, og ble kjent med han, så spurte jeg han hvorfor man alltid ser på videor og sånt at det er 5 stk skinheads mot en chechener? Da svarte han '' Ja, men har du ikke sett hvordan de gjør det? De henter hele familien sin, både onkel og brødrene osv til å banke en fyr'' . Tror de fleste kjenner seg i den sitausjonen.

Beklager for skrivefeil osv
i will take a trip to the great motherland soon! Men at ghettoen i Russland ikke er ille, det kan jeg ikke tenke meg. Russland er jo et av landene i verden med mest kriminalitet. Men for all del, se positiviteten i mitt, ditt og alle andres Russland så finner vi SYKT mye positive ting

YA lyublyu Rossiyu!

Na zdrovje brothers and sisters.
du tror ikke dette bildet media maler av Tsjetsjenere har noe å gjøre med at det gagner Russland som stat at befolkningen misliker landet de okkuperer?
Sitat av Essi Vis innlegg
Helt riktig to forskjellige typer. Vi russere er stolte folk som egentlig gir faen i alle andre i verden. Sovjet lever og ghetton, skinheads, slummen vokser og vokser. Skjønner at folket blir irritert når det fattige pureblooded Russland dør fordi Russland bruker penger på innvandring.

Men alt i alt syke greier, som sagt ovenfor er Russland bare en liten del av skinheads(a) rundt i verden. I Norge er det også russiske nynazister ++ Estiske er også her i Norge etter det jeg har hørt og lest. Jeg sier bare at alle har en viss stolthet og den fremheves til det maksimale hos det Russiske folk.

Jeg kan selv si at Russland er korrupt, vi drekker oss i hjel og har ekstremt mye kriminalitet. Bare fremtiden vil vis hva som skjer.

God helg alle freaker`s!!
Vis hele sitatet...
Samme problem begynner å komme i Norge! Bare se på sykehjems plassene! Norge gir alt av penger til innvandrere, men de har ikke råd til å pusse opp eller bygge sykehjem!
Sitat av Fleinaren Vis innlegg
Godt ikke alle lederne i verden tenker som deg! Det finnes en mellomting mellom Norge og Iran.
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekka ble ikke en nynazist mindre nazist av å:

