Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 6445
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Lett! Kjøp inn et lass med slike! http://www.playpenballs.com/
Vis hele sitatet...
Kjøp in et par hundre baller, heng opp lakener i taket og fyll de med baller.
Så drar dere i et tau ellerno så alle ballene regner ned over deltakerne mens dere ønsker velkommen ellerno
Kjøp inn mange brett med brus og energi drikk til neste lan?
Må vel bli forsyninger? Energidrikker og pizza til alle?
Sitat av Tyrkeren Vis innlegg
Bestikke læreren
Vis hele sitatet...
Ville det vært rasistisk om jeg påpekte at du kalle deg "Tyrkeren" ?
Åpne en kiosk for mat, hvor det er gratis mat(eller kuponger) og betal noen til å stå der å levere.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Hva med å ikke sløse pengene på tull? Vis at dere bryr dere og ikke bare er bortskjemte nerder.
Gi pengene til veldedighet hvor 21.000 brukes på mat sånn at noen ikke SULTER. Luksus stoler? Snus til alle?
Hva med å vokse opp og bry dere om andre en dere selv? Skjerp dere.
Vis hele sitatet...
Som om ikke du har brukt pengene dine på "tull". Du har jo trossalt pc. Tenk hvor mye mat du kunne kjøpt til folk i u-land for prisen av den pcen.
Start lanet med et fet lys show, eller bruke penga på å leie et ekstra stort lydanlegg !
Leie inn en dj?
Lagde lan når eg gjekk på skule eg og. eg veit ikkje kva klassetrinn du går på no, men første dykk gjer er å lage ei elev bedrift. slik at dykk kan ha pengane for dykk sjølv. No kan dykk dele pengane eller reise på klassetur
Er selv med i et Lan, litt større en det dere holder på men da.
Du skal være veldig forsiktig med å leie dj, pga at det koster en del og det er ikke sikkert de er ordentlige dj's..
De vi leide sto på samme plass å spilte sanger, altså det eneste de gjorde var å trykke play, skru av og på bassn osv..

Lys show og heftige sanger er en klasikker.
regner med at dere tar betaling for besøkende også?
da kanskje dere kan leie inn en tryllekunstner eller noe, så reklamerer du i bygda for dette, da kommer det masse folk, og masse profit !
La meg få vite hva dere bruker pengene på da !
Pm eller noe sånt vist du vil snakke mere om Lan tips og triks generelt
skal dere bare sitte å spelle sånne pc spell da? o: Er det ikke kule ting å finne på? Vi hadde ofte lesevake på gamle skolen min, det var veldig artig
Sitat av your_cool Vis innlegg
skal dere bare sitte å spelle sånne pc spell da? o: Er det ikke kule ting å finne på? Vi hadde ofte lesevake på gamle skolen min, det var veldig artig
Vis hele sitatet...
Jahaja. Festlig
Spar til neste lan, så kjører dere gratis neste gang! Da kommer det flere, og lanet får en sjans til å vokse seg større
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av fomox Vis innlegg
Som om ikke du har brukt pengene dine på "tull". Du har jo trossalt pc. Tenk hvor mye mat du kunne kjøpt til folk i u-land for prisen av den pcen.
Vis hele sitatet...
Forskjellen er vel at Cheese ikke oppretter en tråd og spør "Hva skal jeg bruke alle disse pengene til?"
Sitat av Cheese Vis innlegg
Hva med å ikke sløse pengene på tull? Vis at dere bryr dere og ikke bare er bortskjemte nerder.
Gi pengene til veldedighet hvor 21.000 brukes på mat sånn at noen ikke SULTER. Luksus stoler? Snus til alle?
Hva med å vokse opp og bry dere om andre en dere selv? Skjerp dere.
Vis hele sitatet...
Er da mye annet mer "tullete" de kunne brukt pengene på enn en sosial samling. Hadde du donert bort 21000kr til veldedighet om du hadde plutselig fått det i lomma?
Drømmeskole! Hvor ligger denne skolen? Her er datarommene utdaterte og de er kun 4 smartboard på 500 elever. Elevrådet kjemper hvert år for et juleball, men har endt opp med nyttårsball i to år nå. Ingen turer pga stor håndheving av gratisprinsippet også!
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Stripper? Tipper det får opp stemninga der.
Vis hele sitatet...
Om det er et LAN fullt i 14 år gammel ungdom så får det ihvertfall opp noe.

