Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 19505
Sitat av ticks
Norbits-crewet later som de ikke liker PR-en de mottar og går bak forhenget og tar en kjapp en hver gang det kommer nye artikler om det. Søppelsted med en gjeng søppelmennesker som medlemmer. Sitter litt på følelsen av at det bare er en gjeng tenåringer som tror det er dypt inne i "systemet"
Vis hele sitatet...
Det virker som du bare hater for å hate uten noen spesiell grunn, vet ikke hva som er mest barnslig jeg, en gjeng med ungdommer som deler torrents og har ett sosialt miljø på nett eller du som sitter på ræva å hater dem? (no offence) men å kalle folk der søppelmennesker har du ingen god grunn til.

Norbits er ett fint torrentsted, det er ikke bare torrents men alle folkene der er årleite og hjelpsomme akkurat som på freakforum. Admins har sikkert en god grunn til å stenge siden til det roer seg ned, selv syns jeg det er dumt de skal stenge pga itavisen men de får gjøre som de vil. Når det gjelder torrents syns jeg de har veldig god fart og ett godt utvalg selvfølgelig har de ikke alt Piratebay har men herregud det må du folk regne med på en private norsk tracker.

- Sharing is caring
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av djman
Noen som har noen tips til hvor man kan få tak i norske serier nå? Skulle gjerne sett gårsdagens torsdagsklubben episode.
Vis hele sitatet...

Går i reprise på Tv2 Zebra Mandag klokken 22:50.
skjønner ikke helt hvorfor nb bryr seg så mye om at itavisen skriver om de?
det er ikke akkurat slik at ingen har vist om de fra før av, jeg tror faktisk at alle som laster ned torrents har hørt om de en eller flere ganger
Snakk om ignorante og intetanende kommentarer!

Jeg sliter med å forstå hvorfor Norbits skal kritiseres sånn til de grader mens andre trackere med langt strengere regler ikke kritiseres i det hele tatt. Eksempelvis kan det jo nevnes at det eksisterer trackere hvor medlemmene ikke engang har lov til å nevne trackerens navn offentlig (hverken i tale eller skriftlig).

Ticks: du kaller andre mennesker søppelmennesker, men sitter selv med fordommer som tidvis grenser til å være kraftig diskriminerende. Norbits bestod av folk i alle aldre og fra de fleste områder innenfor arbeidslivet. Hvordan du kan kalle den vanlige mann i gata for søppelmenneske bare fordi at han er/var medlem i et nettsamfunn (som du forresten selv er, dersom du har glemt det) er for meg rimelig uforståelig. Jeg liker personlig ikke nettsteder som Blink og NettBy, men akkurat det gir meg ingen grunn til å kalle alle deres medlemmer for søppelmennesker.
Har fint lite å si om du nevner trackersns navn offentlig, jeg skal like å se hvilke kurdiske konsekvenser det skulle fått. Først må du jo bevise at det er DU som er bruker av kontoen. Og så må du straffes for noe, til hvilken pris for deg?

For å ta et idiotisk eksempel, du er med i mafiaen, og sier det offentlig. Å dømme deg via rettssystemet av mafiaen vil jo ikke funke. Greit bok kan dem plaffe deg ned, men nb kan jo bare kast deg ut av systemet.
På irc-en dems står det at dem er under DDoS og er snart tilbake, desverre
Er IRC-en oppe?

Kode

:~$ nslookup irc.norbits.net
 ;; connection timed out; no servers could be reached
irc.norbits.net er nede
nFF er ingen fordømt supportkanal for norbits. Inni meg jubler jeg over at norbits er nede.