Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 144588
Det var en jævla lang post :P Ser det er mange som liker LOST hehe... det er den beste serien ever (synes jeg)
kjempe kul serie!
ifølge vg så er Michelle Rodriguez på vei inn i "Lost", og noe som jeg _ikke_ har fått med meg som Vg.net påstår er at vi har sett enkelte flashbacks der Michelle er med i... Noen som kan avbekrefte/bekrefte dette?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280103

De skriver også at Shannon aka Boone's søster er på vei ut av serien..


..og ja, dette er en spoiler..
jeg har ikke sett henne i noen flashbacks men
Hun var med i jack sitt flashback i baren på flyplassen!..
Hvilken episode er det?
Ja faen, det stemmer det Takk for påminelsen
Sitat av Espen_G
Hvilken episode er det?
Vis hele sitatet...
Mener det var i 24/25 episoden..

*10 poster igjen her nå. Da blir dette den lengste tråden i nFF`s historie. *
Men skulle Michelle Rodriguez også hjem fra Australia på samme fly da? Dette blir spennende, kanskje hun blir en av de mer viktige rollene i sesong 2.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
JJ Abrams, en av hovedmennene bak LOST har sagt at ALT har en 100% naturlig grunn, jeg er VELDIG spent på hvordan de skal klare å forklare alt når vi kommer til sesong 2. Neste sesong begynner jo ikke å gå på ABC før i september, så vi har en del tid på oss for å gruble på ting
Leste alle teoriene som ligger på lost-norge.net, mange fancy tanker der, ikke så halvgærne noen av de heller.. Noen av dere som har vært på http://www.oceanic-air.com/ ? Gå inn og nederst på TRAVELLERS så tar dere og skriver inn de berømte tallene (4,8,15,16,23,42), da vil dere få opp en oversikt over flyet, sånn seat-map opplegg, trykk på de korresponderende setenummerene under bildet, og du vil få se noe rart

Det jeg digger med LOST er nettopp det at man kan finne ut så utrolig mye rart ved å søke litt rundt på nettet osv. Folk har jo tatt screens av kart og tydet hva som står skrevet der osv, og hva det kan refferere til. Alle de små detaljene.... Loves it!
-totto
Lost er uten tvil den beste serien som har gått på norsk TV
Har også fått sansen for The 4400 som også er en kul serie
Sitat av Noose
Men skulle Michelle Rodriguez også hjem fra Australia på samme fly da? Dette blir spennende, kanskje hun blir en av de mer viktige rollene i sesong 2.
Vis hele sitatet...
Ja, men hun hadde jo plass en hel del lenger baki flyet om jeg ikke husker feil (hun og Jack diskuterer seteplass), så de kan vel neppe trylle henne til live igjen?
Noen av dere som har vært på http://www.oceanic-air.com/ ? Gå inn og nederst på TRAVELLERS så tar dere og skriver inn de berømte tallene (4,8,15,16,23,42), da vil dere få opp en oversikt over flyet, sånn seat-map opplegg, trykk på de korresponderende setenummerene under bildet, og du vil få se noe rart
Vis hele sitatet...
Depature Sydney to LAX Den var kul ass!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
r33l: Dealen er jo at hele siden er en spinnoff fra LOST, oceanic-air.com er rett og slett en lost-side, og IKKE ett ekte flyselskap.. (hvis du ikke visste det..), men, dersom du på det seating chart greia trykker på 4,8,15,16,23,42 under bildet så vil du få se en trailer av sesong 2.... Spooky..
Important Announcement
ALL FLIGHTS CANCELLED

nedenfor her ser du et bilde, der kan du drege fram manus bilde som finnes på diverse sider.. finner ikke trailern?

Skal dy trykke find også?

Edit: men du må først gå over find men muse pekern!

Edit2:

I survived a horrific plane crash and am stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to my parents.

Denne teksten kommer også opp..

