Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 7086
Har hatt to typer pepper liggende:

Begge har funk, styrken vet man ikke noe om, den første typen (harde) er typen rett fra gata, kom i pose på 3 gram, mens andre typen kom i 12g utenom byen via "bekjent".

Første type:

Luktet sterkt og stikkende, akkurat som den andre, men hadde luktet mer blomsteraktig enn den andre typen, selv om begge hadde lukter som minte om hverandre.
Var delvis finmalte korn, men og store og små harde klumper som måtte moses til pulver med et lokk (prøvde først å presse de med bankkort, men da spratt de bort så lett).
Denne varianten løste seg svært dårlig opp i vann, ble liggende og flyte klumper overalt, så ut som rene frokostblandingen.


Andre type:

Virker som snø, altså vanskelig å presse sammen til en tynn stripe da den bærer preg av fuktighet, lukter sterk og stikkende, løser seg meget godt opp i vann, nesten til 100%, la en liten klump nedi og var bare et par tynne flak igjen i bunnen som kunne sett på nesten som en flassbit.

Finnes det en måte å få fjerna mest mulig bøff, eller identifisere hva det er oppi?
Konkret få sjekket hva som faktisk er oppi, evt andre stoffer og renhetsgrad?
Hvilke av disse to høres best ut?

Andre typen som var fuktig skulle visstnok være "renere" ettersom den ikke er fra gata, fra personer det går an å stole litt mer på, den virka som den ga meg kick, men kan det være at den kanskje har samme styrke pluss minus som den førstnevnte og bare er bøffa ut med ether?

Kunne gjerne tenkt meg en metode å få gjort den fuktige peppern tørrere, fordampe ut evt ether mest mulig om det er det som gjør det.
Sist endret av dysfunctional; 7. august 2007 kl. 19:54.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dysfunctional
Finnes det en måte å få fjerna mest mulig bøff, eller identifisere hva det er oppi?
Konkret få sjekket hva som faktisk er oppi, evt andre stoffer og renhetsgrad?
Hvilke av disse to høres best ut?
Vis hele sitatet...
Eneste måten å få sjekket akkurat hva hvert stoff i en gitt prøve er må du nok ha laboratorieutstyr til mangfoldige tusen, eller kjenne noen som jobber innen organisk kjemi e.l. og er villig til å analysere en prøve med ulovlige substanser.

Jeg er ingen amfetaminekspert, men fra det jeg fant ut ved litt søking er amfetamin sin evne til å løse seg opp i vann 'moderat' kilde, mens et annet sted sto det 'highly liquid solable' kilde, spørmålet er om du skal bruke alkohol til å blande det ut, ettersom det løser seg opp lettere i det.

Men jeg ville ha latt type nr2 tørke litt, fuktigheten kan være rester etter produksjon, og det er ikke noe kos å ha i seg.

Edit: Når det kommer til rensing av amfetamin, såvel som endel andre stoffer i saltform,
bruker man en teknikk kalt rekrystalisering, det krever minimalt med innsikt for å få det til,
men pass på, ikke finn på å gjør dette på gutterommet eller kjøkkenet, man bruker giftige og brannfarlige kjemikalier og i værste fall kan du ende med å overtenne/sprenge huset ditt.
Sist endret av Dodecha; 7. august 2007 kl. 20:28.
De hørtes ikke noe bra ut noen av de, i og med at de stinker sånn.

At den første klumper behøver ikke bety noe. Men som Dodecha sier, tørk den siste, for våt skal den ihvertfal ikke være..

Du kan eventuelt rense dem, altså vaske dem, som de sier på "fagspråket", men det krever litt kjemisk innsikt..
Er det ikke sånn at pepper ikke løser seg opp så bra i vann uansett? Er jo derfor folk bruker sitronsyre.

Den som virker som snø, som var vanskelig å dele opp i små lisser er pga druesukker tror jeg. Hvis du putter den i frysern en stund, en time ca så blir det mye lettere og legge opp sånne lisser.
Sitat av sinclair
Er det ikke sånn at pepper ikke løser seg opp så bra i vann uansett? Er jo derfor folk bruker sitronsyre.

Den som virker som snø, som var vanskelig å dele opp i små lisser er pga druesukker tror jeg. Hvis du putter den i frysern en stund, en time ca så blir det mye lettere og legge opp sånne lisser.
Vis hele sitatet...
Pepperen skal løses lett opp i vann. Sitron/sitronsyre brukes til å løse opp heroin som skal skytes.
Druesukker er det neppe, virker ikke helt sånn på konsistens eller smak.

