Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 3378
Sitat av Sneip Vis innlegg
Haha, NT gikk jo ikke så bra for noen av oss Haddip...

Tror jeg tar den lange veien opp, og heller tar det med tiden!
Vis hele sitatet...
De leter etter en "stjerne"
Vi må bare være ærlige si at orginale artister sjelden blir stjerner.
Så jeg villa tatt det som et kompliment å ikke gå videre

Jeg hadde lett betalt for en underground konsert med deg vertfall.

Så alt i alt Fuck norsk tv
Fett som faen synes jeg. Budskap som treffer, sterk instrumental, deilig damerefreng, greit framført. Savner at det schmeller i rima, men med en sterkere tekst og enda litt mer innlevelse, så fikser du det på en helt vanlig dag skulle jeg tro. Det jeg hører nå er en som har gjort leksene sine og ikke den frie sjela som hip hopperne fronter. Det er der flowen kommer fra. Men men, du trenger sikkert bare noen flere somre under beltet, så får du til å ta i litt mer og presse budskapet gjennom det nåløyet.

Basstromma trenger litt justering i fjerde takt synes jeg. Og den bør være enda litt feitere og slepe mer, sånn som resten av sangen. Hør med Tommy Tee om han er keen på å produsere! Skulle ikke forundre meg om han sa ja.
Jeg hører noe på erik og kriss men mest karpe diem. Syns noen av sangene dems er bra gjerne eldre. MEN blir fort lei ass, har sikkert hørt på sangen din nå 10 ganger xP og kan ikke si det samme med din, bra ! Men å laste den opp på urørt eller hva det heter ?
Sneip's Avatar
Trådstarter
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
De leter etter en "stjerne"
Vi må bare være ærlige si at orginale artister sjelden blir stjerner.
Så jeg villa tatt det som et kompliment å ikke gå videre

Jeg hadde lett betalt for en underground konsert med deg vertfall.

Så alt i alt Fuck norsk tv
Vis hele sitatet...
Yeah! jeg får heller bare ta den lange veien...!

Sitat av Tap_the_Apex Vis innlegg
Fett som faen synes jeg. Budskap som treffer, sterk instrumental, deilig damerefreng, greit framført. Savner at det schmeller i rima, men med en sterkere tekst og enda litt mer innlevelse, så fikser du det på en helt vanlig dag skulle jeg tro. Det jeg hører nå er en som har gjort leksene sine og ikke den frie sjela som hip hopperne fronter. Det er der flowen kommer fra. Men men, du trenger sikkert bare noen flere somre under beltet, så får du til å ta i litt mer og presse budskapet gjennom det nåløyet.

Basstromma trenger litt justering i fjerde takt synes jeg. Og den bør være enda litt feitere og slepe mer, sånn som resten av sangen. Hør med Tommy Tee om han er keen på å produsere! Skulle ikke forundre meg om han sa ja.
Vis hele sitatet...
Takk for konstruktiv kritikk!

Tommy Tee har jeg allerede spurt, men tror ikke jeg var noe for han
Sitat av Zeco Vis innlegg
Bra, Sneip! Spill låta på den festen neste helg.
Vis hele sitatet...
Snakker vi maura her eller? Vet jo at Sneip er fra Jessheim, 2+2=4
Sneip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Markula Vis innlegg
Jeg hører noe på erik og kriss men mest karpe diem. Syns noen av sangene dems er bra gjerne eldre. MEN blir fort lei ass, har sikkert hørt på sangen din nå 10 ganger xP og kan ikke si det samme med din, bra ! Men å laste den opp på urørt eller hva det heter ?
Vis hele sitatet...
Thanks! Setter stor pris på det
Men til TS:
God sang. Har hørt litt på deg, opp igjennom tidene, både live og youtube etc. Syntes du har mye bra sanger, mye emosjonelle tekster. bra utvikling, kepp up the good work
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Likte låta, beaten og teksten passa jævlig godt sammen. Kan nesten minne om gammel Klovner i Kamp sånn produksjonsmessig. Veldig god innlevelse, bare peis på med mer ordspill og fete rimkomboer
Sist endret av Bothrops; 18. januar 2011 kl. 10:37.
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk for det! Kult å høre
Sneip's Avatar
Trådstarter
Noen fler?
Syntes teksten var temmelig dårlig, og det er noe med flowen din som jeg ikke liker.
Dette er jo såklart opp til hver enkelt, men traff ikke hos meg hvertfall.
d va RÅTT!
Heilt grei. Synes ikke det var noe spesielt med den. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er som kunne vert gjort bedre, men var kanskje noe med stemmen til hun dama.
Syns det var helt greit, på lik linje med 1000 vis av andre ungdoms rappere i norge.

Virker som du har veldig store ambisjoner med rappingen din og det er kjempe bra, men da må du skille deg ut fra resten og det syns ikke jeg du gjør i det hele tatt.

Men stå på, øving gjør mester
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk for kritikken!
Sneip's Avatar
Trådstarter
Om noen har Youtube-bruker, så gjerne legg meg til som venn

www.youtube.com/user/sneip92
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sneip's Avatar
Trådstarter
Hvis noen hadde giddi å støttet meg, så kan du laste ned låta her: http://nrk.no/urort/1.0/track/download/1384782.mp3