Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297508
Det problemet har nå ikkje eg hatt før ihvertfall, har spilt over 100 matcher siden closed beta begynte. Men akkurat idag køddet det litt, men etter litt leting så fant eg en server som fungerte.
Så, hva ligger der på i SPM her da? (Score pr minute)
Ligger selv på 469 nå.
574 atm. Får ikke spilt for tiden siden musa er herpa-.
Sist endret av ballestank; 3. oktober 2011 kl. 21:20.
Kun 364. tror eg spiller litt for passivt, det at eg løper rundt med sniper uten scope når eg ikkje har noen å spille med hjelper sikkert ikkje på.
Haha, har spilt 9 timer og noe og har 150 score p min LOL. Kjører meg inn på en solid sisteplass eller hur?
455 p/m med 1,66 i KD. 1432 kills. (oisann...)
Jeg vet ikke om grafikken skal være bedre på pc enn på PS#, men jeg må ærlig si at jeg ikke fikk bakoversveis av grafikken. Joda, på nært hold, kan man se små detaljer svært detaljert, men jeg hadde ventet meg en helt annen opplevelse av grafikken på landskapet jeg. 1080p-tv :/
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det kjører vel i 720p på konsollene.

Source:
http://www.computerandvideogames.com...dice-explains/
Sist endret av daimeno; 3. oktober 2011 kl. 23:58.
Ok, men det er hverfall ikke tv'n min det står på. Ble skuffet over grafikken. Også er det sinnsykt mye bugs, men det kan vel skydles at det er beta. Mye problemer med chat. Den virker faktisk bare av og til for meg. De fleste gangene hører jeg ikke de andre på laget i det hele tatt. Håper dette bedres når spillet kommer ut!
Spørs om grafikken blir noe nevneverdig bedre på konsoll ved release. Konsollene er jo i utgangspunktet hardware som var billig for fem-seks år siden, så når man designer et spill for moderne PC-er blir nedskaleringen av grafikken vrien å få til fordi man uansett må beholde fysikkmotor og spillogikk.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Det kjører vel i 720p på konsollene.

Source:
http://www.computerandvideogames.com...dice-explains/
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det så mange spill som kjører i 720p istedenfor 1080p?

1080p er vel bedre?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvorfor er det så mange spill som kjører i 720p istedenfor 1080p?

1080p er vel bedre?
Vis hele sitatet...
1080p krever alt for mye av konsollene.
Noen som veit noe om squad greiene skal bli fikset på pc når det kommer ut ?? litt kjipt at man ikke kan lage ditt eget squad osv
SPM 497 og har spilt i 13 timer. Midt på treet eller?
Ja squads er fikset opp til release. Les FIX som Dice har skrevet på forumene på Battlelog der.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sliter med disconnects!
Jeg får spilt ganske nøyaktig 2 og en halv runde så stopper spillet og det lukker seg av seg selv uten noen feil mld.
Har sjekket temp med speedfan og den ligger stabilt under hele spillet så tviler på at det skulle være utslagsgivende..

Noen som har en mulig løsning til meg? Har googla mye og lest på forumene til bf3 men ingen løsning funnet..
=)
Det er en bug r0bin.
Det er fikset, men ikke lagt inn i beta test serverene osv. Men det er fikset
Men ikke mye du kan gjøre selv
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
1080p krever alt for mye av konsollene.
Vis hele sitatet...
OK, så det er bare spill med mindre krevende grafikkmotor som kjører i 1080p?

FIFA f.eks. kjører i 720 vet jeg.

EDIT: Innlegg nummer 700!
Sist endret av Fanz44; 4. oktober 2011 kl. 15:28.
400 mener du vell
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
400 mener du vell
Vis hele sitatet...
400 av egne inlegg eller #818 i tråden? :P

men topic.

de som spiller pc, får dere kjørt spillet slik at det blir på ultra? eller er ikke det mulig enda?

lurer på om noen har specs til å kjøre alt på ultra
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
400 mener du vell
Vis hele sitatet...
Mente såklart 400
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
400 av egne inlegg eller #818 i tråden? :P

men topic.

de som spiller pc, får dere kjørt spillet slik at det blir på ultra? eller er ikke det mulig enda?

lurer på om noen har specs til å kjøre alt på ultra
Vis hele sitatet...
Jeg drar det fint på ultra, og max oppløsning på noe som 20-25 FPS.

Noe som jeg syntest er VELDIG merkelig sett på at jeg har bare 2gb minne og sugende prosessor :S
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Jeg drar det fint på ultra, og max oppløsning på noe som 20-25 FPS.

Noe som jeg syntest er VELDIG merkelig sett på at jeg har bare 2gb minne og sugende prosessor :S
Vis hele sitatet...
er det med alt av anti-aliasing og alt på topp?

hvilket skjermkort er det du har?

2GB minne og dårlig prosessor med BF3 på ultra høres for godt ut til å være sant :P
Ultra i betaen kan ikkje måle seg en gang med ultra som kommer i release.
Veldig veldig mye som er tunet ned her.

Daniel Matros nevnte vel at det kom til og kreve 2x GTX 580 på ultra.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ultra i betaen kan ikkje måle seg en gang med ultra som kommer i release.
Veldig veldig mye som er tunet ned her.

Daniel Matros nevnte vel at det kom til og kreve 2x GTX 580 på ultra.
Vis hele sitatet...
Blæ :P

Så x2 GTX 580 eller x2 HD6970 eller en 6990 da :P

Men High burde vel et av disse klare fint?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
er det med alt av anti-aliasing og alt på topp?

hvilket skjermkort er det du har?

2GB minne og dårlig prosessor med BF3 på ultra høres for godt ut til å være sant :P
Vis hele sitatet...
Alt på fullt ja.

