Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1588
Noen som veit åssen jeg kan få ut det jeg har tatt opp på pvr dekoder fra canal digital (kabe)l? Den har en usb utgang, men får bare opp en mappe som heter MP3 når den er koblet til
Sist endret av Dr.Gonzo; 22. september 2007 kl. 09:44.
Nå har jeg ikke kabel fra CD, men jeg vil tro at du kan bruke et TV capture card til å lagre opptakene i PCen din.

Hvorvidt du kan exploite dekoeren til å gi deg opptakene vites ikke...
Prøv å Google navnet på dekoderen...
Jeg finner ikke navnet på dekoderen, verken i manualen eller på dekoderen. Står bare Canal digital PVR dekoder der

Edit: Ok, fandt navnet og googla det, men får bare opp CD sine sider og produsenten sine sider, og finner ikke noe der
Sist endret av Dr.Gonzo; 22. september 2007 kl. 10:00.
Jeg skrev en nesten lik tråd for noen dager siden.
Det jeg har prøvd er å skru HDDen ut av tuneren og sette den inn i pcen, man får fortsatt bare sett mp3mappa. Jeg har også prøvd å satt inn en annen HDD med lik mappestruktur, da fikk jeg bare beskjeden "ukjent harddisk, vil du formatere nå?".

For en annen tuner fra kaonmedia finnes det et program (kaonripper) som man kan bruke til hente filmene over på pcen. Desverre har jeg ikke sett noe tilsvarende program til CD sin PVR