Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3339
(forord)
Dette er bare en liten morsom informerende artikkel, ingenting av det som står i artikkelen skal tas alvorlig.
VIKTIG: denne artikkelen er ikke bare laget av meg, scr0tum. Men av en vennegruppe.
God fornøyelse

Internettene:

Som vi vet er Internets en stor ting her på jorden,og det er det nemlig.
Du som kanskje trodde at du visste når internett kom til vår planet ville nå sagt at det kom til i 1970 tallet en gang,
da tar du nemlig feil!





Punkt 1:

Jorden's oppstandelse - Det ble liv på jorden en gang i tiden for lenge lenge siden, det du kanskje ikke visste var at grunnen
var internett. For lenge lenge siden havarerte en svær komet på vår kjære jord, den styrtet mot jorda i sååå stor kraft at den penetrerte jordskorpa
og la seg i sentrum av tellus. Da tenker du kanskje at "jammen der er det jo magma", jeg svarer dermed at internets kan bli til en type elektrisitet,
en type hard masse, en type myk masse og til slutt en type flytende masse. Når internett er gjort om til denne typen myk masse kalles den magma, og når
magmaen stivner vil internettenes kraft sige ut av den stivnede magmaen å bli til en type gass, O2.
Magmaens/internettets varme gjorde det mulig for at det kunne bli liv på jorden.



Punkt 2:

Internett fant ut at menneske hadde en mistanke om dets eksistens, så internetz utrydder en hel by ved hjelp av vulkanen Pompeii. Det som da ikke ble "tenkt"
over av inernettene var at nå hadde internett for første gang ført seg selv på jorden og mennesket kunne nå "exploite" internetz som de ville. Men dette skjedde
ikke før Jesus Kristus'fødsel (se neste punkt). Dermed etter Pompeii's utbrudd begravde internett hemmeligheten om seg selv sammen med innbyggerene, trodde internett.


Punkt 3:
Jesu Kristus, det første mennesket som klarte å "exploite" internets til sitt eget beste. Han trollet og tryllet for å få makt hos medmennesker, ved å bruke internets
ekstreme krafter til å utføre magi. Ett folk, jødene, ble sjalue på hans krefter, de grov og spurte alle som var om dette trylleriet men ingen visste svaret. Dermed gikk jødene
til absurde metoder og fikk tvunget sannheten om internett ut av jesus ved hjelp av umennesklig tortur. Jødene blir keepers of the nets, kulten Ordo AB internett oppstår.


Punkt 4:
Hemmeligheten om internett ble godt bevart av greven Franz Ferdinand (leder av Ordo AB internett på den tid), Helt til Den Sorte Hånd slaktet Franz Ferdinand. Krig brøt ut!
Men det gikk fort over, for ingen visste hva de kjempet for (se neste punkt).


Punkt 5:

Hitler visste hvorfor krigen var, og jødenes mørke hemmelighet. Han ville dermed ødelegge alt som hadde med jødene og gjøre. Krig brøt ut, Amerikanerne fikk inside enigma info
og fikk vite om internett. De lagde atomvåpen ut av det og japan måtte lide. Jødene mister jerngrepet og viten om nettet spres. En genial mann ved navn Bill gates lager så portalen
til internett.


Punkt 6:
Kalde krigen bryter ut om hvordan man skal dele internetz, Amerikanerne på den kapitalistiske siden Ville at man skulle få så mye internett man hadde råd til å kjøpe. Russland og fler
som lå på den kommunistiske siden ville at man skulle dele internettene på hele folket, 16 kilobit linje.

Ting som ikke ble nevnt:

-Tjernobyl ulykken skjer og internetz spres ut i luften.

-Jesu Kristus kommer tilbake som menneskeformen Bill Gates.

-11. september skjer. Syke mennesker fra østen spiser høykonsentrert internett og blir gale, bestemmer seg for å kræsje fly.
Jeg lo ikke en gang mens jeg lese dette. Jeg smilte ikke en gang. Dette var et håpløst forsøk på å være moro, og jeg håper det aldri gjentar seg.
Sitat av Diablo
Jeg lo ikke en gang mens jeg lese dette. Jeg smilte ikke en gang. Dette var et håpløst forsøk på å være moro, og jeg håper det aldri gjentar seg.
Vis hele sitatet...
Da var det ikke mer å si enn: AMEN!
det eneste som er morsomt i denne tråden er den geniale slaktinga som Diablo kom med.
Sitat av Scr0tum
VIKTIG: denne artikkelen er ikke bare laget av meg, scr0tum. Men av en vennegruppe.
Vis hele sitatet...
Internhumor, med andre ord.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Den der var bare lame. For å få det morsomt må du skrive morsomt, og ha enkelte snertne replikker innimellom.

