Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1315
kompisen min har remixa en låt av basshunter,hva syns dere om den? dere kan kontakte han på uhort.no kaller seg Dantax vis dere lurer på noe:P

http://www.speedyshare.com/991996978.html
Sist endret av stinebaby1234; 18. september 2007 kl. 17:48.
Den hang jo ikke sammen i det hele tatt og var utrolig at den var "off-beat" ble bare sikkelig slitsomt... men men, bare å fortsette å prøve!
Det er seriøst noe av det verste jeg har hørt.
Hva skjer med basstromma etter "takeoffet"? Høres helt fryktelig ut, og symbalene gjorde det iallefall ikke bedre.

Håper nesten dette er kødd.
en unge med downs
comRade's Avatar
eheahae, enig - ingenting hang jo sammen! he phail.
Hmm, eneste eg lurer på er om det er den første remixen han har mekka?
AHHRGG! Det brenner! Ørene mine BRENNER! Make it stop! Please, make it stop!

Jeg ser for meg enda mer flaming i ekte galleri-style.
haha. skjer med at den sangen va bad.
Lag da som ein sang neste gong. få da te å passa
Det er en spøk, sant..?
han er helt ny! han kjenner ikke helt fl enda osv
Oida.. Ikke for å være sånn slem osv men. Det var faktisk helt elendig. Sånn som LaDa sa. De symbalene som plutselig kommer inn. Jeg ser ikke hva de gjør der. Ingen ting passer inn i det hele tatt. Sorry, men det var elendig.
han skal ordne hele låta:P
hahahaha
hva er vitsen med å gjøre en dårlig sang ENDA dårligere?
Basstrommen var plagsom når den skiftet styrke for hvert slag.
takten på Hi-Hat'en var litt av for det meste, noe som er utrolig plagsomt å høre på.
Så få vennen din til å lese litt om takter på nettet (hva 4/4-, 8/4- og 16/4-takter er og hvordan det brukes)
Og han bør sjekke ut andre sanger for å høre bruken av Hi-Hat og symbaler.

På slutten rakner alt sammen og blir grøt. Han bør lære seg hvordan man får synthen i takt, og hvordan det får alt til å høres bedre ut.

Alt i alt var dette bare nybegynnerfeil jeg har hørt mange ferske techno/trance/dance musikere gjøre.

Edit: skrivefeil
Sist endret av Rakettsau; 18. september 2007 kl. 19:07.
Sitat av stinebaby1234
han er helt ny! han kjenner ikke helt fl enda osv
Vis hele sitatet...
Om han bruker FL, så skjønner jeg ærlig talt ikke hvordan det er mulig å få det så fryktelig. Å lage en enkel "dunk tsh dunk tsh" takt i FL er ærlig talt noe en døvblind ape kunne greid. Om han ikke har valgt å spille inn rytmen med tastatur/keyboard, så skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å få det så ille. Beklager.
Sist endret av LaDa; 18. september 2007 kl. 19:03.
Rakettsau jeg kopirte det du sa og sendte det til han