Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297506
forhåndsbestillte det på 'CDON.com, første gang jeg gidder å forhåndsbestille et spill, noen som har erfaring med dette? får jeg spillet på release, noen dager før, eller kommer det forsinkelser inn i bildet?
Sitat av Allure Vis innlegg
Lurer også på om man får med Karkand DLC om man kjøper fra Offgamers.. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Offgamers har Limited Edition
Hva er poenget med Limited Edition?
Hvordan anbefaler dere å kjøpe det?
Kommer det på steam?

Kaizen
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
med limited edition får du "back to karkand"-dlc som er 4 multiplayermaps fra bf2. Nei. spillet kommer ikke på steam, men de fleste andre digitale butikker.
Er det noen maps som ligner på Fushe, Dalian Plant, Dragon Vally eller Songhua`?
Fekk beskjed av Elkjøp om at dei sendte ein pakke i dag, men det stod ikkje kva ordre som var sendt. Sidan eg ikkje har nokon andre usendte ordrer, antek eg at det var mi førehandsbestilling av Battlefield 3. Dvs. om eg er superheldig får eg det mandag den 24. For å parafrasere KRS-One: Woop-woop that's the sound of Battlefield 3 in my mailbox.
Sist endret av bronze; 21. oktober 2011 kl. 12:35.
blir litt pissed hvis dere som kjøpte det fysiske spillet får spille før oss som kjøpte det gjennom origin
Sitat av Sonic Vis innlegg
blir litt pissed hvis dere som kjøpte det fysiske spillet får spille før oss som kjøpte det gjennom origin
Vis hele sitatet...
Husk at spillet må startes fra Origin, så da må de vente ca. like lenge som alle andre. Sett bort i fra at installasjon fra DVD er en smule raskere enn nedlasting.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Vi som kjøpte via Origin kan laste ned fra i dag eller noe i den duren.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vi som kjøpte via Origin kan laste ned fra i dag eller noe i den duren.
Vis hele sitatet...
Får dere lastet ned ?
Eg har ikkje fått lastet ned enda ihvertfall. Men det kommer nok snart skal du se.
Battlefield 3 Launch Trailer

Litt klipp fra Singleplayer

http://www.youtube.com/watch?v=Q7GVSx7yMaA
Sitat av t_ben Vis innlegg
Får dere lastet ned ?
Vis hele sitatet...
De som har bestillt via Origin vil få en mail innen 0900 22. oktober med instrukser for nedlasting.
Sitat av agalloch Vis innlegg
De som har bestillt via Origin vil få en mail innen 0900 22. oktober med instrukser for nedlasting.
Vis hele sitatet...
Oh yeah?
Downloading ATM!

http://i197.photobucket.com/albums/aa308/JVMyhre/Untitled-17.jpg

Filstørrelsen er på 11,5GB btw.
Jeg har fått preload i alle fall. Nede om to timer.
For oss som snart får DVD-versjonen - er denne kryptert på samme måte som preloaden?
dere må logge ut og inn for å laste ned på origin
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Q7GVSx7yMaA