- bli banka opp
- sitte i fengsel

Synd at ikke enda flere fokuserer på løsninger på problemer. Istedet vil man straffe (i form av et opplegg som ikke fokuserer på å hjelpe kriminelle, bare at de skal ha det jævlig.). Enten som hevn , eller bare fordi "han fortjener det" (En straff som kanskje til og med kan virke mot sin hensikt).
Sist endret av SikkoDude; 8. januar 2011 kl. 01:22.
Dr.Feelgood forteller litt om hvorfor det er så mye hat mot ikke etniske russere. Bra skrevet
Sitat av nikons Vis innlegg
Jeg mistet akkurat veldig mye tro på menneskeheten. Forferdelige mennesker. Fortjener dødsstraff alle som en.
Vis hele sitatet...
Oi da... Two wrongs don't make a right.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Ja, hvorfor ikke? De er skapt av miljøet de lever i, og kan derfor kanskje endres ved å puttes i et sunnere og mer stimulerende miljø. Heldigvis står ikke rettssystemet for hevn og andre neandertalerholdninger, men for å hjelpe folk til å leve normale liv.
Vis hele sitatet...
Sitat av Fleinaren Vis innlegg
Godt ikke alle lederne i verden tenker som deg! Det finnes en mellomting mellom Norge og Iran.
Vis hele sitatet...
Kan du begrunne hvorfor du er uenig med Afasar?
Ettersom du så pedagogisk opplyst at du uten å blunke kan forfekte "en mellomting mellom Norge og Iran", ønsker jeg meget gjerne å høre hva slags grunnlag du har for å uttale deg.
Norge har flere milliarder, oljepenger,skatte penger osv. Det er ikke innvandrernes feil at norges regjering ikke prioriterer sykehjemsplasser o.l. At norge kommer til å bli et muslimsk land? Hva ligger i den påstanden`? De kommende generasjonene kommer kanskje til å ha islam som trosretning akkuratt som du kanskje er kristen, men kommer ikke til å være ekstremister. Innvandring er bra for oss, kulturell utvikling og forståelse. Vokser du opp i norge får du jo norske holdninger, du vil prioritere utdanning,jobb,venner,familie. Tror ikke de vil sitte hjemme å nekte å integrere seg, føde 18 unger å gå rundt å tvinge på folk sin religion. Hvis det er veldig bekymrende for noen hvor vidt muslimer har den holdningen at de skal føde 8 barn hver så må vel dere også skjønne at det ikke passer inn i det norske systemet - man har rett å slett ikke tid. Og hvis noen skulle komme til å gjøre det, så la dem. De har ikke å fucke opp det norske systemet som agenda.
Sitat av -puzzle Vis innlegg
Norge har flere milliarder, oljepenger,skatte penger osv. Det er ikke innvandrernes feil at norges regjering ikke prioriterer sykehjemsplasser o.l. At norge kommer til å bli et muslimsk land? Hva ligger i den påstanden`? De kommende generasjonene kommer kanskje til å ha islam som trosretning akkuratt som du kanskje er kristen, men kommer ikke til å være ekstremister. Innvandring er bra for oss, kulturell utvikling og forståelse. Vokser du opp i norge får du jo norske holdninger, du vil prioritere utdanning,jobb,venner,familie. Tror ikke de vil sitte hjemme å nekte å integrere seg, føde 18 unger å gå rundt å tvinge på folk sin religion. Hvis det er veldig bekymrende for noen hvor vidt muslimer har den holdningen at de skal føde 8 barn hver så må vel dere også skjønne at det ikke passer inn i det norske systemet - man har rett å slett ikke tid. Og hvis noen skulle komme til å gjøre det, så la dem. De har ikke å fucke opp det norske systemet som agenda.
Vis hele sitatet...
Innvandringen kommer til å jevne seg ut etterhvert som du sier fordi det rett og slett ikke blir gunstig med 5-6 unger. MEN det du glemmer er at de fleste første gangs innvandrere i Norge kommer fra krigsherjede land og du sier her at du ikke tror at de vil påtrenge religion, men det er jo bare å ta en liten titt på f.eks østen der de få som er kristen får mindre og mindre rettigheter og plass og leve på fordi muslimene mener de er den eneste religionen.

Det jeg prøver å si er at det med integrering kommer til å ta lang lang tid med den integrerings politikken regjeringen fører og dermed vil første og andregangs innvandrere føre videre denne tradisjonen med vestlig fiendtlige fordommer.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Men er egentlig disse Neo-Naziene utenfor Russland? Eller tørr de ikke dra inn i de "farligste" strøkene i LA osv?

Det eneste du viser viss du går 3+++ mot 1 er feighet!
Vis hele sitatet...
Denne er ganske interresant, Sky One - Ross Kemp On Gangs - USA - Orange County - Pen1 and Skins.

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Agree! Jeg har en baktanke om at slike grupper kommer til og øke med årenen sånn som innvandrer politikken er idag. For sier ingen kommer faktisk det Norske folk til og bli så paranoide at slikt skjer! Et eksempel er jo ''lasermannen'' fra Sverige.
Vis hele sitatet...
Liten tvil om det ja. Det er nok kun et spørsmål om tid.

Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Med en slik voldelig og destruktiv adferd disse personene viser, uten noen som helst form for skyldfølelse, eller sympati for deres offer, handler det ikke om primitiv humor, men skikkelig justice. De fortjener intet mindre, slike mennesker er avskum. Ja, jeg mener også at dette hadde vert underholdende, da det å se ondskap få smake sin egen medisin rett og slett er herlig.
Vis hele sitatet...
Litt trist at du kaller deg ateist, men holder fast på gammel relgiøs sneversynthet. Tror du virkelig det finnes ''onde'' mennesker?
Sitat av Fanfare Vis innlegg
Innvandringen kommer til å jevne seg ut etterhvert som du sier fordi det rett og slett ikke blir gunstig med 5-6 unger. MEN det du glemmer er at de fleste første gangs innvandrere i Norge kommer fra krigsherjede land og du sier her at du ikke tror at de vil påtrenge religion, men det er jo bare å ta en liten titt på f.eks østen der de få som er kristen får mindre og mindre rettigheter og plass og leve på fordi muslimene mener de er den eneste religionen.

