Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 9998
Sitat av daaa Vis innlegg
Dette er faktisk noe jeg ser på som negativt, siden jeg misliker godteri og usunn mat til vanlig. Pleier å våkne opp fæl og ekkel dagen etter, da jeg ikke klarer å begrense meg. Noe ala fyllesjuk; leveren må jobbe så vanvittig.
Vis hele sitatet...
Har samme problem. Ikke helt bra å spise to bigone ferdigpizzaer, to poser sørlandschips, 1 pose bonbon og en tohundregrams melkesjokolade samt tre 1,5l flasker brus.
Sist endret av Spesiellgnom; 8. februar 2011 kl. 20:46.
Her om dagen sa magen i fra om at den var tom, men hadde ingen matlyst.. tenkte jeg skulle lage meg nudler og røyke meg en liten joner mens jeg venta på at det skulle bli kaldt nok til å ete. Etter røyken fikk jeg opp matlysten og så frem til å spise nudlene, men de var fortsatt for varme. Satte på gamecuben for å spille litt Zelda, og fant nudlene på bordet foran meg en drøy time senere, litt kaldere enn planlagt ellers har jeg blitt mindre kresen på mat etter at jeg begynte å røyke. Kosthold = wichtig.

Under påvirkning av LSD har jeg kun spist søtsaker som sjokolade, drops og potetgull. Digg alt sammen, men sjokolade på topp. Gjerne sjokolade med karamell (Lion).. tar så himla lang tid å ete, seigt å tygge! Veldig morsomme spiseopplevelser
Brownies, kjeks, donuts, sukkerboller er alltid en slager når jeg er på butikken å handler munch
Ellers spiser jeg det meste jeg kommer over :P
Alkohol: Utelukkende chips, helst sourcream & onion, men alt unntatt vanlig salt, og Sørlandschips, går bra.

Røyk: En 250g pose Smash er helt himmelsk. En pose går lett ned på 15 min. Og Urge. Og ferdigpizza: Ristorante Mozzarella. Sinnsykt usunt såklart, og siden det begynte å merkes på kroppen så kutta jeg ut sjokolade og brus til nyttårs. Men det blir fortsatt en ferdigpizza innimellom
Prøv denne(lagde nettopp)
Pipetrekk(cannabis) og lag følgende:
- Kok opp ris til ca 2 pers
- stek litt rødløk og et par fedd hvitløk i foretrukken olje på svak varme
- stek to vispede egg i en annen panne på høy varme og rør kraftig til de blir små biter
- hiv alt i en panne stek på middels varme, salt, pepper og soya olje

enjoy!
Jeg for min del synest Vampyr eller Aske er veldig fine når jeg har røykt bom. Hvis jeg har drukket foretrekker jeg Pikene på broen, og for andre rusmidler liker jeg best Stemmen.
faen dere må jo drite lava
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Alkohol: Kebab/French fries.

Cannabis: All slags digge middager, snop, brus, vann, nøtter og sjokolade.. jeg kan spise alt egentlig :P
Cannabis: De gangene røykingen er forberedt, kjøper jeg inn store mengder smågodt, en stor pizza og noen flasker brus. Skikkelig kos å sitte der bøttefjern med orgasme i kjeften. Munchen er egenlig den eneste grunnen til at jeg fyrer i ny og ne. Synes ikke rusen isolert sett er mye å skryte av.

Alkohol: Under kosedrikking (typisk til fotballkamper etc.) er nøtter og kanskje litt chips godt. Ellers er jo kebab etter grisefylla en udødelig klassisker.

Benzoer: Benzodiazepiner er kanskje ikke så appetittvekkende, men hender middagen smaker ekstra godt når man er på en liten pillesus.

Øvrige rusmidler jeg har testet gir meg ingen trang til å ete.
Får oppheng av å spise ting som ikke er normalt når jeg har røyka.

Spiste opp en hel jævla 5kg pose med makaroni, ukokte i løpet av tre uker. Anbefales dog ikke, siden det svulmer opp i magen, du driter og pisser med ræva om hverandre. Men fisen lukter godt.