Men for all del, få på plass dei snertne replikkane så vil nok en del le en tanke.
For det første som turbolego sa, det er litt intern humor.
For det andre det var ikke ett desperat forsøk i å være morsom, heller et desperat forsøk for å videreføre denne artikkelen. Har også laget en sketch om denne og den slo ann Noe den ikke gjorde her

EDIT: Hvis for mye flame håper jeg denne tråden blir slettet, så vi ikke har 100% skittkasting.
Sist endret av Pagliacci; 19. august 2007 kl. 00:26.
Til og med min humor er bedre enn det drittgreiene der
Må snu trenden jeg å inrømme at jeg nesten lo litt når jeg leste den.
Sist endret av Kirekzulu; 19. august 2007 kl. 01:23. Grunn: tegn
Ikke morsomt. Du må ha mer morsomme kommentarer og lignende for at det skal være morsomt.. Det der var som å lese mine norsk stiler, ikke bra.
Stemmer for at det innføres aldersgrense 13år på forumet sånn at vi slipper flere slike "morsomheter".
Dette kunne blitt en smule morsomt om du hadde klart og formulere det på en morsom måte. Dette var mer oppvarming til skolestart imorgen.
Et mesterverk.
Du fisker KP med feil agn.
Sitat av froskenfredrik
Du fisker KP med feil agn.
Vis hele sitatet...
Haha. Morsomste med hele tråden men ingen dårlig idé.
FAILED

Sitat av froskenfredrik
Du fisker KP med feil agn.
Vis hele sitatet...
word
Sitat av froskenfredrik
Du fisker KP med feil agn.
Vis hele sitatet...
as he said
Sitat av froskenfredrik
Du fisker KP med feil agn.
Vis hele sitatet...
Men jeg derimot...

Og jOkKeJacKaL: du har kommet på min hat-liste, pga du ga KP til scr0tum (Ja, scr0tum du er også på min eksklusive liste).
Jeg lo....

Er jeg da syk?
Sitat av GorthaurIver
Jeg syns den var IMBA! Det er en av de beste historienenenene i hele verden Enda bedre da den fikk skuespillere på skoleavsluttningenenenenen
Vis hele sitatet...
Hva mener du den var IMBA? Imbalanced hvordan? Eller International Mountain Bicycling Association?
Sitat av froskenfredrik
Du fisker KP med feil agn.
Vis hele sitatet...
Ikke gi KP for guds skyld, jeg sitter ikke på forumet for å få KP...
Dårlig. Jeg gadd ikke lese ferdig punkt 1 engang..
Tror det er det dårligste jeg har lest på nFF i dag. Men så har jeg vert hos damen i hele dag så
Du fisket nok med feil agn ja!;P
Eneste grunnen til at jeg lo når jeg leste det, var vell at jeg gledet meg til å se flamingen etterpå.
U PHAIL! Ikke engang med min dagen derpå-humor dro jeg på smilebandet..
Sitat av SnackPack
U PHAIL! Ikke engang med min dagen derpå-humor dro jeg på smilebandet..
Vis hele sitatet...
dagen derpå?

klokka er jo ti på 3 om natta!
Sommerferie vettu.. SnackPack har snudd døgne, som hele norges ungdommer gjør i sommer ferien
Dette begynner å ligne galleritilstander. Føler meg nesten forpliktet til å whine om at hvis dette hadde vært en vif eller godt likt bruker, så hadde folk lollet så det holdt. (ta dette med en klype ironi).

Forøvrig syns jeg avataren din er usmakelig siden jeg jobber med utviklingshemmede, men du skal få poeng for medlemsnavnet ditt. Digg plass det.

Men ja, dette var ikke det spor morsomt. Du skal få for forsøket da. Eller laget du i det hele tatt noe av dette? Internhumor heter nettopp det for en grunn.


http://www.terningkast.com/bilder/ter2stor.gif
Sist endret av Kanoner; 20. august 2007 kl. 03:10. Grunn: jeg kom på bedre tanker ang. whiningen.
*sigh* Du prøver for hardt, Scr0tum...
Sitat av Sfun
Vis hele sitatet...
Ja, dette er meg.
Sitat av Scr0tum
Ikke gi KP for guds skyld, jeg sitter ikke på forumet for å få KP...
Vis hele sitatet...
Spoken like a true KP-whore.
Sitat av Sfun
Vis hele sitatet...
umorsomt. rett og slett umorsomt, håper det er meningen også.
Limited edition
Moff's Avatar
Jepp, dette var faktisk rimelig tragisk.
Quote alt kanoner sa
+
http://www.terningkast.com/bilder/ter2stor.gif
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Det der var ikke artig en gang...

Aldeles ikke artig.
Sist endret av cos; 21. august 2007 kl. 21:05.
Sitat av cos
Hvorfor er internetten innenfor brannmuren?
Vis hele sitatet...
Et bedre spørsmål er hva brannmuren gjør der i det hele tatt.

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/02/fail.jpg
Sitat av Grantax
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/02/fail.jpg
Vis hele sitatet...
Jeg lo litt på ordentlig når jeg så det bildet der.
Sitat av fulloggal
Tror det er det dårligste jeg har lest på nFF i dag. Men så har jeg vert hos damen i hele dag så
Du fisket nok med feil agn ja!;P
Vis hele sitatet...
Noe av det dårligste du har lest på nff idag bare ? dette ER det dårligste som har skjedd med nff. Sorry dette var ikke morsomt i det hele tatt, det var bare trist å lese igjennom. Du skal få kvalitetspoeng fordi jeg syntes synd på deg =)