Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 8528
Jeg melder avbud. Har tydeligvis lovet meg bort til jobben neste helg.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Noen som melder seg frivillig til å mekke plakat? Bare å søke etter "rasterbation software". Å finne/lage stor versjon av logo er vel heller ikke så vanskelig.
Vis hele sitatet...
jeg tok en kjapp titt innpå http://homokaasu.org/rasterbator/
Og jeg kan vel prøve å få lagd en plakat, regner med at vi ikke trenger en utrolig dekorativ og designfull plakat? bare en plain hvit plakat med sort skrift som viser "NFF" ?

Hvis NFF tillater det så kan man jo også bruke freakforum logoen øverst i venstre hjørne på websiden, det ville vel gjort det en del lettere å finne riktig gruppe med personer. For alt vi veit så kan jo Norges Fotball Forbund ha et grillparty der
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Noen som melder seg frivillig til å mekke plakat? Bare å søke etter "rasterbation software". Å finne/lage stor versjon av logo er vel heller ikke så vanskelig.
Vis hele sitatet...
Nå kan du angre på at du tok hanekammen!!
Jeg sitter nå på skolen, så jeg tok meg nemlig friheten til å printe ut en plakat... Plakaten er i sort og hvit, og er en rasterisert versjon av Freakforum-logoen. Den består av 28 stk A4-ark, og er et mesterverk uten sidestykke (mener da jeg)

Ellers så lurer jeg på om vi har et sted vi skal møtes/samles, tidspunkt, og hvem som tar med engangsgrill og tennvæske. Jeg kan ta på meg ansvaret for å ta med tennvæske og EN engangsgrill
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Jeg sitter nå på skolen, så jeg tok meg nemlig friheten til å printe ut en plakat... Plakaten er i sort og hvit, og er en rasterisert versjon av Freakforum-logoen. Den består av 28 stk A4-ark, og er et mesterverk uten sidestykke (mener da jeg)

Ellers så lurer jeg på om vi har et sted vi skal møtes/samles, tidspunkt, og hvem som tar med engangsgrill og tennvæske. Jeg kan ta på meg ansvaret for å ta med tennvæske og EN engangsgrill
Vis hele sitatet...
28 a4 ark! :O jeg tenkte på 1xa4 ark klistra på ryggen jeg da! xD

Tennveske til 1x/grill er nok å ta i litt :P
Jeg tar ihverfall med meg EN grill selv

Da gjenstår bare tidspunkt...
Hva sier folk til 17.00? da bør folk være ferdig på jobb (om noen skulle ha 8-4 jobb på lørdag :P)
søtten tretti?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
28 a4 ark! :O jeg tenkte på 1xa4 ark klistra på ryggen jeg da! xD

Tennveske til 1x/grill er nok å ta i litt :P
Jeg tar ihverfall med meg EN grill selv

Da gjenstår bare tidspunkt...
Hva sier folk til 17.00? da bør folk være ferdig på jobb (om noen skulle ha 8-4 jobb på lørdag :P)
Vis hele sitatet...
Mulig jeg bare tar med EN grill. Men vil jo at folk ikke skal måtte myse etter et bittelite ark klistra til ryggen på en i gruppa, er jo mye enklere når man har en forholdsvis stor plakat klistra til to planker