Men begge fungerer tilfredsstillende må jeg si

Skal legge i fryseren og se om noe den kan bli noe mindre fuktig, er greit å få vekk
litt eter og eller andre ekle løsemidler om det hadde vært mulig.
Sist endret av dysfunctional; 7. august 2007 kl. 23:24.
Det blir vel neppe mindre fuktig av å ligge i fryseren

Tørk det heller et par timer, og sjekk konsistensen da. Frys heller ned når du har oppnådd ønskelig fuktighetsnivå.
Sitat av Dodecha
Eneste måten å få sjekket akkurat hva hvert stoff i en gitt prøve er må du nok ha laboratorieutstyr til mangfoldige tusen, eller kjenne noen som jobber innen organisk kjemi e.l. og er villig til å analysere en prøve med ulovlige substanser.

Jeg er ingen amfetaminekspert, men fra det jeg fant ut ved litt søking er amfetamin sin evne til å løse seg opp i vann 'moderat' kilde, mens et annet sted sto det 'highly liquid solable' kilde, spørmålet er om du skal bruke alkohol til å blande det ut, ettersom det løser seg opp lettere i det.

Men jeg ville ha latt type nr2 tørke litt, fuktigheten kan være rester etter produksjon, og det er ikke noe kos å ha i seg.

Edit: Når det kommer til rensing av amfetamin, såvel som endel andre stoffer i saltform,
bruker man en teknikk kalt rekrystalisering, det krever minimalt med innsikt for å få det til,
men pass på, ikke finn på å gjør dette på gutterommet eller kjøkkenet, man bruker giftige og brannfarlige kjemikalier og i værste fall kan du ende med å overtenne/sprenge huset ditt.
Vis hele sitatet...
Forslag til tørking? Vi får se om en tur i fryseren gjør noe for seg, fint om eteren kan komme seg over i gassform eller hva det nå er som gjør at den går vekk.

Sitat av xtapolapocetl
Det blir vel neppe mindre fuktig av å ligge i fryseren

Tørk det heller et par timer, og sjekk konsistensen da. Frys heller ned når du har oppnådd ønskelig fuktighetsnivå.
Vis hele sitatet...
Tørke hvor da? Tømme posen og legge alt på et plastbrett eller kopp mener du?

Enn om det bare ender opp å fordampe? Det kan vel om det viser seg om det er i hovedsak eller bare eter som er mye rester av eller bøffa ut med, da blir det vel bare egnet som injeksjonsvæske.. en noe potent en kanskje, siden alt utblandinga er vannløselig kan jo hele greia fordampe og bare krystallene ligge igjen? :P

Eller er jeg helt på vidda nå?
empty: selvfølgelig, gikk litt fort i svingen der
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Legg det på et jevn overflate, spre det jevnt utover og la det stå en dag eller mer, du kjenner selv når den er tørr.
Amfetamin fordamper bare ikke i løse luften, ta det knusende med ro.
Lot den ligge spredd på en plastplate bare nå i noen timer, resultatet ble jo egentlig verre.
Er helt vanlig romtemperatur og greier her, men nå ble den mer som marsipan i konsistens, hvitfargen ser ikke endret ut. Ha posen i frysern over natta for å se hva slags effekt det har.

Edit: droppa å ha den i fryseren og satt den heller et lunt sted der den kunne tørke, håper at eteren kan fordampe da man blir år downs i hodet av for mye av det...
Sist endret av dysfunctional; 8. august 2007 kl. 03:59.
Det kommer ikke til å endre noe at du putter det i fryseren. Det sier jo seg selv.

Skal det få tørke skikkelig så må det ligge en stund i fri luft, så spredt som mulig. Hakk det opp og fordel det utover en skål. Til slutt vil alle løsemidler fordampe og du vil sitte igjen med tørr amfetamin og eventuelle urenheter...
Er det jeg har gjort, bare mesteparten av eteren fordamper så er jeg fornøyd.

Så forresten tegn til rosa prikker noen steder i den.

Får se hvordan den ser ut etter å ha stått lengre.
Bare prøv å legg den peppern som minner deg om snø i frysern da, hva kan det skade? Det fikser det at du ikke får lagt opp sånne lisser som du vil ha.