Det jeg prøver å si er at det med integrering kommer til å ta lang lang tid med den integrerings politikken regjeringen fører og dermed vil første og andregangs innvandrere føre videre denne tradisjonen med vestlig fiendtlige fordommer.
Vis hele sitatet...
Ja, de kommer fra kirgsherjede land? På hvilken måte tror du muslimene skulle være istand til å "frelse" norge, hvilke metoder sikter jeg da mer til. Og i hjemlandene kan vi vel si oss enig i at situasjonen er littegrann annderledes enn den er her i norge. Man tilpasser seg jo, sånn fungere livet, enten du er muslim eller om du er satanist. Jeg syns at integreringen fungerer bra jeg, jaok førstegenerasjons innvandrerne holder kanskje på tradisjoner fra hjemlandet, men ikke så det går utover noen andre bortsett ifra de som får fysisk vondt av at noen muligens skal bygge moskeer. Deres barn igjen har norske og utenlandske venner, går på skole, begynner å jobbe, de fester og de snakker norsk på hvilken måte er ikke det å integrere seg ? Å jaaadda mange av dem er så "arrogante" og "voldelige" for det er jo absolutt ingen nordmenn? Gjenger og kriminalitet har ikke eksistert i norge før innvandrerne kom.. Eller ?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Begynner nesten å føle meg truet på skolen, Vi har en asyl klasse nå, med kanskje 20-30 stk. Begynte å fighte med han ene i dag. Men de er jo feige som faen. Plutselig var det 2-3 stk som hjalp han, flaks at jeg hadde venner med meg da.

Noen innvandrere er like stutte i huet som disse nazi bøllene.
Vis hele sitatet...
"men de er jo feige som faen," "noen invandrere er like stutte i huet som disse nazibøllene".

Hva for noe rasistisk pisspreik er det du forpester freakforum med? Du skriver generaliserende og du får innvandrere til å høres ut som en flokk med dyr. Jeg får avsmak i munnnen.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
[...]
Så forstå folkens, ja det kan se ut som det er bare et par idioter som tror det er kult å bli med i skinhead gjeng og banke opp de som ikke er slavisk, MEN det er ikke det. Det ligger hat bak det på grunn at de har gjort så mye dritt mot det russiske folk at det russiske folket ikke orket mere og tok sakene i egne hender, siden staten ikke gjør noe med det.[..]
Vis hele sitatet...
Du har jo helt rett i at Tjetsjenere i Moskva er i stor grad en gjeng rabiate gærninger. Hvem som helst som tar seg bryet til å lese seg opp på skiten de gjorde under mafiakrigene på 90-tallet og terroristangrepene mot Russland (skole-massakran blant annet) kommer til å være enig.

Det er derimot jævla vanskelig å gjøre en case for at alle de andre minoritetene i Moskva fortjener skitbehandling. Fanden heller, folk fra Khazakstan, som er rimelig langt unna Tjetsjenia kulturelt opplever jo problemer med russiske skinheads utelukkende pga hudfargen (og du skal være bra dum om du ikke ser forskjell på tjetsjenere og Khazakstahnere). Min erfaring er utelukkende at Khazakstanerene i Moskva var hardt-arbeidene og hyggelige.

Når det gjelder de georgiske og de andre minoritene fra kaukasus så er det ingen tvil om at de holdt for seg selv, og ikke var de hyggeligste menneskene noensinne... men jeg så defintivt mer drit i de etnisk russiske forstedene enn delene tatt over av utlendinger. Jeg vandra faktisk dritings igjennom endel av disse rimelig ofte, og opplevde aldri noensinne trøbbel.. og dette var området de rusisske jentene jeg kjente ikke turde å gå inn i engang. Jeg kan for guds skyld ikke skjønne hvorfor.