Edit3:

If anyone should find this
message, please get word I'm alive and stranded on an island
somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad.
And they're getting worse...</p>
<p><i>Sally</i></p>
Dette finner du i sourcen også da.
Sist endret av Cenomorph; 8. juni 2005 kl. 11:19.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Neida, på hovedsiden under Quick Search, så skriver du inn tallene nederst under der det står Travellers, så det står Adult: 8 Senior: 15 osv osv. Så på NESTE side når du trykker FIND så kommer det opp ett seat-map, trykk på boksene med de samme tallene under bildet, og når du da trykker på 42 til slutt så blir seat-map om til ett video-vindu....
-totto
Sitat av mr.mojo
Ja, men hun hadde jo plass en hel del lenger baki flyet om jeg ikke husker feil (hun og Jack diskuterer seteplass), så de kan vel neppe trylle henne til live igjen?
Vis hele sitatet...
Hun må jo være strandet på øya også, siden hun tok samme fly. Gleder meg til å se henne, og hva slags rolle hun egentlig blir å spille på denne øya.
Sist endret av margido; 8. juni 2005 kl. 11:24.
Sitat av totto
Neida, på hovedsiden under Quick Search, så skriver du inn tallene nederst under der det står Travellers, så det står Adult: 8 Senior: 15 osv osv. Så på NESTE side når du trykker FIND så kommer det opp ett seat-map, trykk på boksene med de samme tallene under bildet, og når du da trykker på 42 til slutt så blir seat-map om til ett video-vindu....
-totto
Vis hele sitatet...

får ikke fram noe seat chart..

trykker alle tallene inn 4,8,15,16,23,42 på adult senior bla bla.. trykker find og får fram
Sep 22 815 SYD 08:04 LAX 18:16 0 13hrs 52 min First.Business.Economy

Det der..

Det er ingen tall der.. (http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm)

Edit: Hun er jo nice da :P
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Veldig rart, prøv å bruk IE, jeg kjørte den i opera i går, funker som en drøm.... Men ikke akkurat nå ser det ut som...
-totto
Hvis du prøver i Internet Explorer ser du at seating chart elementet fortsetter å loade. Ser ut som det er en feil med siden eller overbelastning.

Du skal egentlig få opp et tversnitt ovenfra med sitteplasser av flyet.
hmm, har prøvd med opera, FireFox og IE... Ingenting funker :/ noen som har trailern?

Edit:

I would like to inform my financial institutions that I will be late making my September mortgage payment as I am STRANDED ON A FRIGGIN' ISLAND IN THE MIDDLE OF NOWHERE!
Please have the Government send a search team immediately. OR don't. Shouldn't all the taxes I pay cover an expense like that?

Fant denne i sourcen på "seating charte" jeg ikke får opp..
Sist endret av Cenomorph; 8. juni 2005 kl. 11:44.
do'h..haha..dette visste jeg ikke. Kjenner bare til sasbraathens jeg
Sitat av Calavera
Hun må jo være strandet på øya også, siden hun tok samme fly. Gleder meg til å se henne, og hva slags rolle hun egentlig blir å spille på denne øya.
Vis hele sitatet...
Jo, men dersom seteplasseringa hennes tilsier at hun omkom i flykræsjet....
Satt og tenkte på akkurat det at de prøvde å sy inn en ny karakter da je så scena, så mener å huske at det var langt bak, og halepartiet datt jo av... Noen som har episoden nå, hvilken seteplass hadde hun? Er uansett litt merkelig om hun skal bli hovedkarakter etter å ha vært totalt fraværende i sesong1? Tipper hun er død, eller blitt en av "the others" *tuba of terror*
Sist endret av mr.mojo; 8. juni 2005 kl. 16:22.
Sitat av mr.mojo
Jo, men dersom seteplasseringa hennes tilsier at hun omkom i flykræsjet....
Satt og tenkte på akkurat det at de prøvde å sy inn en ny karakter da je så scena, så mener å huske at det var langt bak, og halepartiet datt jo av... Noen som har episoden nå, hvilken seteplass hadde hun? Er uansett litt merkelig om hun skal bli hovedkarakter etter å ha vært totalt fraværende i sesong1? Tipper hun er død, eller blitt en av "the others" *tuba of terror*
Vis hele sitatet...
Ja du sier noe der. Men det kan jo tenkes siden hun hadde flyskrekk, at hun fikk byttet plass? Det må være noe sånt. For de som satt bakerst i flyet overlevde neppe.
Jack kan ha pratet med hun på flyet, og fått henne til å bytte plass ellerno.

En tanke..
Calavera: Neppe at Jack hadde pratet med henne på flyet, da ville vi forsåvidt ha sett det, _men_ det kan også være slik at du har rett og vi ikke får se det før neste sesong.

Mener å ha lest at vi får se mer til hun hudfarga dama som satt for seg selv på stranden og ventet på mannen sin.
Sitat av r33l
Calavera: Neppe at Jack hadde pratet med henne på flyet, da ville vi forsåvidt ha sett det, _men_ det kan også være slik at du har rett og vi ikke får se det før neste sesong.