Det jeg tenker om tidspunkt er at kl 17.00 er et ypperlig tidspunkt, og så kan jo de som ikke rekker det til den tiden bare komme bort når de kan
Folk må også huske at det å møte en gjeng med fremmede mennesker kan være litt "skummelt". Men til de som har en liten frykt for det, så må de bare vite at de har ingen ting å være redd for... Vi biter ikke
Jeg er gjerne med på grilling ;D
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Nå kan du angre på at du tok hanekammen!!
Vis hele sitatet...
Njeh, ordner seg. En hvit katt som har store planer, ser generelt hyggelig ut og drasser på grillmat kjenner man igjen hvor som helst.
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Jeg sitter nå på skolen, så jeg tok meg nemlig friheten til å printe ut en plakat... Plakaten er i sort og hvit, og er en rasterisert versjon av Freakforum-logoen. Den består av 28 stk A4-ark, og er et mesterverk uten sidestykke (mener da jeg)
Vis hele sitatet...
Hihi, vinn av størrelse som nærmer seg episk. 1,7 m^2 altså. Skal nok klare å finne deg. FLOTT med såpass nye medlemmer som tar slikt initiativ!
Ellers så lurer jeg på om vi har et sted vi skal møtes/samles
Vis hele sitatet...
Festningparken ble det beskrevet her. Orker du å komme tidsnok slik at vi får opp plakaten? Er parken stor eller? Vi ser jo fortapte folk med grillmat i hendene, så tror ikke det skal være noe stort problem. Har ikke vært det før hvertfall.
tidspunkt
Vis hele sitatet...
Tenker vi sier 17:00 jeg.
og hvem som tar med engangsgrill og tennvæske. Jeg kan ta på meg ansvaret for å ta med tennvæske og EN engangsgrill
Vis hele sitatet...
Jeg finner muligens en, men kan gjerne dele grillmat med de som låner meg grillplass.[quote=Meteor Freak;1421978]
Sitat av djemb Vis innlegg
søtten tretti?
Vis hele sitatet...
Da kommer du etterhvert. Idé å gi mobilnummeret ditt til noen om vi må legge om planene hurtig på grunn av vær.
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Det jeg tenker om tidspunkt er at kl 17.00 er et ypperlig tidspunkt, og så kan jo de som ikke rekker det til den tiden bare komme bort når de kan
Vis hele sitatet...
Nettopp
Folk må også huske at det å møte en gjeng med fremmede mennesker kan være litt "skummelt". Men til de som har en liten frykt for det, så må de bare vite at de har ingen ting å være redd for... Vi biter ikke
Vis hele sitatet...
Ptheh, de vurderer jo ikke å komme engang. Men for all del; bare se på greenfeber, lurker av over to år og fem poster og dukket opp.. som jente. Så det er ikke skummelt.
Sitat av Cellehack Vis innlegg
Jeg er gjerne med på grilling ;D
Vis hele sitatet...
Flott!

Så: Lørdag 6.06.2009 17:00 - Festningparken - se etter nFF-logo
Dere trenger neppe tennvæske for å fyre opp en engangsgrill

Hadde vært moro å være med, men jeg må dessverre lese til eksamen.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Allure Vis innlegg
Dere trenger neppe tennvæske for å fyre opp en engangsgrill
Vis hele sitatet...
Hvem sa det skulle brukes til grilling? *søker gjennom pyroforumet for hva man kan gjøre med det*

Det med timingen har jeg dessverre ikke så mye innflytelse på, men fremtidige Oslomøter er det ingenting i veien for å arrangere (PM meg for de ultrasuperspesielle rettighetene man såklart mååååå ha for å arrangere nFF-treff...)
Sitat av Jonta Vis innlegg
Orker du å komme tidsnok slik at vi får opp plakaten?
Vis hele sitatet...
Ehm, definer tidsnok Mener du 15 min før ell no sånt? Jeg regner med at gaffateip og noen gamle planker burde være nok til å få satt sammen en plakat.
Har forsåvidt begge deler

Angående tennvæske og grill... Får man kjøpt det + engangsgrill på matvarebutikker som Rema 1000, Rimi osv osv?

Tok meg også en titt innom yr.no nå, og så at det skulle bli oppholdsvær i store deler av Oslo og bare 1mm regn
Sist endret av Kenpachi; 2. juni 2009 kl. 22:28.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Ehm, definer tidsnok Mener du 15 min før ell no sånt?
Vis hele sitatet...
Neh, tidsnok er tidsnok. 17:00.
Angående tennvæske og grill... Får man kjøpt det + engangsgrill på matvarebutikker som Rema 1000, Rimi osv osv?
Vis hele sitatet...
Etter det jeg vet så. Bensinstasjon er også et alternativ.
Tok meg også en titt innom yr.no nå, og så at det skulle bli oppholdsvær i store deler av Oslo og bare 1mm regn
Vis hele sitatet...
nFF-ere er vanntette som fy!
Har vi peil på sånn ca hvor mange som kommer? :S
Skulle gjerne vært med, men skal reise på hytta den dagen :<
Kanskje noen av oss fra lokalene her kan arrangere et treff senere i år da
Jeg melder avbud ettersom musikkens dag pågår.
Høres fett ut dette! er med hvis jeg kan.
Da avtaler jeg å møte kenpachi et sted, så kan vi sette opp plakat sammen ;D
plakaten vil være satt opp innen 17.00
Jeg tar med 1stk 1xgrill, og egen grillmat. Er selvfølgelig plass på grillen til andres mat og (så lenge de ikke har svæææære svinesteker som skal ligge i 20min:P )
hørtes koselig ut. tar gjerne turen hvis ikke bursdagen til venninda mi starter alt for tidlig
Tenkte jeg kunne legge opp et bilde av hvordan plakaten blir seendes ut

