Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 7221
Må få info om hvordan det gikk med deg å damen da
Sitat av Trist
:S:S Alt går rett til helvette.. Igår når jeg spurte henne om hun hadde følelser for meg svarte hun ikke bare så på meg og kysset meg.. Jeg spurte henne om det hun sa dagen før om at hun elsket meg bare var en løgn, og det var det, selv om hun pakket det litt pent inn da hun sa det. Så reiste vi på kino. Det var helt forferdelig, satt å holdt jenta som jeg elsket mer en alt i verden i hånda mens jeg visste at dette var siste gang. Uten for kinoen sa jeg til henne et eller annet romantisk crap og vi kysset skjikkelig og hun sa hun savnet meg og dette skulle vi klare oss gjennom. Så legger vi oss. Dagen etterpå er hun usikker igjen!?! Selv om dette sikkert bare høres fjortis ut så ødelegger det hele psyken min. Har fått stress-utslett et par plasser på kroppen. Hun sier hun føler seg ond og vil ikke være den som må gjøre det slutt. Nei hva er det jeg sier... det må aldri bli slutt :S:S Off, må ta noen happy pills nå før hodet eksploderer. Sorry for alt maset mitt, kan godt stoppe posten siden det ettervert bare vil bli min personlige klagemur hvor jeg kan søke trøst fra andre som har opplevd det samme.
Vis hele sitatet...
Jeg synes personlig du burde gi slipp på henne. Det virker som om hu er usikker, og da er det rett og slett håpløst å fortsette. Eksen min var også usikker, noen dager var det helt greit, mens andre dager var det reine skjærsilden. Det som svir ekstra mye var at det var en annen drittsekk inn i bildet, som hun for så vidt var utro med, men det er en helt annen historie.

Du burde komme deg videre, ta et par deppedager, dropp all kontakt med henne i nærmeste fremtid, da blir det så utrolig lettere å komme over henne. Det er jenter som liker deg for den du er, og vil gjøre alt for å tilbringe sin tid med deg. Gå for de. Du sier selv du har det bedre uten inntak av narkotiske stoffer, er det virkelig verdt å begynne igjen for å tilfredsstille henne? Neppe. Tenk på deg selv.

Håper det ordner seg for deg.
Trådstarter
16 0
Det som har skjedd er at vi ikke har hatt noe kontakt siden søndag. Skal kanskje snakke med henne til helga. Hun vil ikke jeg skal begynne på stoff igjen, men at jeg skal oppføre meg slik jeg gjore når jeg var på stoff. Har tatt meg til trøst med å være mye med andre jenter. Går på "date" på en måte med nye jenter nå. Får meg til å glemme. Jeg skrev ned en lapp hvor jeg skrev alt jeg hatet ved henne å så på den hver gang jeg var lei meg. Dere kan få en oppdatering hva som skjer etter helgen. Har forstått at hvis det er det hun vil så får hun bare gjøre det. Uansett hvor urettferdig det måtte høres ut. Er ikke lenger like lei og fortvilet som jeg var. Har fått så mye sympati og det har virkelig hjulpet på. Jeg så ikke mening med livet etter det var slutt, ville bare ta en overdose og sovne. Ser på jenta på en helt annen måte nå og tror aldri jeg kan greie å se på henne på samme måte lengre. Ble et sjokk når jeg gikk fra å vær med henne hver dag til å ikke se henne lengre så jeg bruker tiden sammen med andre jenter nå. Hun vet ikke hva jeg holder på med, og har heller ikke ringt eller sendt en eneste sms. Virker på en måte som om hun er helt over meg. Men nå ble jeg lei meg igjen. Er trist når jeg tenker på hvor fint vi hadde det. Jeg hadde det perfekte liv. Skal gå i dusjen nå og stikke til en annen veninne før jeg skal på kino i kveld. Med en annen jente. Har fått opp øynene etter jeg har begynnt å være med nye folk. Har jo ikke hatt noe spesielt sosialt liv siden vi ble sammen. Skal slutte å syte å heller se fakta. Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere.
Bob Sacamano
John B's Avatar
kjempefint at du har funnet en greie som gjør at du føler deg bedre. Som det allerede er blitt sagt så er alt glemt om hundre år, livet går, utrolig nok, videre.

Selv har jeg vært igjennom det samme, og desverre så skjer dette relativt ofte i forhold. Problemet er vel heller, at for slike gutter som det jeg ser for meg at du er, og som jeg vet at jeg selv er, klandrer vi ofte oss selv. Vi har en mengde av empati som rett og slett ikke er bra for noen som helst. Denne empatien bruker vi også helt feil, ofte klandrer vi oss selv for det som skjedde. Jeg satte meg til og med inn i damas situasjon når det gikk galt på denne kanten og prøvde endre meg slik at hun skulle ha det bedre, men til hvilken pris?