* Disclaimer; 5 år siden jeg bodde i Moskva, og 2 år siden sist jeg var der. Muligens mer har forandret seg enn jeg innser, men tviler sterkt.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg

Så forstå folkens, ja det kan se ut som det er bare et par idioter som tror det er kult å bli med i skinhead gjeng og banke opp de som ikke er slavisk
Vis hele sitatet...
Betyr det at de ikke kommer til å ha noe beef med meg, siden jeg er jugoslavisk?
Off-topic, men ble litt nyskjerrig.
Sitat av Spunky Vis innlegg
Betyr det at de ikke kommer til å ha noe beef med meg, siden jeg er jugoslavisk?
Off-topic, men ble litt nyskjerrig.
Vis hele sitatet...
Jugovslavisk? Jugoslav er c.a. like beskrivende som asiat eller afrikansk

Uansett, er du serber er du 100% inne. Serbisk har rimelig mange likheter med russisk også (numrene er helt like). Kroater og slovener blir tatt imot som resten av øst-europa, bra, så lenge du ikke er homse eller ser ut som du leser bøker.

Bosnier? Definitivt et problem, sannsynligvis selv om du ikke*muslim også.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Jugovslavisk? Jugoslav er c.a. like beskrivende som asiat eller afrikansk

Uansett, er du serber er du 100% inne. Serbisk har rimelig mange likheter med russisk også (numrene er helt like). Kroater og slovener blir tatt imot som resten av øst-europa, bra, så lenge du ikke er homse eller ser ut som du leser bøker.

Bosnier? Definitivt et problem, sannsynligvis selv om du ikke*muslim også.
Vis hele sitatet...
Så du har fasiten på det? Bosnere ikke noe problem, mange bosniske brødre. Så lenge du passer på deg sjæl å går på rette steder i moderlandet skjer det deg ingenting selvom du er fra gambia eller bodø.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Jugovslavisk? Jugoslav er c.a. like beskrivende som asiat eller afrikansk .
Vis hele sitatet...
Liker og omtale meg som Jugoslaver, selv om Jugolavia ikke lenger eksisterer

Meeen, jeg er Bosnisk...men ikke muslimsk. Jeg er heller ikke Bosnisk Serber eller Bosnisk Kroat....kanskje du skjønner hvorfor jeg kaller meg Jugoslaver
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nevnte ang terror tidligere, og hvorfor russere hater muslimer. Her har du Grunnen.
Sitat av -puzzle Vis innlegg
Ja, de kommer fra kirgsherjede land? På hvilken måte tror du muslimene skulle være istand til å "frelse" norge, hvilke metoder sikter jeg da mer til. Og i hjemlandene kan vi vel si oss enig i at situasjonen er littegrann annderledes enn den er her i norge. Man tilpasser seg jo, sånn fungere livet, enten du er muslim eller om du er satanist. Jeg syns at integreringen fungerer bra jeg, jaok førstegenerasjons innvandrerne holder kanskje på tradisjoner fra hjemlandet, men ikke så det går utover noen andre bortsett ifra de som får fysisk vondt av at noen muligens skal bygge moskeer. Deres barn igjen har norske og utenlandske venner, går på skole, begynner å jobbe, de fester og de snakker norsk på hvilken måte er ikke det å integrere seg ? Å jaaadda mange av dem er så "arrogante" og "voldelige" for det er jo absolutt ingen nordmenn? Gjenger og kriminalitet har ikke eksistert i norge før innvandrerne kom.. Eller ?
Vis hele sitatet...
Akkurat den kommentaren der HATER jeg når folk kommer med, greit nok at det finnes nordmenn som også er sånn, men når vi snakker % så er saken litt annerledes..
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Isåfall, mitt tips til deg om du vil bestikke politet, så la vær. Ja, du finner kanskje et par som er korrupte, men tro meg, ting har blitt annerledes der nå. Alkohol får man ikke kjøpt uten legg, i hvertfall på butikken, ja kiosker kan funke noen ganger, snakker da fra egenerfaring, og det ble prøvd ut nesten hverdag i en måned når jeg var der. Angående slummen, så reis til Russland, så lover jeg deg du blir fort overasket =)

