Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 8748
ArbeidsledigProletar
Ser at mange mener du bør gjøre en helaften ut av det. Vil snu litt på hele greia og si at jo mer du gjør ut av det, dess mer "skremmende" virker det. Gjør det som om det ikke er noe sak, som om det er det samme som å ta en øl på fredag etter jobb heller enn at det er noe som må planlegges og tilrettelegges.
Jeg anbefaler sterkt og lage noe mat/drikke ut av cannabis. Jeg har røkt i 6 år og er ikke akkurat 'glad' i og trekke ned potrøyk i joint.. (derimot er jeg utrolig glad i såpe-smaken man kan få av brunings, syns personlig brunings er mye mildere på lungene, og nesten ikke toucher halsen mens pot raserer alt av indre organer under tungen for min del ) jeg ser for meg at hun kommer til og harke og hoste i mange minutter.
Regner med at du kjenner kjæresten din godt og kan lese henne nokså godt? Hver helt sikker på om dette er noe hun virkelig vil og ikke kvier seg.

Toast siggen godt! Mye mildere tobakks røyk da og jeg regner med at det er litt mindre nikotin. Hvis hun aldri har brukt tobakk før kan hun bli litt syk i førsten. Vet at det kan bli pulvermekk når du gnir hasjen inn i toasta/tørr tobakk men du kan selvfølgelig klippe opp hasjen.

Små mengder, svak joint. Burde også nevne for henne at det kan hende hun ikke blir fjern første gang.

Ellers ikke lag så stor sak av det, ha godt humør og ikke hver altfor seriøs. Og ikke stress før eller imens dere er fjerne. Kan ødelegge hele opplevelsen.
Er ingenting som er mer tiltrekkende enn forbuden frukt. Har forsåvidt hørt rykter om at mange medlemmer i Ungdom Mot Narkotika røyker hasj.

Hvis hun får en god opplevelse kan de hende hun vil fortsette å røyke sammen med deg, og kanskje prøve andre stoffer.

Lykke til!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå er det gjennomført, gikk helt greit. Hun var ivrig og trakk og hostet som bare det. Hadde et vennepar til stede(han er "innrøkt", hun avholds, negativ og dårlig steming). Dama mi fikk ikke spesielt til virkning. Hun beskrev det selv som å være "god-full". Det mest positive med det hele er at jeg nå har avvendt henne den ekstreme frykten/hatet hun hadde før. Fikk bevist for henne at det ikke er så farlig som "alle tror".

Alt i alt, gikk bra :-)