Mener å ha lest at vi får se mer til hun hudfarga dama som satt for seg selv på stranden og ventet på mannen sin.
Vis hele sitatet...
Ja, men hun sa at de måtte ta neste drink på flyet. Så det kan hende de tok seg en prat før flyet klikka.
Men på en annen side er det rart vi ikke har fått sett det før nå.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, tanke: Dersom hun hadde overlevd så ville hun nok tatt kontakt med jack med en gang hun så han og vi burde sett mer til henne.... En teori kan jo være at hun ble med i dragsuget da halepartiet ramlet av, landa på andre siden av øya og mirakuløst overlevde sammen med ett par andre, for så å finne de andre igjen i sesong 2 (at de ramla i sjøen feks og svømte i land..)... Kan jo hende hun blir hovedperson fordi hun kjenner hittil u-utforskede områder av øya og fungerer som en "guide".. Bare en tanke..

Mulig mini-SPOILER: (Marker teksten..)
[COLOR=White]For de av dere som har sett traileren av sesong 2, så står det jo følgende: "They're not the survivors they think they are" eller noe sånt.. Kan jo tyde på at det er flere overlevende etter crashet...[/COLOR]

Bare noen tanker jeg har..
-totto
Vet bare at jeg gleder meg noe så helt sinnsvakt til sesong 2

Syns det er litt dumt i de siste episodene så ser du mange ukjente fjes, og hvis man ser gjennom alle episodene og teller antall fjes på øya (fra de overlevende) så får du fler enn 48..
*offtopic* er dette den lengste posten på forumet eller? den var laaaaang =/

btw. over den gule lappen på forsida hvis du merker litt tekst.. så får du opp dette bildet: http://www.oceanic-air.com/images/oa_front-letter1a.jpg
Sist endret av Marshall_B_M; 14. juni 2005 kl. 22:38.
Har ikke lest de 32 sidene mellom første og siste side:
Men når Boone sender ut mayday med:
"We're the survivors of Oceanic Flight *tall som jeg ikke husker*".
Så får han et eller annet til svar som jeg syns ligner:
"No we're the survivors of Oceanic Flight *tall som jeg ikke husker*"

Det vil vel tilsi at det er flere overlevende fra flyet på øya eller i nærheten.

Eller har jeg tatt helt feil?
Asså har alle på den øya glemt det grunnleggende prinsippet når du blir stranda på ei øy?

*Flaskepost* TaTa

Hele greia løst :P
LOST eier, det er en utrolig bra serie.
Ser at det konspireres i at det er to Saywer på øya. Listene som Hurley sjekket tidlig i serien inneholdt tydligvis dette navnet og siden "vår" sawyer bare har tatt dette navnet fra mannen som lurte foreldrene, kan det faktisk tenkes at sawyer`s "sawyer" også befinner seg på øya. Ligger det noe i dette eller er det bare teorier uten noen form for troverdighet? Tanker
▼ ... noen uker senere ... ▼
Aww, Michelle Rodriguez er så fin. Håper hun kommer med i serien, men jeg kan ikke huske å ha sett henne i flashbacks.

Både jeg og mamma er glade i å se på Lost. Litt langtrukken men en fin serie.

[SIZE=1]Oh. Jeg er Noctie, ikke Joffe.[/SIZE]
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Joffe
Aww, Michelle Rodriguez er så fin. Håper hun kommer med i serien, men jeg kan ikke huske å ha sett henne i flashbacks.
Vis hele sitatet...
Både Michelle Rodriguez og Adewale Akinnuoye-Agbaje blir nye karakterer i Lost i September, så hu vil vi se igjen og hu var i flashbacket til Jack i epdisode 23(Exodus 1).

I dag er cirka 55dager igjen til sesong 2!
Adewale Akinnuoye-Agbaje er garantert en overlevende fra det flyet som skulle levere dopen. "I've survied in the jungle by eating fruits and other mousturing stuff".
Det tror jeg også.
Han er 38år i virkeligheten blitt og det er normalt at dopsmuglere er sånn rundt 20-30år, og med tanke på at flyet dems kræsjet 5-10år før de overlevende gjorde det, var han 28 cirka muligens når han var med å fraktet dopet. Og en annen ting Adewale er født i London(Samme som han som spiller Sayid faktisk), men har bodd litt i Nigeria siden familien hans er derfra så ja det passer helt perfekt for å være ærlig r33l at han er en/den eneste av de overlevnde av det lille dopflyet .

