Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 5262
Man lærer mye mer på skolen enn man er klar over..
F.eks. å sloss
Som i South Park - Cartoon Wars (a fight to the death)?
Litt off topic her men, syns at unge ved ungdomskoler burde fått en måned ut i skikkelig arbeid med litt lønn (30 kr) i timen med 40% skatt for å få et lite innblikk i hvordan samfunnet virker. Har selv hatt 5 uker i utplassering gjennom skolen (lette kjøretøy) og syns jeg har lært omtrent like mye nyttig som jeg har ved 1 år vanlig skole.

On topic: Det å brenne ned skoler er skikkelig sløsing av kommunens ressurser, som sagt før i tråden så må kommunen finne et alternativt opplæringstilbud som jeg tviler på at forsikringen vil dekke. Kjenner jeg den norske stat og derres kommuner rett så vil det ikke akuratt bli en pen liten sum for kommune kassen (har fått for meg i det siste at en vei en kunne lett laget selv blir kostende flere hundre tusen!).
Jeg prøver og unngå idiotene som synes det er 'SÅ ARTIG, SKOLEN BRENNER!!1", men klarer det ikke.

Når jeg gikk i 7. klasse var det noen som satte fyr på min skole også, de ble tatt ganske så fort. Ikke lik mye som skolen til trådstarter, men selvfølgelig nok til at vi måtte flyttes. Greit nok, det er artig når du våkner og hører en god del av skolen er totalskadd pga en påsatt brann, man får en fridag osv. Men som Makk nevner, vi ble omplassert til et nytt sted, det var styggere, mindre og gjøre i friminuttene og det var naturligvis lengre unna.

Anngående de som har tent på skolen til trådstarter, ser det jo ut som det er et rimelig åpent sted og så lenge ting begynner og peke mot èn person blir det vel snart slutt på saken, de her tilstod iallefall til slutt.
Spm; Når en person blir tatt for påsatt brann, om de må, hvor mye må de betale selv? Eller må de ikke betale i det hele tatt? Tar staten det mens de får bare et for jævlig rulleblad? Fengsel, samfunnstraff?
Trådstarter
27 0
Skulle likt å visst reaksjonen på noe så brutalt noe.. Hørte noe en gang om at mordbrann ikke bare gjalt når noen ble drept i en brann, men ved bevisst påsettelse av brann der det kunne være mennesker. Isåfall er det nokså strenge reaksjoner. Om han som ble tatt må betale erstatning aner jeg ikke, det må isåfall bli en del penger! Lurer på hvordan han skal klare det
Sitat av Christian
Jeg prøver og unngå idiotene som synes det er 'SÅ ARTIG, SKOLEN BRENNER!!1", men klarer det ikke.

Når jeg gikk i 7. klasse var det noen som satte fyr på min skole også, de ble tatt ganske så fort. Ikke lik mye som skolen til trådstarter, men selvfølgelig nok til at vi måtte flyttes. Greit nok, det er artig når du våkner og hører en god del av skolen er totalskadd pga en påsatt brann, man får en fridag osv. Men som Makk nevner, vi ble omplassert til et nytt sted, det var styggere, mindre og gjøre i friminuttene og det var naturligvis lengre unna.

Anngående de som har tent på skolen til trådstarter, ser det jo ut som det er et rimelig åpent sted og så lenge ting begynner og peke mot èn person blir det vel snart slutt på saken, de her tilstod iallefall til slutt.
Spm; Når en person blir tatt for påsatt brann, om de må, hvor mye må de betale selv? Eller må de ikke betale i det hele tatt? Tar staten det mens de får bare et for jævlig rulleblad? Fengsel, samfunnstraff?
Vis hele sitatet...
Blir vel en pen liten bot for foreldrene, hvis vedkommende er under 15 år.
Blir vel også reist erstatningskrav. Det erstatningskravet blir stående til du er 18 år, og du må begynne voksentilværelsen med masse gjeld.

Du får det også på rullebladet, så vær så snill. Ikke gjør det. Går bare ut over dere selv

virtuous: Det nedbetales over tid fra den dagen du blir myndig..
Sist endret av Blå Gummitenner; 17. mars 2008 kl. 23:40.
Den som er mistenkt er 20 år og ikke tidligere elev ved skolen visstnok.
Sitat av Gabbeh
Det er et privilegie å i det hele tatt få lov til å gå på gratis skole. ikke "kult" eller "heldig"
Vis hele sitatet...
Wow, du er kul.
Herregud. Ja, men er dritheldig om skolen brenner ned... NEI!

Det er sånn man hadde lynes vært bra om man gikk i 7ende fordi man ikke skjønner mer en at man bare blir omplassert til en annen skole. Grow up.

Det er synd på elevene.
"Gidder ikke lese hele tråden, lizzzzm!"