Har Core2Duo på 1,8ghz og skjermkortet er en GTX 560ti OC versjon, 1gb
Sitat av Xernox Vis innlegg
Etter at jeg har spilt BF2 i mange mange mange timer ble jeg ganske skuffet over BFBC2. Eneste kule med det var at eksplosjonene var ganske heftige.

Gleder meg utrolig til BF3 og håper på trailer snart!
Vis hele sitatet...
Selve flyten i BFBC2 er mer smooth enn i BF2, men BF2 er så simpelt og enkelt, mens BC2 er avansert og sexy.
Håper BF3 blir like sexy.
Hvordan kan du kjøre på ultra med 25 fps med den prosessoren og 2 gb ram.?

Har selv en i5 2500k, 24GB RAM og en 560ti kort, men må ha det på høy for å få 60+ fps. Detter ned til 30-40 fps med ultra og det liker jeg ikke siden jeg detter ned igjen til 15-20 fps når jeg hopper over gjenstander

Men bestilte nettopp en 300gb ssd disk og en 560ti kort til for å få spillet til å starte kjappere og for å få kjørt på Ultra

Og Dice har også sagt at har du 2x 560ti så skal du klare å kjøre BF3 på ulta med ca 40-60 fps hele tiden.
Med 2x 580 kort så skal du klare å kjøre BF3 på ultra med ca 60-80 fps
For 2x 580 er ikke så mye bedre enn 2x 560ti
Det jeg har sagt hele tiden det
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Det jeg har sagt hele tiden det
Vis hele sitatet...
Ja DU har sagt det ja, men det betyr ingenting sålenge du ikkje hadde kilder på det Regnet selfølgelig med at de kom til og fikse det, men kan jo aldri være helt sikker.
DICE har jo sagt det før da i forumet sitt Der har de jo lagt ut nyheter om dette Jeg gadd bare ikke å leite etter det siden det ligger der tilgjengelig for alle =P hehe
Sist endret av Nikon01; 5. oktober 2011 kl. 10:42.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Blir det på konsoll også? Mener da at man kan fikse på squadsene i en match?
Ja det blir det. Det blir på både konsoll og pc.
Da var Caspian Border åpen for alle! Ihvertfall på PC!
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Da var Caspian Border åpen for alle! Ihvertfall på PC!
Vis hele sitatet...
Genialt! Jeg som leste i går at de ikke skulle åpne den for alle i løpet av BETA'en. Blir endring i planene for kvelden nå, ja!
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Allure Vis innlegg
Genialt! Jeg som leste i går at de ikke skulle åpne den for alle i løpet av BETA'en. Blir endring i planene for kvelden nå, ja!
Vis hele sitatet...
Aaargh! Ser ut til at jeg må investere i en ordentlig bra bærbar som kan kjøre dette monsterspillet... Jeg er bare så redd for at 24 spillere på caspian border (Som ikke er den minste banen...!) blir som å lete etter nåla i høystaken.
Finner ikke noe caspian borders jeg

My bad, søkte bare på TV2 serverene :3
Sitat av Allure Vis innlegg
Genialt! Jeg som leste i går at de ikke skulle åpne den for alle i løpet av BETA'en. Blir endring i planene for kvelden nå, ja!
Vis hele sitatet...
Hahaha, tenkte akkurat det samme
Faen. Da er planene mine for kvelden ødelagt =/ Kan jo ikke bare la åpne caspian borders være der uten meg inni med mitt våpen (a)
Og det advares hervedc mot a caspian border har en god del lagg. gjelder infrastruktur.
Sitat av jokar Vis innlegg
Og det advares hervedc mot a caspian border har en god del lagg. gjelder infrastruktur.
Vis hele sitatet...

Hva mener du med det, sånn at skjermen begynner å blinke, ikke svart hvitt, men at det kommer opp artifacts på en måte? fikk dette idag når jeg fyrte opp 6990'en min for første gang idag -.-
Selv så får jeg slike artifacts på caspian border, ser ut som digre postere som henger over hele himmelen ..
Høres ut som noe med VRAM.

Laggen kommer av serverene. 50+ stk og shit happens. dog det er en stress test.
Blir STATSA resetta når BF3 Releaser ???? :S Altså, starter man i lvl 1 igjen ?
Sitat av MrWaX95 Vis innlegg
Blir STATSA resetta når BF3 Releaser ???? :S Altså, starter man i lvl 1 igjen ?
Vis hele sitatet...
Klart det gjør det
Må si jeg ikke ble overbevist over av bf3 var et spill man måtte kjøpe av betaen..

Det er så mye snakk om at det er så fantastisk realistisk.. Nei det er ikke det.. man legger seg på magen og krabber f.eks til høyre og armene bare drar deg framover..

Mye bra i spillet uten tvil.. men for min del tror jeg ikke det er nok til å kjøpe det.. ca 400 kr for spillet ??
Sitat av Khs Vis innlegg
Må si jeg ikke ble overbevist over av bf3 var et spill man måtte kjøpe av betaen..

Det er så mye snakk om at det er så fantastisk realistisk.. Nei det er ikke det.. man legger seg på magen og krabber f.eks til høyre og armene bare drar deg framover..

Mye bra i spillet uten tvil.. men for min del tror jeg ikke det er nok til å kjøpe det.. ca 400 kr for spillet ??
Vis hele sitatet...
Enda beta. Syk whining på butthurts da.
Sitat av MrWaX95 Vis innlegg
Klart det ?
Vis hele sitatet...
Ja selfølgelig. Lvl og unlock systemet er jo fortsatt under utvikling, så det ville blitt helt feil om vi fikk beholde statsene.