Skal selvfølgelig klippe den til sånn at den blir perfekt
jamen yolo da.
luni's Avatar
Ikke meningen å være teit nå, men har ingen av dere mobiltelefoner...?
Sitat av fabianca Vis innlegg
Ikke meningen å være teit nå, men har ingen av dere mobiltelefoner...?
Vis hele sitatet...
Det er vel lettere å planlegge dette over forumet da, slik at idèene kan bli drøftet og kommentert av flere enn en (over mobiltelefonen).
Sist endret av Clr; 5. juni 2009 kl. 16:36.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Siktet til plakatstyr. Funker som regel fint å ringe og veive litt, da det alltid er noen som klarer å møte opp i feil ende av parken. Eller feil park, for den saks skyld.
Tipper det var plakaten fabianca reagerte på. Vi har da aldri trengt det før. Som regel så finner man ett landemerke som er lett å finne for så å gå dit man skal i samlet flokk. På de siste treffene har det vært tårnet til trafikanten på Oslo S.
Hehe, joda ser den.
Forstod ikke at du siktet til plakaten som Kenpachi og Meteor Freak holder på med.

Lykke til på treffet gutter og jenter! Blir litt for langt for en Sandnesgutt å reise til Oslo.
Hvilken park er det snakk om?
Og hvordan skal vi løse det om det ikke blir noe i parken?
Sitat av Public_htmL++ Vis innlegg
Hvilken park er det snakk om?
Og hvordan skal vi løse det om det ikke blir noe i parken?
Vis hele sitatet...
Er snakk om festningsparken. Og det blir nok noe av siden det er meldt fint vær
Skjønner ikke helt hvorfor du tror det ikke blir noe av
Her er at svart-hvit kart (scrn shotsa mine blir på 2.2MB, og jeg har dårlig nett) over deler av oslo. + en svart strek som viser hvor dere skal gå http://img200.imageshack.us/img200/2024/midlertidig2.png
veibeskrivelse (veldig enkelt):
1.gå oppover Karl Johansgate (fra oslo s. og mot slottet).
2.gå til du kommer til øvre slottsgate. Paserer du en STOR burgerking på høyre side, så har du gått akkurat så mye for langt +2meter som du har gått forbi den.
3. Ta til venstre ned øvre slottsgate.
4. Når du kommer helt til enden av gaten er på du hansken. Der kommer du til å se en fontene/rundkjøring. ta ca 60-70grader til høyre og gå rett frem.... Thats it.

Jeg avtaler å møte Kenpachi litt tidligere enn 17.00 for å sette opp plakaten på plenen.
Looking forward to seening you guys 17.00! ;D

link til bilde hvis det ikke funka å legge det ut
http://img200.imageshack.us/img200/2...dlertidig2.png
Sist endret av Meteor Freak; 5. juni 2009 kl. 20:40. Grunn: missing link???
Altså, som Oslo-borger bør jeg kunne dette, men er det noe forskjell på "festningsparken" og "Kontraskjæret"?

Ser dere i morgen 1730
Sitat av fabianca Vis innlegg
Siktet til plakatstyr. Funker som regel fint å ringe og veive litt, da det alltid er noen som klarer å møte opp i feil ende av parken. Eller feil park, for den saks skyld.
Vis hele sitatet...
Det har da aldri vært noe styr med plakaten da Tenkte bare at jeg kunne bidra med noe positivt noe jeg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Tenkte jeg kunne legge opp et bilde av hvordan plakaten blir seendes ut

