Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 15425
Sitat av GraasXo Vis innlegg
anbefaler at du har noe mat i nærheten så du får spist mye ved førstegangs bruk, man blir fort kvalm og u vell å kaster bort rusen på sånt.
Vis hele sitatet...
jeg trodde cannabis var et av få medikament som var spesielt anti kvalmene..mange kreft pasienter bruker det nettopp mot kvalme og økt matlyst,som denne legen i statene anbefaler sine pasienter her:

http://www.youtube.com/watch?v=gNPzffTMoFU

int shit
Sist endret av Cannaman; 21. januar 2010 kl. 17:21.
husker første gang jeg røyka, røyka vel 0,2
hugde bare av jørne på klumpen å delte dette opp med en kniv noe alla ''bong mekk'' jeg hadde jo ikke peiling, men vartfall jeg gikk langs veien å fyrte opp røyken (vanlig rizla blanda med tobakk ikke brent eller noe)
gikk og rusla og hadde jo ingen forventning til rusen, trodde detta med å kunne fly bare var bull. jeg ble ferdig å kasta siggen. merka ingen ting, etter 10 min BOOM hæhæ.
jeg falt i grøfte kanten rev av meg jakka og rulle rundt i snøen, ble jo så sykt varm. Etter 10 min kom jeg meg opp i en sittene fosterstilling og begynte å spy som en gris. var enderlig ferdig å spy så la meg mitt i veien (øde privat grus vei BTW) og så på skyene sveve med meg, jeg kunne virkelig fly den dagen.

når jeg røyker så trenger jeg en god 1'er med grønnsaker for å kunne fly;P
men chiller max med munch etter en 1'er med brunt å en film med gutta;P
Ser du har fått mange svar allerede, så jeg tenkte jeg kunne kjapt forklare min metode, for så å ønske deg lykke til! (:

Du trenger:

0.5g-1g brunt (Eller pot..)
2 sigaretter
Tynn papp til filteret
Rullepapir
Kniv
Lighter

Ta sigarettene dine, en om gangen, å våt de ved å slikke på de. Vær forsiktig, siden papiret kan revne. Når papiret er vått, ta lighteren din, hold sigaretten i filteret, og varm røyken med lighteren, forte bevegelser fram og tilbake med lighteren, mens du snurrer sigaretten, så hele sigaretten blir varm. Papiret vil etter hvert bli brunt, pass på så det ikke blir brent. Da får du ut evt. stoffer og slikt. Jeg røyker fast selv, så jeg bruker aldri rulletobakk.

Ta ut tobakken, å del opp evt. store flak med tobakk. Ta hasjen, å legg den på knivbladet. (Jeg bruker alltid lommekniven min, men bilnøkler/skje/kjøkkenredskap/osv, funker.) Hold kniven over flammen, slik at hasjen blir god å varm, ikke tenn den. Å varme hasjen med en direkt flamme, er sløsing, siden THC'en brenner i en forholdsvis lav temperatur (Husker ikke akkuratt nå, desverre ).

Når du har holdt den under i en ca 15-40 sek, dytt klumpen ned i tobakken din, å gna det skikkelig sammen. Får du noen små klumper med hasj, del de opp med neglene. Er de relativt store, gi de en liten omgang på kniven. (:

Ta papiret du skal bruke til filteret, jeg bruker en papirbit på ca. 1.5cm x 6-7cm. Ta enden av papiret, og brett det 2-3 ganger som et trekkspill, så ruller du papiret rundt. Her er et bra bilde på hvordan filteret ser ut:
http://www.roll-a-joint.com/rolling/marijuana-joint.gif

Når du har fikset filteret, tar du et rullepapir, legger filteret nederst, så legger du litt vanlig tobakk rett etter filteret, så tar du mekket ditt, å legger det etter. (:

Roll it up & enjoy.



Lykke til (:[CENTER][/CENTER]
tenkte jeg kunne spørre om et spørsmål her jeg, fant ingen andre tråder ang/orket ikke lete så jæævlig lenge.

når man røyker hasj/pot...... hvor lenge er man høy da?
Sitat av ScoobyDoo Vis innlegg
tenkte jeg kunne spørre om et spørsmål her jeg, fant ingen andre tråder ang/orket ikke lete så jæævlig lenge.

når man røyker hasj/pot...... hvor lenge er man høy da?
Vis hele sitatet...

Hei! Erowid er en fin side for informasjon om rusmidler:
http://www.erowid.org/plants/cannabi..._effects.shtml

Som du ser varer det vanligvis fra 1-4t når du røker og 4-10 når du tar det oralt. Stor variasjon med andre ord.
Sist endret av Reply_to; 25. januar 2010 kl. 16:06.
Sitat av ScoobyDoo Vis innlegg
tenkte jeg kunne spørre om et spørsmål her jeg, fant ingen andre tråder ang/orket ikke lete så jæævlig lenge.

når man røyker hasj/pot...... hvor lenge er man høy da?
Vis hele sitatet...
Min erfaring er dette;

0-30 min - Rusen starter å bygge seg opp
30 - 90 min - Peak og starter å komme ned
90 - 120 min - Kommer ned og afterglow.

Etter 2 timer er du ganske "safe" for å si det på den måten.
Sitat av Cannaman Vis innlegg
jeg trodde cannabis var et av få medikament som var spesielt anti kvalmene..mange kreft pasienter bruker det nettopp mot kvalme og økt matlyst,som denne legen i statene anbefaler sine pasienter her:

http://www.youtube.com/watch?v=gNPzffTMoFU

int shit
Vis hele sitatet...
Jo, men for en uerfaren bruker, og en litt høy dose av cannabis, så kan lett kroppen gi beskjed. Dette er veldig vanlig for uerfarene brukere. Men det er ingen ting farligt med det
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cannaman Vis innlegg
ok

Jeg kjøpe en slik megaman 15 w plant lamp

http://www.dmlights.com/en/cat/3907/.../me+mm152.html

15 w..står jo greenhouse,vanlige blomster eller akvarieblomster

tror dere denne vil funke?er det ikke bare å holde de veldig nære planten?hvis de vil strekke seg etter sola

ser ikke at det står noe om (k) noe sted...6000k som nevnt
Vis hele sitatet...
OT: Denne tråden handler om røyking, denne tråden handler om dyrking.

Men for å raskt svare deg: Nei, skarve 15w er alt for lite for en plante, hadde du hatt 8 sånne hadde det kanskje gått an. I tillegg står det som sagt ingen informasjon om fargetemperaturen på pæra, og hvorfor bestille fra belgia når du kan bestille fra en innenlands forhandler.