Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 638
Jeg har hørt om at VirtualDJ skal være så bra, så jeg fikk lyst til og prøve det ut.
Men jeg kan ikke finne en gratis versjon.

Er det det beste programmet, eller finnes det enda bedre???
Noen som har erfaring med slike program???
Har brukt PCDJ, har også en DAC3 til dette slik at det føles som en dobbel cdspiller bare mye bedre.
Anbefaler PCDJ, der finnes det gratis test. Ellers finner du crack til det på nett. (Det finnes ikke crack til sisste versjon av FX tror jeg) Men du trenger ikke sisste versjon om du ikke har en DAC3 controller.

PCDJ finner BPM og Volume på sangene dine automatisk, dette gjør det utroig enkelt å få til bra beatmix i rekordfart. Du kan også lagre masse med cue punkter og looper på hver enkelt sang..
Sist endret av Taerc; 11. august 2007 kl. 14:35.
Sitat av Atle

PCDJ finner BPM og Volume på sangene dine automatisk, dette gjør det utroig enkelt å få til bra beatmix i rekordfart. Du kan også lagre masse med cue punkter og looper på hver enkelt sang..
Vis hele sitatet...
Akkurat som virtual dj...
gammel traver
lett_ice's Avatar
20-dagers demo kan du laste ned fra deres hjemmeside; www.virtualdj.com/

Jeg har det selv, og har koblet det til via en hercules dj mixer, fungerer utrolig bra, og ikke minst det er utrolig morsomt

Om du kjøper full-versjonen får du tilgang til en hel del masse gode effekter, som du kan legge til under mixing av musikk-filer. Du får også tilgang til deres VIP-forum, hvor du får hjelp med det meste, de har til og med et skandinavisk forum

Håper dette kom til hjelp.