En ting til jeg vil legge til, til dere som sier at skinheads er noen idioter som burde henges. Dere må selv oppleve det før dere uttaler dere. Dere vet ikke hva slaks hat det har mot de fra kaukaus, ja alle fra der er ikke idioter som lager faenskap, men stereotyp på dem er å lage faen skap og leke så gærne som mulig, ved å voldta russiske jenter på natten på gata, stjeler alt de kommer over, så selv på russiske nyheter for ikke så lenge siden, da det flere chechenere ble tatt i salg av organer, der de drepte barn og vokse og tok organene ut av dem og solgte det. Hvis noen så på VG for ikke lenge siden, så skrev de om de opptøyene skinheads, fotball hooligans og nasjonalistene lagde, der de gikk løs på alle som ikke var etniske russiske, men det var på grunn av en ungdom ble drept av 2 chechenere etter en fotball kamp. De chechenere ble tatt men sluppet løs av en eller annen grunn, og derfor lagde dem opptøyene mot staten og politiet. De fra kaukaz har jo hatt så mange selvmordsbombere i Moskva og andre byer, der mange døde. Dere husker vel ifjor?

Så forstå folkens, ja det kan se ut som det er bare et par idioter som tror det er kult å bli med i skinhead gjeng og banke opp de som ikke er slavisk, MEN det er ikke det. Det ligger hat bak det på grunn at de har gjort så mye dritt mot det russiske folk at det russiske folket ikke orket mere og tok sakene i egne hender, siden staten ikke gjør noe med det.

Jeg er ikke rasist, har selv mange venner som er brune i huden, men jeg synes det er greit det skinheads gjør, ja det er feigt med 5 stk mot en, men har dere ikke sett alle de videonene på youtube de fra chechenya legger ut da? De gjør absolutt det samme som skinheads, 5 stk mot 1.

Jeg møtte en skinhead i Russland, og ble kjent med han, så spurte jeg han hvorfor man alltid ser på videor og sånt at det er 5 stk skinheads mot en chechener? Da svarte han '' Ja, men har du ikke sett hvordan de gjør det? De henter hele familien sin, både onkel og brødrene osv til å banke en fyr'' . Tror de fleste kjenner seg i den sitausjonen.

Beklager for skrivefeil osv
Vis hele sitatet...
Du sier at "jeg synes det er greit det skinheads gjør"
Syntest u det er greit at de slår ned han mannen på trikken ?
Syntest du det er greit at han mannen på slutten av klippet drepte en man for " han er ikke som meg " ?
Kan du gi en utdypende forklaring på hvorfor dette er greit ?
Sitat av painmaster Vis innlegg
Du sier at "jeg synes det er greit det skinheads gjør"
Syntest u det er greit at de slår ned han mannen på trikken ?
Syntest du det er greit at han mannen på slutten av klippet drepte en man for " han er ikke som meg " ?
Kan du gi en utdypende forklaring på hvorfor dette er greit ?
Vis hele sitatet...
Fordi det skremmer dem bort fra landet, sånn av Russland kan slippe enda flere selvmordsbombere som for eks i dag i Moskva der 29 er drept og 135 er skadd, linket blant annet til dette i tidligere post.

Men la oss si det slik, hvis muslimene i Norge hadde sprengt Oslo S og Gardemoen, Oslo spektrum og mange av vennene dine hadde dødd, så hadde du smilt og tatt i mot flere muslimer inn til landet?

Nå mener jeg absolutt ikke alle muslimer, er jo utrolig mange som er greie, men utrolig mange som er i Norge for å bare lage faenskap. Så litt feil å gå på uskyldige muslimer, men uansett jeg har mine grunner og hat mot chechenere, men vil helst ikke nevne det på et åpent forum, kan sikkert sende deg PM om du virkelig er interessert.
Sist endret av Dr.Feelgood; 24. januar 2011 kl. 19:13.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Men la oss si det slik, hvis muslimene i Norge hadde sprengt Oslo S og Gardemoen, Oslo spektrum og mange av vennene dine hadde dødd, så hadde du smilt og tatt i mot flere muslimer inn til landet?
Vis hele sitatet...
Ja, fordi jeg ikke er så inn i helvetes tett i pappen at jeg tror at fascistene som eventuelt skulle stå bak en terroraksjon er representable for verdens 1½ milliarder muslimer.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Ja, fordi jeg ikke er så inn i helvetes tett i pappen at jeg tror at fascistene som eventuelt skulle stå bak en terroraksjon er representable for verdens 1½ milliarder muslimer.
Vis hele sitatet...
Kankje jeg om-formerte posten min feil, men jeg skrev tydelig at jeg ikke mente at alle muslimer er slik.
Sist endret av Dr.Feelgood; 24. januar 2011 kl. 19:23.
[quote=Dr.Feelgood;1977807]Fordi det skremmer dem bort fra landet, sånn av Russland kan slippe enda flere selvmordsbombere som for eks i dag i Moskva der 29 er drept og 135 er skadd, linket blant annet til dette i tidligere post.

