Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 8185
Sitat av sagem Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Skjønner, tenker jeg bare var for opptatt med å nerde til å legge merke til dem.
Sitat av plohg Vis innlegg
Razzia på skolen? Har de lov til å gjøre sånnt?

Men. Takk for alle svar. Tror jeg må klare meg uten i 5 dager (og kansje noen dager før). Tør ikke ta sjansen på å bli busta.
Vis hele sitatet...
Bare og røyke Tviler på at de på TG Kaster deg ut vis du ikke har noe på deg, Men skal du være så dum og ta med på Weed på TG så Ikke ta det med inn Gjem det ute eller noe...
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Nå vet jo jeg ikke helt hvor vidt om det hjelper på hunder eller ikke.

Jeg har mine tvil, siden hunder lukter mikrostøv størrelse av cannabis som ligger igjen på hendene dine, kan lukte i gjennom zip locks, og bensin ++++++.


Er bare noen tanker jeg fikk menst jeg så på Barry Cooper "never get busted again" liten del om k9 narkohunder i den filmen


Er ikke så opplyst på området så det jeg sier er bare hearsay og noen tanker jeg har gjort.
Vis hele sitatet...
På en annen side sier han at han aldri busta noen med brownies eller kaker.
Var på TG i 2009. Bikkjene er ikke så flinke. Hadde med en hasj pipe, 4gram nepal-hasj, og litt "Og Kush" Bikkja og purkefaen kom rett forbi meg, men vi hadde vært smarte, så kjøpte en pizza, bikkje var mer keen på den, og de lot oss være
I tillegg så er det jo veldig mye morsommere å game/høre på musikk, når du er langt oppe i "Lala land"
Sitat av Duddy Vis innlegg
Var på TG i 2009. Bikkjene er ikke så flinke. Hadde med en hasj pipe, 4gram nepal-hasj, og litt "Og Kush" Bikkja og purkefaen kom rett forbi meg, men vi hadde vært smarte, så kjøpte en pizza, bikkje var mer keen på den, og de lot oss være
I tillegg så er det jo veldig mye morsommere å game/høre på musikk, når du er langt oppe i "Lala land"
Vis hele sitatet...
Høres jævlig digg ut. Skulle ønske jeg hadde guts til å gjøre det samme. Skulle pakket med bong på TG og fyret opp på dass!