Launch trailer, EPIC!!! Men savner den fulle, orginale Battlefield melodien!
Noen som vet om alle våpnene blir locked når man prestiger i BF?
Eller kan man Prestige å ha alle unlocks; våpen, gadgets o.l
Sitat av bronze Vis innlegg
For oss som snart får DVD-versjonen - er denne kryptert på samme måte som preloaden?
Vis hele sitatet...
Sikkert den med at det står at du må logge på spillet release. Ea har vel vært smarte med drm så denn blir ikke cracka før release.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Noen som vet om alle våpnene blir locked når man prestiger i BF?
Eller kan man Prestige å ha alle unlocks; våpen, gadgets o.l
Vis hele sitatet...
Trodde ikkje det var prestige i bf3 eg?
Sitat av rustibus Vis innlegg
Trodde ikkje det var prestige i bf3 eg?
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller, før jeg så folk som hadde eod bot, og masse annet high level stash i betan og de var lvl 1-15 som oftes, og hadde fete gull emblems med ørner og slikt i betaen, så lurer jeg på om det kommer til å fungere likedan i full versjon, at man beholder utstyr etter prestige.
Sist endret av ZELDUR; 21. oktober 2011 kl. 18:43.
Den låta/melodien som blir brukt i en eller annen BF3 trailer har også vært brukt i FIFA 12 trailern. Noen som vet hva den heter?
Ettersom eg vet, så er det ingen prestige i BF3 nei.
EOD bot var nok ikkje umulig og få tak i for de i lvl 15, nå husker ikkje eg hvor mange poeng som krevdes riktignok.
Det med emblemene var garantert en bug. Har en kamerat som ble lvl 50, og han nevnte ingenting om noe prestige etter det ihvertfall.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Ikke jeg heller, før jeg så folk som hadde eod bot, og masse annet high level stash i betan og de var lvl 1-15 som oftes, og hadde fete gull emblems med ørner og slikt i betaen, så lurer jeg på om det kommer til å fungere likedan i full versjon, at man beholder utstyr etter prestige.
Vis hele sitatet...
Den "emblemen" du prater om er faktisk USA sitt militær grad-merke til "Colonel" eller Oberst på norsk.
Når du kom så høyt at du ble Oberst så fikk du lave tall av en eller annen grunn. (Usikker på dette)
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ettersom eg vet, så er det ingen prestige i BF3 nei.
EOD bot var nok ikkje umulig og få tak i for de i lvl 15, nå husker ikkje eg hvor mange poeng som krevdes riktignok.
Det med emblemene var garantert en bug. Har en kamerat som ble lvl 50, og han nevnte ingenting om noe prestige etter det ihvertfall.
Vis hele sitatet...
HER er det jeg snakker om, håper virkelig bare dette er for betaen, prestige er noe som hører til cod.
Eller at det er som karen over meg sier med Colonel, men forsto ikke det helt, fordi skjønner fortsatt ikke det med lave tall og masse gadgets osv.

Flere videoer:
1
2
3
Sist endret av ZELDUR; 21. oktober 2011 kl. 20:27.
Noen som veit når man kan laste ned BF3?
Fikk en mail for 4 timer siden der det sto at jeg nå kunne laste ned BF3 og være klar til release. Fikk også reg-key i mailen.
Dette fra cdon.com

Gikk inn på siden. Der sto reg-key, men at jeg ikke kunne laste ned enda og at reg-key ville jeg få ved release(selv om jeg har fått den)
Men i mailen sto det at jeg kunne laste ned nå -_-
Sitat av Blåtann Vis innlegg
HER er det jeg snakker om, håper virkelig bare dette er for betaen, prestige er noe som hører til cod.
Eller at det er som karen over meg sier med Colonel, men forsto ikke det helt, fordi skjønner fortsatt ikke det med lave tall og masse gadgets osv.

Flere videoer:
1
2
3
Vis hele sitatet...
Aaah, det emblemet der er noe du får når du blir lvl 45. Eg hadde det selv.
Men når det står 1, 2, 3 osv på det, så er det hvor mange lvl etter 45 du har blitt etter som eg har forstått det. Min kamerat som var lvl 50 hadde det emblemet og et 5 tall under.

