Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 7914
be han skaffe seg en luftrenser eller bruke røkelse, å gå til politet gjør ingen godt, du får en jævla sur nabo som kommer til å hate deg noe vannvittig og da kan du rekne med ennå mer '' bråk ''.
Du visste selv når du flyttet i blokk att det kunne være kjangs for att du faktisk hørte andre folk.
Sitat av iste2008 Vis innlegg
be han skaffe seg en luftrenser eller bruke røkelse, å gå til politet gjør ingen godt, du får en jævla sur nabo som kommer til å hate deg noe vannvittig og da kan du rekne med ennå mer '' bråk ''.
Du visste selv når du flyttet i blokk att det kunne være kjangs for att du faktisk hørte andre folk.
Vis hele sitatet...
Du har et veldig godt poeng der.
Når man bor i en blokk så må man jo tåle noen lyder.

Man man må ikke tolerere å ha en narkis som nærmeste nabo.
Hadde vært greit nok vis han bare fyrte opp en å en alene.
Men når han har et slik jævla narkis party vær natt da blir det verre.

Hadde jeg kjøpt meg en leilighet hvor dette hadde skjedd da hadde jeg krevd pris reduksjon.
Sitat av duwd Vis innlegg
Knarklukt meg i ræva, det er faen ingen som har død av at naboen fyrer tjall, og sigg lukter ørten tusen ganger værre, du snakker som om bare fordi shitn er ulovelig så skal det lukte værre? det er hvertfall det du insinuerer.
Og bråk? det er jo kun at folk ler høyt som irriterer kisen, ikke musikk, puling, skytelyder fra spill, slåssing, roping etc, men nei, dere får hive dere i gang å banke driten ut av knarkerfanden som våger å være våken på natta å flire og røyke "knark"

og btw, dere er faen meg en gjeng skrudde folk, her er probmet en stoner, og dere er så livsredde for at kisn er kriminell at dere snakker om vold, våpen, trusler, og politi, men nei, det er stoneren her som er problemet?
Vis hele sitatet...
Som mest sannsynlig får lønn fra mange av de som er på forumet siden han er oppe til 9 om morran. Han er ikke bare en stoner, han er da en samfunnsbelastning og en plage for naboene. Jeg hadde ikke satt veldig pris på om jeg hadde fått vanlig røyklukt fra naboen heller, eller eim av gammel fyll eller oljelukt pga at han reparerer trailere i stua si.

Jeg var kanskje litt vel storkjefta i stad, men jeg blir utrolig provosert av folk som har holdningen at de skal kunne oppføre seg som dritt og andre skal bare respektere det.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det er fakta at overdreven cannabisbruk gjør det vanskeligere å rette seg etter normale normer og regler. Folk blir fjærnere og fjærnere fra normale forhold, som til fex. naboer.
Vis hele sitatet...
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Kilder? Har røyka i 3 år nå, og aldri merka noe av det der. Selv om jeg kan bli apatisk etter lange stunder med hverdagsrøyking, betyr ikke det at jeg er helt borte fra virkeligheten.
Vis hele sitatet...
Det var ikke det han skrev heller.
Han skrev ganske enkelt at overdreven cannabisbruk (legg merke til at jeg har lagt vekt på ordet "overdreven"), vil gjøre det vanskeligere å rette seg etter normale normer og regler.

Støtter at trådstarter ber denne mannen gå til anskaffelse av en luftrenser eller bruke duftlys.
Dette er veldig enkle metoder som fungerer veldig bra.

Å gå til politiet med slike saker fører ikke til noe godt i mine øyne.
Det vil kun føre til at nok en ordinær mann vil bli behandlet som en kriminell bare fordi han røyker litt hasj i, hjemme i sin egen leilighet.
Og trådstarter kan risikere å få ubehagelige gjester på døra.
Sitat av Corre Vis innlegg
Hvis det ikke nytter å snakke med fyren så vent til en gang de bråker mer enn normalt og hasjlukta er sterkere enn normalt. Gå til døra hans og "bank på" mens du roper av full hals at det er fra politiet! Når du hører at det trekkes i do går du hjem til deg selv og sover som en stein
Vis hele sitatet...
Kan være han blir litt sur når han finner ut det er naboen etter å ha spylt ned alt dopet sitt i dass da..
Sist endret av Bombasa; 7. oktober 2010 kl. 07:18.
Herregud, han bor jo der han også da? Hvorfor skal ikke han få lov til å sitte å le å ha det chill i sin egen leilighet når han vil ? Å hvis hasjlukten plager deg så sykt så spør om han kan ta det utenfor da vel? ;s
Herregud for noen fjortissråd denne tråden har da.....!
Har sett ETT råd som jeg holder med og det _klag til syret_

Klag skriftlig til styret, nevn ALT, sjekk reglementet for ro i leiligheten og skriv et så offisielt brev som mulig der du saklig begrunner klagen. Nevn også at du har tatt opp problemet med naboen og at de bråker/røyker likevel.

Forvent svar fra styret, får du ikke svar, spark styret i ræva, de har plikt til å følge dette opp.

De skal ta en prat med han og en prat med deg.

Dersom situasjonen ikke endrer seg, klag igjen, nå har styret plikt til å dra dere inn for samtale om dette.

Om det ikke endrer seg, klag igjen, dersom styret kan påvise at fyren ikke etterkommer reglementet etter klage og oppfølging, kan han bli kastet ut.

Dersom styret ikke følger opp, ville jeg tatt det som et signal om å finne et borettslag som er drevet på en bedre måte.

Ring vekterservice/vaktservice/politi dersom bråket ikke har gitt seg til 0100-0200 på hverdager, alle borettslag har vaktservice, disse skal så oppsøke leiligheten det er snakk om å få de til å roe seg.

Det meste av "råd" som er nevnt her, er for det meste bare tullball, ta ting via styret og via vaktservice, du har konfrontert naboen personlig uten at det har hjulpet, nå er steget til å overlate jobben til de som er pålagt å gjøre sånne jobber.

Skjønner akkurat hvordan dette kan være, jeg gjorde som over og naboen over meg fikk ultimatum fra styret, det har vært stille på natta siden (3 år siden)
Var det noe bråk i natt eller leste den '' fæle stoner naboen '' tråden og så att du var iferd med å ringe onkel?
Sist endret av Aaatcho; 7. oktober 2010 kl. 23:47.