Ontopic: Energidrikker? Frukt og grønt?
Gå i banken og veksl dem inn i enkroninger.
Konkuranse om hvem som kan bygge det høyeste tårnet på 1 time. ^^,
støtter mat og energi drikke
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Gå i banken og veksl dem inn i enkroninger.
Konkuranse om hvem som kan bygge det høyeste tårnet på 1 time. ^^,
Vis hele sitatet...
det blir ca 90 kilo med mynter, siden 1k mynt er 4,5 kg

jeg støtter det forslaget hvis det blir filmet og lagt ut her
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
Ingen som har fåreslått og ringe internett levrandørene og finne ut hvor svett linje dere kan få for 21k?
Vis hele sitatet...
Får faktisk 1 gigabit for 5k om vi vil

Sitat av Waffaz Vis innlegg
Spar til neste lan, så kjører dere gratis neste gang! Da kommer det flere, og lanet får en sjans til å vokse seg større
Vis hele sitatet...
Hehe, det er siste året for oss arrangører, og dessuten er lanet overfullt, vi må kaste ut flere nå Strømmen tillater ikke flere personer.

Mulig vi kjører en slags summeredition også da, men det får vi se på..
Sitat av juLLeftw Vis innlegg
Får faktisk 1 gigabit for 5k om vi vil
Vis hele sitatet...
hvis dere ikke har 1 gigabit, så kjøper dere 1 gigabit! men hvis dere ikke finner på noe og bruke pengene på så kan dere bruke pengene på sykt internett som nevnt over, så kan dere tillate nedlasting osv
en haug med weed til alle sammen mann
Oppgrader nettlinja, lei inn noen syke høyttalere slik at dere får spilt musikk hele tiden, alt for høyt, kjøp inn ørten brett med energidrikk, massevis av pizza og evt en pizzaovn. Til slutt kan dere leie renholdere som rydder etter alt dette rotet når dere er ferdig. Og vips! så har du et LAN for historiebøkene
Ville i allefall oppgradert nettlinja. Høytalere med RÅ musikk er også et must. Dubstep helst, med skikkelig trøkk i. Når dette er gjort, så ser dere hvor mye dere har igjen, og bruker dette på energidrikker og mat til deltakerne, da type pizza fra en bedrift som leverer dette, ikke noe Grandiosa jall, da dette er noe folk fort blir lei av å spise. Når pizza og enerdi drikker er inntatt, så har dere en konkurranse om å lage dete fetesete tårnet av pizzaesker og tombokser, hvor vinneren(e) får en premie dere har kjøpt inn for aller siste rest av pengene
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvorfor anbefaler folk annlegg, har dere aldri vert på lan før eller?
man skal ikke ha noe sykt anlegg på lan, de som vil høre på musikk hører på dette på headsettet, ikke på et sykt anlegg som overdøver taktisk snakking!
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
hvorfor anbefaler folk annlegg, har dere aldri vert på lan før eller?
man skal ikke ha noe sykt anlegg på lan, de som vil høre på musikk hører på dette på headsettet, ikke på et sykt anlegg som overdøver taktisk snakking!
Vis hele sitatet...
Ja fy faen. Ingenting er mer irriterende enn han ene som skal vise hvor fet musikk han har, mens han overdøver alle andres prating/musikk/lyd på headsettet. Kan godt være lav musikk i bakgrunnen, men det er bare å glemme at den faktisk forblir lav.
Sitat av haakon466 Vis innlegg
det blir ca 90 kilo med mynter, siden 1k mynt er 4,5 kg

jeg støtter det forslaget hvis det blir filmet og lagt ut her
Vis hele sitatet...
Så får dem bygd litt muskler i samme slengen da.

Win-Win!