Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6041
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg liker ikke dritten din, sorry. Du er ikke noe annet enn en søt liten ponni.
Vis hele sitatet...
Sitat av slobby Vis innlegg
haha..kjenner jeg deg?Takk for det
Vis hele sitatet...
Litt ironisk at du ikke ser at hun refererte til din egen tekst - "Gi deg sjøl en smækk"

Jeg er vanligvis ikke så fan av norsk rap, men det var dette var fett. Bra du ikke kjører samme linja som Erik og Kris og alle de "moderne" rapperne som kun synger om fest og damer - noe mer søppel skal du lete lenge etter.
Sist endret av popmart; 13. desember 2011 kl. 16:30.
Tusen takk folkens! Når det kommer til spotify så tjener man ingenting på det. Tror man får 1 øre per gang sangen din blir spilt av eller noe sånt, men jeg har ikke noe oversikt på det:-)

Legger ut enda noen låter på urørt siden i dag!

http://www.nrk.no/urort/Artist/Feitn1/default.aspx
Nå må jeg først og fremst si at jeg er meget ekstremt kresen når det gjelder hip hop.
Har selv flere kompiser som både lager beats, bars og kan shitten sin.
Når det kommer til din plate mann, så skal jeg ærlig si du har fet flow. Beatsa derimot, var ikke helt min stil. Er mer på J dilla, apollo brown og dj premiere style. Tekstene var ikke for kjipe til å være Norske. Så dette er relativt bra kritikk fra min side, til en Norsk artist å være.
Men kan desverre ikke måle seg med Darkside of the force gutta, fra skitne sør. Oscar og Salvador Sanchez.
Lykke til med lanseringen Friskt innspill i et ellers traust musikk-norge.
Takk for hyggelige ord folkens!Kult at du nevner darkside og salvador, da jeg syntes de er noen av de flinkeste gutta her i landet!Hører fortsatt på Salvador sin solo skive fra tid til annen..noe som faktisk minte meg på at jeg egentlig burde finne den fram igjen:-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
etter å ha hørt igjennom var dette veldig bra!!!!er ikke min type musikk i det hele tatt,men den noe bedre låta er jo flott og jeg skulle gjerne hørt den på radio!overraskende å høre noe så bra uoppdaga talent her!veldig bra TS!
Sitat av slobby Vis innlegg
Noen flere her på freak som har sjekka ut?
Vis hele sitatet...
Det var knall kult! Deilig med litt norsk hip-hop som ikke handler om livet på containersiden av Coop! Fikk litt samme feelingen som når jeg hører på Svartepetter, hørt noe på han?
Detta var saker! stå på!
Tusen takk folkens!Hyggelig å høre og kult at dere sjekka ut!:-)
Jeg vil ha mer musikk og jeg vil ha det NÅ!
Det der var heeeftig! Det har kommet mye dritt i det siste, men det der leverte du heftiig. Jeg har ikke en gang hørt om deg! Og jeg stuker heftig på underground rap. Gleder meg til å høre mer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Hyggelig å høre!Takk til alle som har sjekka ut!Kommer mye nytt fremover, så de som vil henge med i svingene kan legge meg til på Facebook og Twitter for å holde seg oppdatert!

Facebook: http://www.facebook.com/feitnfrakolbotn

Twitter: https://twitter.com/#!/FeitNFraKolbotn