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Noen som veit når man kan laste ned BF3?
Fikk en mail for 4 timer siden der det sto at jeg nå kunne laste ned BF3 og være klar til release. Fikk også reg-key i mailen.
Dette fra cdon.com

Gikk inn på siden. Der sto reg-key, men at jeg ikke kunne laste ned enda og at reg-key ville jeg få ved release(selv om jeg har fått den)
Men i mailen sto det at jeg kunne laste ned nå -_-
Vis hele sitatet...
Prøv og løs inn den keyen i Origin? Mye mulig at du må laste ned derifra.
Noen som har bestillt fra komplett ? Tok den med i bestilingen da jeg skulle kjøpe noe andre greier og derfra men stusser lit på "Forventet sendingsdato 2011-10-28". Sender dem ikke ut slik at man får dem til release ? For ellers tror jeg jeg kanselerer den xD
Komplett får spillet ca 2 dager før release, så du får det KANSKJE dagen release er, eller 2 dager etter ca.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Shudo Vis innlegg
Noen som har bestillt fra komplett ? Tok den med i bestilingen da jeg skulle kjøpe noe andre greier og derfra men stusser lit på "Forventet sendingsdato 2011-10-28". Sender dem ikke ut slik at man får dem til release ? For ellers tror jeg jeg kanselerer den xD
Vis hele sitatet...
Du er sikker på at noe av det andre ikke er på lager da?
Det er jeg, uansett så huket jag av for send det som er på lager nå resten når det kommer inn.
Sitat av Sparkieville Vis innlegg
Er det noen maps som ligner på Fushe, Dalian Plant, Dragon Vally eller Songhua`?
Vis hele sitatet...
Mapsa på Back to Karkand DLC er;
Strike at Karkand (naturligvis)
Sharqi Peninsula
Gulf of Oman
WAKE ISLAND

Gleder meg som en unge som gleder seg som en unge til julaften!
Sitat av MannY Vis innlegg
Mapsa på Back to Karkand DLC er;
Strike at Karkand (naturligvis)
Sharqi Peninsula
Gulf of Oman
WAKE ISLAND

Gleder meg som en unge som gleder seg som en unge til julaften!
Vis hele sitatet...
WAKE ISLAND! JAJAAAAA favorittmappen min
Laster ned nå. Julestemning.....
Noen andre som har erfaring med komplett ? Er det best å kanselere bf3 derfra og kanskje helle ta det bra cdon.com ? Hadde vært drit å ikke få det på relse selv om det er en sjanse for det.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Noen andre som har erfaring med komplett ? Er det best å kanselere bf3 derfra og kanskje helle ta det bra cdon.com ? Hadde vært drit å ikke få det på relse selv om det er en sjanse for det.
Vis hele sitatet...
Har hatt en preorder hos komplett før, og dette var (ironisk nok) BF2. Bestilte "commander pack", hvor jeg fikk med et BF2-headset. Sukk!

Uansett, da husker jeg at jeg fikk spillet på release. Selv har jeg lyst å ha fysisk disk, og bestilte det hos Spaceworld. De hevder at "merk at dette spillet er en forhåndsbestilling, hvor du betaler for varen nå, og mottar det på lanseringsdato", så jeg regner med at jeg får det i tide. Alt annet er uaktuelt.
Jeg kjøpte gjennom origin, kosta rundt 400kr, akkurat det samme som på komplett når man regner med frakt/avgift for PuP. Likegreit, siden jeg ikke trenger en fysisk disk...
Sitat av Drachir Vis innlegg
Laster ned nå. Julestemning.....
Vis hele sitatet...
Men du får ikke spilt før 28/10?
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Men du får ikke spilt før 28/10?
Vis hele sitatet...
27.

Julestemning likevel. For hva er mer julestemning enn å se at pakkene ligger der, uten at du kan åpne dem ennå?
Satt og så på en jagerflymontasje fra open beta, og en tanke slo meg: En del youtube-kommentatører klager på at det er ubehagelig å styre fly med musa. Er det noen som vet om det går an/er bedre å styre med en xbox 360-kontroll? Og isåfall om det finnes en måte å bruke denne kun til å fly, men bruke musa ellers? Da har man jo to akser man kan styre samtidig, som begge er sensitive ovenfor hvor hardt man trykker, i motsetning til f.eks. piltaster.

