Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6931
skjønner hvordan du har det.. har akkurat begynt på en pause etter en lengre periode med intensiv røyking. de to første dagene var kjipe as hell, men i går og i dag har jeg hatt det helt topp. blid og fornøyd, og ikke tenkt så mye på å bli fjern. har hatt en del å gjøre disse dagene, så det hjelper definitivt å sysselsette seg!
Trådstarter, du ekke alene ass. Har sluttet med hasj røykingen nå, det fucket hodet mitt rett og slett. Jeg ble daff, mister matlysten, utrolig giddesløs, jeg gidder ikke prate høylytt noe som fører til mumling. Blir for mye negativt, så jeg tar meg ett trekk i ny og ned bare. men start å tren
▼ ... noen uker senere ... ▼
ALLE kjenner en form for tomhet etter at de slutter å røyke, men den skal ikke vare lengre enn i 30 dager for da er alt ute av kroppen din. De som fortsatt har tomheten og angsten er de som er dankere. Loffere! (på godt norsk). Stå opp før 9! Tren, les bok, dra ut, besøk venner, deal med damer, hold hjernen igang eller så detter de tilbake på tomheten og angsten.
Sitat av Tmod Vis innlegg
ALLE kjenner en form for tomhet etter at de slutter å røyke, men den skal ikke vare lengre enn i 30 dager for da er alt ute av kroppen din. De som fortsatt har tomheten og angsten er de som er dankere. Loffere! (på godt norsk). Stå opp før 9! Tren, les bok, dra ut, besøk venner, deal med damer, hold hjernen igang eller så detter de tilbake på tomheten og angsten.
Vis hele sitatet...
Alle? Jeg sluttet tvert da jeg flyttet til en ny by, merket ingenting av det som er skrevet her. Det som hjalp meg var og ha mye å gjøre (flytting, ny jobb, leilighet, sosialt) så jeg hadde rett og slett ikke tid til å ha det kjipt. Pluss at jeg alltid var stuptrøtt når jeg la meg.
Pausa i to måneder nå, men regner med jeg blir å røyke endel i sommern
Sitat av Tmod Vis innlegg
ALLE kjenner en form for tomhet etter at de slutter å røyke, men den skal ikke vare lengre enn i 30 dager for da er alt ute av kroppen din. De som fortsatt har tomheten og angsten er de som er dankere. Loffere! (på godt norsk). Stå opp før 9! Tren, les bok, dra ut, besøk venner, deal med damer, hold hjernen igang eller så detter de tilbake på tomheten og angsten.
Vis hele sitatet...
Det er riktig tenkt at etter 30 dager bør alle spor av THC være ute av kroppen, men tomhet er en psykisk følelse og for noen trenger denne følelsen hjelp med å bearbeides.

Det er klare forskjeller på en som har røyka kontinuerlig i 10-15 år og en som har røyka innimellom i ett år, og den som har røyka kontinuerlig kan muligens trenge hjelp til alle de tinga du nevner opp der. Det trenger ikke engang være så lenge som 10-15 år.

Utenom å deale med damer, tilbyr f.eks. avvennings-instutisjoner hjelp til trengende på de områdene der, og baserer et opphold på mellom 3-9 måneder som standard, for blant annet å bearbeide tomhet. Du trenger ikke nødvendigvis være loffer for det..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av paranoia Vis innlegg
Jeg har nå sluttet å røyke hasj. Ikke at jeg gjorde det ALT FOR MYE eller over en alt for lang tidsperiode før, men ble 2-5g i uke dagene + 2-5 i helgene. først og fremst røyka jeg når jeg kom hjem fra skolen eller før jeg skulle legge meg. Fikk sove. Nå sliter jeg med søvn og jeg føler en ENORM tomhet inni meg. Alt bare suser forbi, noe mangler. Noen som har gått igjennom det samme? noen tips? takk for alle svar. ps er veldig dårlig på å skrive innlegg.
Vis hele sitatet...
Som de fleste her sier. Tenk positivt, kom deg ut å treff folk og for all del ikke sitt og dvel over denne tomheten. Det er normalt å kjede seg hvis man ikke gjør stort, men når man brukte Cannabis kunne man gjøre nesten ingenting og alikevel ikke kjede seg og av slikt får man ofte rare vaner. Du må rett og slett snu om litt på livet. Ikke vær redd for å oppsøke hjelp om det skulle røyne på.
Sist endret av GammaRay; 9. april 2009 kl. 00:24.
du kan ikke etter lang tid med røyking bare slutte med en gang. det funker dårlig..da vil du ha flest "bieffekter" som svetting i håndflatene, redusert sult, problemer med å sove osv. Den siste høres bare plagsom ut, men når du ligger natt etter natt og ikke får sove, ligger du bare og tenker og tenker og tenker...det er veldig vanskelig å ligge og tenke positivt hele tiden, så mange får faktisk antoninger til depresjoner når de ligger og skal sove.

Det som er viktig her er at du kutter rett og slett ut morningsen...det aller aller viktigste er uansett at du ikke røyker to-tre timer før du skal legge deg. Kroppen din er avhengig av thc for å sovne, og hvor digg er det ikke å legge seg fjern!?
Kutt ut nattingsen, så morningsen, så kan du kutte ned etter det. Lykke til!