Men la oss si det slik, hvis muslimene i Norge hadde sprengt Oslo S og Gardemoen, Oslo spektrum og mange av vennene dine hadde dødd, så hadde du smilt og tatt i mot flere muslimer inn til landet?

Nå mener jeg absolutt ikke alle muslimer, er jo utrolig mange som er greie, men utrolig mange som er i Norge for å bare lage faenskap. Så litt feil å gå på uskyldige muslimer, men uansett jeg har mine grunner og hat mot chechenere, men vil helst ikke nevne det på et åpent forum, kan sikkert sende deg PM om du virkelig er interessert.[/QUOTE

Det er ikke greit å drepe noen for å skremme dem bort, vet det er litt domt å skrive. Men var det ikke samme tankegangen Hitler hadde under krigen ? å skremme vekk et folkeslag og å utrydde dem fordi de ikke var som dem ? Og de fleste folk er vel enig om at det var feil å gjøre.
Ja, jeg vet at det er det nazister tenker.
Og nei, jeg hadde ikke tatt imot muslimer med et smil vist de sprenger halve Oslo. Men jeg hadde ikke gått løs på random muslimer bare fordi noen av dem begår terror.
Men jeg er enig i at noen muslimer går inn for å bare være jævlige. Men det kjenner jeg jaggu endel normen som gjør også. Jeg kunne og ha tenkt meg å få vite dine grunner for at du syntest det er greit å slå ned vilkårlige folk fordi de kanskje har en annen hudfarge eller kommer fra et annet land, eller å drepe dem av samme grunn.
Men la oss si at muslimer faktisk hadde sprengt Oslo S og Gardemoen, Oslo spektrum. Hadde du støttet dem som gjikk og slo ned å drepte muslimer som ikke hadde noe med det å gjøre ? Eller vist vi ser på det omvendt, vist normenn hadde invandret til irak og vi hadde sprengt en moske, hadde du syntest det var ok at de hadde gått rundt å drept normenn som ikke hadde noe med aksjonen å gjøre ?
Sitat av Afasar Vis innlegg
Ja, hvorfor ikke? De er skapt av miljøet de lever i, og kan derfor kanskje endres ved å puttes i et sunnere og mer stimulerende miljø. Heldigvis står ikke rettssystemet for hevn og andre neandertalerholdninger, men for å hjelpe folk til å leve normale liv.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke hevn og straff helt ute av bildet heller. Rettssystemet skal vel også avskrekke. Og hva gjør bøter for å hjelpe folk å leve normale liv?

Personlig syns jeg de som begår de groveste forbrytelser heller ikke bør hjelpes til å få leve et normalt liv. Det vrir liksom alle innvoller i magen på meg på tverre.
Norge for nordmenn mener nå jeg!!

Men for å være litt mer seriøs så syns jeg vel nå heller at de bør gå løs på folk som går på de ekstremistgruppene som dukker opp rundt omkring. Drepe dem så gjør de verden en tjeneste!
Sist endret av dragdritt; 24. januar 2011 kl. 20:37.
Sitat av dragdritt Vis innlegg
Norge for nordmenn mener nå jeg!!

Men for å være litt mer seriøs så syns jeg vel nå heller at de bør gå løs på folk som går på de ekstremistgruppene som dukker opp rundt omkring. Drepe dem så gjør de verden en tjeneste!
Vis hele sitatet...
Ja så ta tiltak da Norge?? hva faen, hvor lenge skal gnålinga holde på? Muslimer ditt og muslimer datt, i Russland gjør vi det på en måte KIKCER ASS noe som er ganske negativt men setter seg i stor respekt, her i Norge snakker folk bare. EN ting er å si det, en annen ting er å gjøre det.