Mitt råd til deg er at du kommer deg på beina igjen, sosialt og gjerne fysiskt - trening setter som sagt igang produksjonen av endorfiner, eller altså kroppens eget lykkehormon. Bruk tid med venner, gjerne dra på kino eller skaff deg f.eks. et medlemskap på et treningssenter, men en ting skal du være obs på - forhold som innledes på grunnlag av sorg vil ofte ende like brått som de startet, så tenk nøye igjennom hva du vil selv først.

Lykke til videre i livet, du skal vite at du har flere støttespillere enn du aner - blandt annet har du en her. Og for all del, om du føler for å gråte, SÅ GJØR DET. Menn er mennesker også - og det hjelper mer enn du tror.
Trening er digg måte å komme over det greiene, funker fett! Man får ut aggresjon og blir glad av det!
Sitat av Trist
Jeg skrev ned en lapp hvor jeg skrev alt jeg hatet ved henne å så på den hver gang jeg var lei meg.
Vis hele sitatet...

Den der var genial, må jeg prøve engang
Hyper-dårlig fyllaanalyse av problemet:

Jenter generelt liker ikke at alt går deres vei. De liker ikke fløtepus som gjør hva de ønsker når de ønsker det.

Løsning: Ta kontrollen. Du bestemmer hva som skal skje og når det skal skje. Vær uforutsigbar!!

(Hvorfor tror du fiolk blir avhengig av pengespill? Det er uforutsigbarheten som fanger dem. Belønning uten grunn. Avvisning uten grunn.)

Sykt opplegg mener nå jeg, men det er slik jenter fungerer, uansett om de innrømmer det eller ikke.
Trådstarter
16 0
Det ble slutt idag. Etter 2 timers konstant gråt fra begge parter. Årker ikke å skrive mer nå, kan skrive det senere. Skal ut på byen før jeg gjør noe skummelt. Alt kom tilbake nå. Føler meg mer nede en noen gang.
Hm.... Jeg synes det høres ut som ei typisk psykopatisk merr som eksen min. Du burde heller reflektere litt, da vil du kanskje innse at du egentlig bare er blitt fri?
Og, ja, gjør det om til aggresjon og hat og sett på litt Grimfist eller annen passende musikk f. eks.!
Sitat av Odne
Hyper-dårlig fyllaanalyse av problemet:

Jenter generelt liker ikke at alt går deres vei. De liker ikke fløtepus som gjør hva de ønsker når de ønsker det.

Løsning: Ta kontrollen. Du bestemmer hva som skal skje og når det skal skje. Vær uforutsigbar!!

(Hvorfor tror du fiolk blir avhengig av pengespill? Det er uforutsigbarheten som fanger dem. Belønning uten grunn. Avvisning uten grunn.)

Sykt opplegg mener nå jeg, men det er slik jenter fungerer, uansett om de innrømmer det eller ikke.
Vis hele sitatet...
Oh my god, det gikk opp for meg som et lys! herregud! du har funnet løsningen på alle kvinneproblemer!
Ingen har godt av å leve i symbiose i den alderen. Kontakt med andre mennesker og et sosialt liv utenfor forholdet kan være nettopp det som gjør at et forhold overlever.
Trådstarter
16 0
Kanskje det er det, men nå er forholdet slutt. Jeg vil greier ikke å se på andre jenter. Alt blir nok bedre men jeg synes så utrolig synd på meg selv. Har greid å lagt valiumen på hylla og sover om nettene. Nå durer theme sangen fra requirem for a dream i bakgrunnen. Livet suger, føler meg som en taper. Men men, militæret kommer jo snart.. Får reist vekk fra denne plassen.
nå har jeg lest igjennom neste alle kommentarene på denne tråden, og kommentaren som fikk det til å klikke for meg, var denne:

Sitat av Trist
Hun vil ikke jeg skal begynne på stoff igjen, men at jeg skal oppføre meg slik jeg gjore når jeg var på stoff.
Vis hele sitatet...
hva faen er det for en ting å forvente av kjæresten sin?

helt seriøst, at det ble slutt mellom dere, må jo være det beste som har hendt deg i nyere tid. og TRO meg, det kommer du til å mene også, om noen måneder.

forhold som går til helvete er det kjipeste som finnes. uten tvil..
selv har jeg 2x2 år lange forhold bak meg som har gått til helvete, hvor begge damene dumpet meg..

- første gangen hadde jeg det akkurat som deg (og like gammel som deg), null søv, null mat.. gikk ned over 4 kilo første uken, og det eneste jeg ville gjøre var å ta mitt eget liv..
- andre gangen gikk det litt bedre, for jeg tenke at det ikke var verdt å bli så lei seg over, livet går jo videre..

og hvordan har jeg det nå? helt konge! Er sammen med verdens beste jente! og at det blir oss to, er vi begge helt sikker på =)

konklusjonen her er at livet går videre, selv om du ikke tror noe særlig på det akkurat nå. hold ut, og hold deg til dine nærmeste.. kjærester kommer og går, men vennene dine har du for alltid.. litt klisjè akkurat det der, men det er faktisk sant..

aldri snakket med deg før, og aldri truffet deg, men jeg håper iallefall at alt ordner seg på best mulig måte..
Sist endret av asphaug; 26. mai 2006 kl. 14:47.
Trist dette her men,jeg har vært igjennom det samme,var sammen med ei kjempe fin jente,hu var alt for meg.

en dag så sa hu at jeg har forandra meg så innmarri og ville ikke se meg igjen,jeg satt der som et ? tegn og lurte på hva faen skal jeg gjøre,3 månder etterpå kjøpte jeg meg bil og fikk tankene på noe annet.