Trist når kommunale bygg brenner ned. Det er de færreste kommuner som har råd til å bygge nytt. Og jeg vet ikke hvordan det er med forsikringspenger og slikt - dersom den ble satt fyr på?
Det er også trist at elevene sikkert kommer til å måtte bruke kontainere og søppelbøtter som klasserom, med mindre kommunen har råd til å leie brakker. HoHo!

Men sånn ellers, så er jeg jo skap-pyroman og flammer er utrolig digg å se på Desto større ting som brenner - desto kjekkere er det å se på Vel, så lenge man er på trygg avstand da! Og bare kan kjenne varmen og lukte røyken! Buuurn! Buuurn!.. Eh... Ja...
Fine bildene! <3

... Også kan man lure på hvem Tonje Holm er. Og om det er greit for henne at du legger ut bilder som inneholder hennes navn i URLen, slik at alle og enhver freak med skummle intensjoner kan oppsøke henne. Bare se på meg! Mwhahaha!
Sitat av GothQueen
"Gidder ikke lese hele tråden, lizzzzm!"

Trist når kommunale bygg brenner ned. Det er de færreste kommuner som har råd til å bygge nytt. Og jeg vet ikke hvordan det er med forsikringspenger og slikt - dersom den ble satt fyr på?
Det er også trist at elevene sikkert kommer til å måtte bruke kontainere og søppelbøtter som klasserom, med mindre kommunen har råd til å leie brakker. HoHo!

Men sånn ellers, så er jeg jo skap-pyroman og flammer er utrolig digg å se på Desto større ting som brenner - desto kjekkere er det å se på Vel, så lenge man er på trygg avstand da! Og bare kan kjenne varmen og lukte røyken! Buuurn! Buuurn!.. Eh... Ja...
Fine bildene! <3

... Også kan man lure på hvem Tonje Holm er. Og om det er greit for henne at du legger ut bilder som inneholder hennes navn i URLen, slik at alle og enhver freak med skummle intensjoner kan oppsøke henne. Bare se på meg! Mwhahaha!
Vis hele sitatet...


10'er på at du satte fyr på skolen og tvinga en dude til å si at det var han !!

hvordan kan de bruke en søppel bøtte til klasse rom sån btw?
Sitat av christian.!.!
10'er på at du satte fyr på skolen og tvinga en dude til å si at det var han !!

hvordan kan de bruke en søppel bøtte til klasse rom sån btw?
Vis hele sitatet...
... Har du ingen fantasi du da?
Jeg tenkte jo såklart på de gammle med nettig framme! Ikke de stygge sorte plastikkgreiene som alle har nå!
Sitat av GothQueen
... Har du ingen fantasi du da?
Jeg tenkte jo såklart på de gammle med nettig framme! Ikke de stygge sorte plastikkgreiene som alle har nå!
Vis hele sitatet...

aheahea,kan nesta se det for meg! netting bøtte på hode med snøstorm ute!

jeg har masse av fantasi btw, bare spør hybelkaninene mine, de snakker
eller nei, er vell ikke fantasi det, men snålhet ;O;O
Skolen brenner, hent en kanne bensin
hehe
Sitat av BuzzR
Lykke til med det idiotiske pyroman.. (skal du først brenne ned noe, velg noe ingen liker, en kirke eller børsen f.eks..)
Vis hele sitatet...
Godt tenkt BuzzR! Jeg er helt overbevist om at Norge ikke trenger Børsen, at den er helt unødvendig og har absolutt ingen nytteverdi for Norges økonomi situasjon what so ever.

KP.

/Sarcasm

Og btw, til deg med de snakkende hybelkaninene: Grow up.
Sist endret av MagicalTrevor; 18. mars 2008 kl. 11:51.
Sitat av MagicalTrevor
Godt tenkt BuzzR! Jeg er helt overbevist om at Norge ikke trenger Børsen, at den er helt unødvendig og har absolutt ingen nytteverdi for Norges økonomi situasjon what so ever.

KP.

/Sarcasm

Og btw, til deg med de snakkende hybelkaninene: Grow up.
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke når ting som Oslo B. privatiseres! Med privatisere mener jeg da å la private bedrifter overta ansvar for vare- og tjenesteproduksjon (for de som lurer). Jeg forstår heller ikke hvilke fordel norge har av å privatisere OB, helt villt spør du meg.

Men dette var offtopic

-OB ble privatisert i 2001 for de som lurer !
Sist endret av ...|...; 18. mars 2008 kl. 12:02.
Trådstarter
27 0
Bildene er nok Nettbys eiendom ;p Jeg bare linker til dem
vet ikke om det er fra området eg kommer fra, men.

Jay der gikk alle skattepengene som kunne blitt brukt til bøker eller annet som kunne gjort det bedre i skolen opp i flammene istedenfor...

Var en av mine drømmer og, inntil eg innså kor idiotisk det faktisk ville vært...
Sist endret av Wolfenheart; 21. mars 2008 kl. 13:17.