Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1363
Ok, her sitter jeg med en Packard Bell Easynote laptop med 1 GB minne hvor 128 mb er integrert i skjemkortet. 1,6ghz prosessor og blablabla.

Jeg er på jakt etter "nye" spill som ikke krever så jævlig av datamaskiner. Noe underholdende og som gjerne varer lenge. Jeg liker godt spill som Red Alert opplegg. Hvor man skal bygge ting f.eks.

Alle tips mottas med glede
Du kan jo laste ned Trackmania Nations.
Sist endret av Diablo; 17. august 2007 kl. 18:32.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Diablo II , Age of Empires spillene, warcraft III ?
Diablo ja De spillene har jeg faktisk aldri prøvt. Bare sett når andre har spilt det, og det er vel spill man kan bli hekta på? Takk for tips! Var ikke helt min sjanger når de spillene var "IN".
Noen som har noen forslag til meg også da?
Specsa på min er 1.7ghz amd dualcore og et Geforce 7000M skjermkort.
Ser helst ute etter noen gode plattform evt. skytespill
Championship Manager-spela? (mine favorittar er sesongen 99/00 og 01/02, fins òg oppdateringar til desse spela når det gjeld spelarovergangar og liknande)
Ridder av 1. klasse
World of Warcraft det e tingen!
Jeg elsker spillene "Adventure"/ "Gå og finn ut"
- Monkey Island 3 og 4.

Så kan jeg også nevne ; C&C spillene
Alt fra Lucasart (Sam&Max, Day of the tentacle +++)
diablo eier!Præv starcraft, warcraft og age of empires 2
Hvis du liker bilspill og har ca 350MB ledig på pc'en, så kan du laste net Live for Speed!
www.lfs.net
Monkey island spilla er jo ett must samme med Championship Manager er alt du trenger =p MANGE timer morro med de opp igjennom åra.
Sitat av StaiN
Monkey island spilla er jo ett must samme med Championship Manager er alt du trenger =p MANGE timer morro med de opp igjennom åra.
Vis hele sitatet...
Word!, men FM er bedre synes jeg.
Ja fm er helt utrolig menne tviler på fm går så bra på maskinen hans =p
Foottball mangare anbefales
Sitat av Svends
Diablo ja De spillene har jeg faktisk aldri prøvt. Bare sett når andre har spilt det, og det er vel spill man kan bli hekta på? Takk for tips! Var ikke helt min sjanger når de spillene var "IN".
Vis hele sitatet...
Ikke begynn med Diablo 2! det er utolig tidskrevend, og du blir veldig fort hekta. Hadde en liten perjode selv, men så innså jeg at Diablo egentlig bare var latterlig. Etter det har jeg nesten sluttet å spille dataspill, så ikke begynn med Diablo! (ironisk nok er nicket mitt Diablo...)
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
cm 03 er vel det beste manager spillet. Ja, jeg vet det er gammelt, men det ruler.

Du kan jo kansje teste
- Populous
-Everquest
-Cossacks
-Simcity
-Civilization
-Age of Mythology
Starcraft ffs! Det er helt genialt, pluss vi har en multiplayer thread hvor nff-ere spiller sammen: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=90657
Football Manager og CS er de spillene jeg oftest spiller på laptopen. Jeg lastet ned "Titan Quest" idag, men det nyttet ikke for denne stakkars laptoppen. Det var mulig å spille, men det hakket som hakka møkk. Takker for mange flotte tips

OT: Hvilket byggespill mener DU er det beste? Alt fra SimCity til Warcraft.

Sitat av fulloggal
Hvis du liker bilspill og har ca 350MB ledig på pc'en, så kan du laste net Live for Speed!
www.lfs.net
Vis hele sitatet...
Nekter å tro det spillet vil gå knirkefritt på en laptop med 128mb integrert skjermkort? Eller hva tror du?
Warcraft 3 er prima for en sånn laptop. Det har god single player modus, samt knallbra multiplayer. Ellers kan jeg anbefale det simple, men avhengighetsdannende spillet Escape From Paradise. Jeg har blitt skikkelig hekta nå.
hmmm, må si meg enig med de fleste andre her om at WC3 og starcraft er verdig de MB det tar av disken, ellers er worms (world praty eller armagedon) verd en runde eller to
Du burde prøve gratis skytespillet Cube!

Jeg har skrevet om spillet Her
http://www.gratissaker.com/wp-content/sauerbraten1.thumbnail.jpg
Warcraft 3 + Warcraft 3: TFT er et meget godt valg, varer utrolig lenge og er veldig bra Og det kan nok kjøre på det aller aller meste ja, meget beskjedne systemkrav.