Lykke til
Yo Trist, dette var kjipt!...

Har lest igjennom hele posten din, og føler med deg! Kjipt når lange forhold tar slutt...

Hadde selv vært sammen med dama i 15 mnd i når det ble slutt, ISFRONT!

Tok lang tid før jeg kommer dama, men nå er alt knall!
Du kommer til å oppleve mye mer, kødde rundt med kompiser, flørte som en gal osv.

Leste kort at militæret venter; det blir godt for deg å komme bort, men det kan også få frem mange følelser. Viktig å ta seg tid til en telefonsamtale med gutta, slik at man ikke bare blir liggende på kasserna og "tenke". Da kan det bli litt vanskelig...
Sier ikke dette for å være stygg, men fordi jeg er der nå... Du har mye fritid, og goood tid til å tenke. Selv har trening tatt litt av støyten, virkelig digg å få ut aggresjon på den måten...

Lykke til !!

Årnar sæ...
Da jeg snublet over denne tråden første gang fikk jeg fort sympati for deg, siden jeg går gjennom det samme akkurat nå også... Så ble jeg etterhvert helt fanget. Jeg måtte hele tiden finne ut hva som skjedde videre..

Humøret kommer til å fortsette å gå opp og ned en stund til. Det er vondt. Og du skal ikke sitte hjemme og deppe - med mindre du selv vil! Det er absolutt lov å synes synd på seg selv i slike situasjoner.

Jeg beundrer deg for å komme deg videre. Hvertfall at du prøver. Jeg vet at jeg blir behandlet dritt, men jeg klarer ikke å komme meg ut av det. Jeg fortsetter å ringe og mase. Tviholder på ham, og ender bare i samme jævelige rutine hvor jeg alltid ender opp såret. Dette fordi man føler seg tryggere med å bli i "forholdet". For da vet man hvertfall hva man får og kan forvente. Jeg tør ikke å satse på no nytt. Det blir for skummelt selv om jeg vet at det nesten bare kan bli bedre.

DU derimot, du klarte det! Du ble neffor igjen... Men du kom deg ut og merket at du fikk det bedre. Det er bare å fortsette, fordi det er en utrolig deilig følelse når du merker at du begynner å få tilbake ditt sosiale liv.. Alt hele livet ikke lenger dreier seg om henne, og at du faktisk ikke er avhengig.

Love hurts, men du skal klare å komme gjennom det!
Har jeg? Jøss! Og jeg som trodde jeg bare skrev noe tull i fylla!

(Man må ha en skikkelig dårlig dag for å la seg provosere over den fylle-analysen. Håper ting går bedre for deg nå...)
Få deg litt rebound-mus, det hjelper faktisk.
folk som ditche kompisa som har vært der hele tida bare fordi dem e helt forgapt i ei lying sonovara bitch fortjene å få litt virkelighet slengt opp i tryne. Aime itj etter dæ mister, æ har vært i den situasjon sjøl (utenom å sperr ut kompisa) Æ anbefale dæ å finn nokka å gjør, fyll tida di me ting, vær atme kameratan igjen..da kjæm tankan på hu sjeldnar og sjeldnar.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Status på denne da ?

Hvordan går det med deg egentlig ?
tenk på livet ditt videre, gi f.. i førkja hvis hu ikke vil akseptere deg som du er.
Har jo kommet mange gode råd her, men kan jo slenge inn et til...

Dama var absolutt ikke noe å samle, som flere har sagt. Jeg har også vært i et forhold som ble "kjedelig" for dama etterhvert, og da følte jeg det samme som deg. Men etter et år, så fant jeg ei som var absolutt utrolig, ingen som kan sammenliknes, og vi har det kjempebra sammen, feiret faktisk 3-årsdag i går.

Trikset er vel å ha et bra sosialt liv utenfor forholdet, ikke kutt ut kompiser, heller si en kveld til dama at "i kveld skal jeg ut med kompiser!". Damer vil som oftes ikke ha tøfler(finnes jo den dominante arten også da), de vil få kjeft(til en viss grad) innimellom, ikke vær enig i alt, si imot henne osv... En jeg jobber sammen med er av den snille typen, han får sjeldent "sengekos", men når han blir sint, ca en gang i halvåret, så får han så mye "sengekos" han bare klarer.

Denne "nysingel" perioden kommer du igjennom, og skal du i forsvaret får du deg sikkert en haug med nye venner, som hjelper endel.

Sier bare lykke til, og ikke gå å deppe, finn deg en hobby, en jobb eller lignende som får tankene bort.

Og sist men ikke minst, nyt sommern! nå er det masse smårips i skjørt!