Emeka er navnet han får i serien og, her er ett bilde av fyren:

http://www.lost-media.com/adewale.jpg
han så bad-ass ut
▼ ... over en måned senere ... ▼
Åtte dager igjen til sesong2 starter nå folkens, den skal hete "Man Of Faith,Man Of Sience".

Det er selvfølgelig også gledelig at Damon Lindelof fortsatt skriver, får håpe at J.J Abrams også finner litt tid til å skrive litt.

Steven Maeda kan gå begge veier med nå som han er også forfatter på Lost. Han skrev for x-files, et greit tv-program med interessant skriving. Men han skrev også en del for CSI:Miami, noe av det verste fascist-møkket jeg har sett utspille seg på en skjerm. Jeg ble så sur av å tenke på det stygge drittprogrammet at jeg kastet en stor stein på små uskyldige marsvin.

Episode 3 i sesong 2 blir skrevet av Javier Grillo-Marxuach & Craig Wright. Javier har skrevet for oss seere før, blant annet "House of the rising sun" (nummer 6). En episode som var faktisk ganske grei, til å være så klisje i utgangspunktet. Men, og det er alltid et men, hvis navnet Craig Wright er riktig, og det er den Craig Wright jeg tror det er, så kan vi sette igang rus-orgie-melkesjokolade-festen folkens! Han er en utrolig bra manusforfatter, mye fordi han har forfattet noen av de beste episodene på en ganske så bra tv-serie; six feet under (noen som forresten følger med på den nyeste sesonger i USA? Narm!).

Jeg må bare gjenta min skuffelse over at David Fury har gått til 24. En serie som viser seg å være mer republikansk og konservativ enn noensinne. Og dårlig. Og urealistisk. Og når tisser de egentlig? Han skriver bra, men det fins flere gode skribenter der ute. Mitt råd er at de ansetter flere fra Seks Fot Under. De kan skrive. De kan også ansette meg, jeg er en billig tøyte.


Adewale Akinnuoye-Agbaje er bekreftet skal bli med i sesong2 nå av ABC, han skal også spille badguyen i 50 Cent sin film så dere vet det og.

Anyway jeg teller dagene framover til sesongstarten!
Ja nå gleder vi oss som små barn klokken fem på seks på lørdagene...
Det jeg liker med LOST er alle spørsmålene og de få svarene... ingenting er selvsagt eller innlysende i serien.
Noen som vet om det finnes en plass jeg kan kjøpe nett-tv for den ABC-kanalen som sender lost? Jeg fant en norsk en der de hadde ABC, men det var bare ABCnews og business tror jeg. Er på skolen så jeg har ikke linken til den sida her. Ellers så gleder jeg meg selvfølgelig til sesongpremieren neste onsdag.
Pløyet gjennom alle sesongene av Oz for ikke så lenge siden, så jeg gleder meg til å se Adewale Akinnuoye-Agbaje i Lost. Han gjorde en spektakulær rolle som Simon Adebisi i Oz.
Så nå begynner jeg med min gamle torsdag-rutine igjen: Legge seg tidlig, opp kl. 05:00 for å få tak i Lost.
Sitat av charzer
Pløyet gjennom alle sesongene av Oz for ikke så lenge siden, så jeg gleder meg til å se Adewale Akinnuoye-Agbaje i Lost. Han gjorde en spektakulær rolle som Simon Adebisi i Oz.
Så nå begynner jeg med min gamle torsdag-rutine igjen: Legge seg tidlig, opp kl. 05:00 for å få tak i Lost.
Vis hele sitatet...
Charzer: du e tullat... har du tenkt på at du kanskje e serieavhengig?
Sitat av søderblom
charzer: du e tullat... har du tenkt på at du kanskje e serieavhengig?
Vis hele sitatet...
1. Ja, jeg er avhengig. Jeg innrømmer det. Og jeg føler ingen skyld for det
2. Dialekt? Fyfy! ;P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå er det ikke lenge igjen.
Men er det noen som vet når episoden blir sendt på amerikansk tv, norsk tid? og sånn ca når episoden kommer ut på nettet?
Tror den kommer ut på nettet sent i kveld/natt
Den vises vel kl 21 og kommer på nett i 4-5-6 tiden?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Episoden går 9.00 PM (21:00) i USA. Si nå tidsforskjellen er 6-7 timer, så går episoden kl. 3-4 i natt (norsk tid). Litt tid med redigering, pakking, spredning osv. så bør du ikke regne med før i 6 tia, tidligst.
Det er bare og stille vekkeklokken til klokken 06:00 da tenker jeg :P