- Bare en tanke.
Jeg liker hvertfall ikke å fly med musa, så jeg bruker piltastene.

Men ja, det går an å koble xbox-kontroller til pc med en sender du kobler til USB-porten. http://www.amazon.com/Xbox-Wireless-.../dp/B000HZFCT2
Hvis ikke har man jo joystick til pc, og det er vel egentlig det som er best å fly med.

OT: Har det blitt lagt inn en slags plugin som lager ebay-linker i innleggene? I et innlegg jeg skrev i går ble hvertfall produsentnavn gjort om til ebay-linker (søk på navnet) uten at jeg hadde gjort noe. Det sto heller ikke noe om at det var endret av moderator sånn som det gjør hvis det er de som har endret på innlegget, og det gir liten mening at de skal ha gjort om produsentnavn på 2 av 5-6 merker til ebay-linker. Ser at det er ebay-link i innlegget til bronze også.
Sist endret av drittunge; 22. oktober 2011 kl. 14:42.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Jeg liker hvertfall ikke å fly med musa, så jeg bruker piltastene.

Men ja, det går an å koble xbox-kontroller til pc med en sender du kobler til USB-porten. http://www.amazon.com/Xbox-Wireless-.../dp/B000HZFCT2
Hvis ikke har man jo joystick til pc, og det er vel egentlig det som er best å fly med.

OT: Har det blitt lagt inn en slags plugin som lager ebay-linker i innleggene? I et innlegg jeg skrev i går ble hvertfall produsentnavn gjort om til ebay-linker (søk på navnet) uten at jeg hadde gjort noe. Det sto heller ikke noe om at det var endret av moderator sånn som det gjør hvis det er de som har endret på innlegget, og det gir liten mening at de skal ha gjort om produsentnavn på 2 av 5-6 merker til ebay-linker. Ser at det er ebay-link i innlegget til bronze også.
Vis hele sitatet...
Jeg ser ingen ebay-link i mitt innlegg.... Sikker på at du ikke har fått noe malware eller en addon til nettleseren?

On-topic så har jeg en "gammeldags" trådet xbox 360-kontroll, og disse har USB-tilkobling, så den har jeg brukt til andre spill, som f.eks. Driver San Francisco. Funker ganske bra, men det er klart at til å fly er nok joystick det beste.
Finner ingen ting på pcen min, og det er bare på freakforum linkene kommer opp. Det står "Link added by VigLink" når jeg holder over linkene. Ifølge litt googling er VigLink noe som lager linker til f.eks. ebay så de som eier siden linkene blir lagt ut på får en liten fortjeneste hvis noen kjøper ting via linken.

Edit: Mulig de har lagt inn dette selv, men håper virkelig ikke det. Sånne ting er utrolig irriterende, da burde de heller ha PayPal-donasjon. Det tjener de nok mer på uansett.
Hvis ikke kan det være de har fått noe malware på serveren sin. Irriterende er det uansett.
Sist endret av drittunge; 22. oktober 2011 kl. 14:59.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Finner ingen ting på pcen min, og det er bare på freakforum linkene kommer opp. Det står "Link added by VigLink" når jeg holder over linkene. Ifølge litt googling er VigLink noe som lager linker til f.eks. ebay så de som eier siden linkene blir lagt ut på får en liten fortjeneste hvis noen kjøper ting via linken.
Vis hele sitatet...
Får det samme eg også.

Edit:

Hvordan spille BF3 den 24 Oktober.
http://battlefieldo.com/forum/thread...e-2#post-14295

Ja, det virker, men er litt redd for at EA kan banne for dette.
Tvile kansje de gidder banne deg men er vel best unngå onlinedelen for det vil de kansje stoppe.
Blir det mulig å spille SP uten å være på nett? Kan jo være litt fristende å unlocke med Korea-proxy også "ligge lavt" uten inett på SP
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha, måtte være Freddiew som hadde laget den der ja
Gleder meg!