Skal selvfølgelig klippe den til sånn at den blir perfekt
Vis hele sitatet...
Ah, nice. Om du ser dette før du setter i gang med å klippe og lime sammen; tradisjonelt sett skal man ikke klippe vekk de hvite kantene, hvertfall ikke i følge DonTomaso
Sitat av fabianca Vis innlegg
Siktet til plakatstyr. Funker som regel fint å ringe og veive litt, da det alltid er noen som klarer å møte opp i feil ende av parken. Eller feil park, for den saks skyld.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mith Vis innlegg
Tipper det var plakaten fabianca reagerte på. Vi har da aldri trengt det før. Som regel så finner man ett landemerke som er lett å finne for så å gå dit man skal i samlet flokk. På de siste treffene har det vært tårnet til trafikanten på Oslo S.
Vis hele sitatet...
Nei, vi har aldri trengt det, og vi trenger det ikke nå heller, men det er en artig ting å gjøre. Dere er bare misunnlige
Sitat av djemb Vis innlegg
Ser dere i morgen 1730
Vis hele sitatet...
Flott! Det begynner en halvtime før, men om du ikke kan komme tidligere så går det såklart fint
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Det har da aldri vært noe styr med plakaten da Tenkte bare at jeg kunne bidra med noe positivt noe jeg
Vis hele sitatet...
Og det gjør du. Flott med folk som engasjerer seg. *motivere nyere medlemmer*

Heh, noen som tar med ketchup og sennep? Kan gjerne få en karbonade av meg.
Sist endret av Jonta; 6. juni 2009 kl. 09:07.
Jeg melder desverre avbud, skulle gjerne ha tatt en tur, men det dukket noe viktig opp
Sist endret av Cyan; 6. juni 2009 kl. 13:33.
No offence, men det er ikke helt stas med nFF-treff om det er 3 stk i uka. Kall det heller en nettsammenkomst. Det blir som å ha champions league hver dag. Lag heller en egen fotballcup å skitne til navnet på.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Cyan Vis innlegg
Jeg melder desverre avbud, skulle gjerne ha tatt en tur, men det dukket noe viktig opp
Vis hele sitatet...
Vi får håpe noen tar initiativ til å lage et treff i Oslo om ikke så altfor lenge. Du for eksempel?
Sitat av unify Vis innlegg
No offence, men det er ikke helt stas med nFF-treff om det er 3 stk i uka. Kall det heller en nettsammenkomst. Det blir som å ha champions league hver dag. Lag heller en egen fotballcup å skitne til navnet på.
Vis hele sitatet...
Siste treffet i Oslo var omtrent ti måneder siden. Er dét tre ganger i uka?

Vi hadde det forøvrig utrolig hyggelig på treff. Etterhvert fikk vi plakaten til å stå, grillet litt, ble kjeftet på av noen som mente vi burde drikke opp slik at de kunne ta tomflaskene våre (ikke at vi drakk altså), og begynte etterhvert å fryse litt.

Dermed dro vi (djemb, Public_html++, Meteor Freak, Kenpachi, Tilfeldig venn av Public_html++ og Jonta) til det som visstnok er Norges eller nordens første McDonald's, der vi kunne sitte uforstyrret i ganske behagelige stoler helt til vi merket at klokka var halv-tolv, uten å bestille noe særlig.

Et vellykket treff med andre ord. Litt sjanglende og forsiktig på starten, men tok seg opp etterhvert.
Sitat av unify Vis innlegg
No offence, men det er ikke helt stas med nFF-treff om det er 3 stk i uka. Kall det heller en nettsammenkomst. Det blir som å ha champions league hver dag. Lag heller en egen fotballcup å skitne til navnet på.
Vis hele sitatet...
Hvorfor så negativ? Som det blir påpekt er det nesten ett år siden sist. Det er vel helt på sin plass at det er to ulike treff for norges to største byer.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Et vellykket treff med andre ord. Litt sjanglende og forsiktig på starten, men tok seg opp etterhvert.
Vis hele sitatet...
Absolutt. Interessant ting det her med forumtreff, men artig var det. At folk snakker fjes til fjes i en 5-6 timer, fremfor å sitte forann sine respektive PC'er, er absolutt positivt. Kunne alltids ønsket seg et større oppmøte, men det ble jo ålreit lell
noen bilder fra årets olso treff?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av xhacktly Vis innlegg
noen bilder fra årets olso treff?
Vis hele sitatet...
Årets faktisk. Må si jeg blir skuffet om dere ikke får til enda et. Sannsynligheten for at jeg kommer til hovedstaden før hvertfall 12 måneder er omme er heller lav.

Tja, har noen få. Får se om jeg orker å slenge dem opp. Har fortsatt minnene tho ^^
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Blir det flere nFF treff i Oslo? Hadde vært kos.
Det blir det straks noen tar initiativet til å starte en ny tråd om det.