Hvis jeg har sånn halvveis våt pepper putter jeg den i frysern, med litt luft inni klips posen, latt den ligge der i 1-2 timer også kakker jeg bare litt ekstra.

prøv og ha den der i 30 min hvertfall?
Dårlig ide. Sorry at jeg bare sier det sånn rett ut, men du anbefaler han å fryse løsemidlene og sniffe dem, i steden for å la de dampe ut... Det er bare dumt, for ikke å snakke om helseskadelig. Eter, Aceton og lignende er ikke noe særlig i ha i nesa.

Tørk våt pepper. Alltid!
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 05:35.
Hmm, men allså. Kanskje jeg som driter meg ut nå, men det at peppern er halvveis våt skyldes vel ganske vanligvis ikke at den er full av løsemidler?

Dessuten, "preg av fuktighet" og sånn som han forklarer pepper nr. 2 føler jeg meg ganske sikker når jeg sier at det er dealern som har bøffa ut peppern med noe. ikke pga den er full av løsemidler.

men når jeg tenker meg om. Du har lest deg til dine kunnskaper, right? Jeg er mer lært opp av det folk sier enn jeg har lest. litt selvlært også selvfølgelig. men som alle vet så går det mange rykter om alle sånne tips & triks, man vet jo aldri hva som er sant... Kanskje jeg var en av dem som ga bort dårlige tips nå faen, jævla ond sirkel..
Våt pepper er i 99% av tilfellene ikke skikkelig tørket fra produsentens side. Enten fordi de har slurvet, eller fordi de vil tjene mer spenn på å selge pepper som veier mer.

Og de løsemidlene som brukes i amfetamin-produksjon er ikke snille mot en karbonbasert organisme...

Det er ingen annen grunn til at pepper er våt, med mindre noen har sølt vann i den.
Og det som brukes til å blande ut med er så klart tørt. Som for eks druesukker..

En sjelden gang dumper man over basisk amfetamin. Den er ofte litt gul og oljete, og i de tilfellene nytter det ikke å tørke den.. Men det er unntaket..

Men uansett, jeg følte jeg var litt skarp i kommentaren min, så jeg endret den litt. God natt
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 06:34.
Sitat av mentalmelt
En sjelden gang dumper man over basisk amfetamin. Den er ofte litt gul og oljete, og i de tilfellene nytter det ikke å tørke den.. Men det er unntaket..
Vis hele sitatet...
Basis amfetamin er et helt rent hvitt, luktfritt pulver..
Sitat av murloc
Basis amfetamin er et helt rent hvitt, luktfritt pulver..
Vis hele sitatet...
Dette er basisk amfetamin

http://www.napnt.org/images/a_base_02.jpg


Godt mulig dette bare gjelder meth, men jeg tror ikke det.. Kom gjerne med noen kilder..

Hvis du mener amfetamin i sin rene salt-form, så skal jeg si meg enig. Den er hvit og luktfri...
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 06:25.
Sitat av mentalmelt
Dette er basisk amfetamin

http://www.napnt.org/images/a_base_02.jpg


Godt mulig dette bare gjelder meth, men jeg tror ikke det.. Kom gjerne med noen kilder..

Hvis du mener amfetamin i sin rene salt-form, så skal jeg si meg enig. Den er hvit og luktfri...
Vis hele sitatet...

Sakset fra norsk wiki:


Amfetamin i ren form er et hvitt, luktfritt pulver, men illegale kvaliteter,som man som oftest får tak i her i landet er imidlertid forurenset, det er lett å se at det er laget i illegale laboratorier. Det inneholder gjerne løsemiddelrester og forurensinger som gir en gul, brun eller rosa aktig farge, gjerne med en klumpete og fuktig konsistens, og en stikkende lukt.
Vis hele sitatet...
Edit: hvorvidt dette kommer fra sikre kilder vet jeg ikke.
Sist endret av murloc; 8. august 2007 kl. 06:50.
Har vært borti pepper som har vært hvit og helt medgjørelig, men som ble gul av å ligge varmt i en lomme. Den så ut omtrent som den mentalmelt viste.
Umulig å hakke opp, konsistens som geitost.
Sist endret av Bothrops; 8. august 2007 kl. 13:48.
murloc:
Nå må du klare å skille mellom en base og et salt da. Det er to forskjellige former et amfetamin molekyl kan komme i. Jeg er som sagt enig i at rent amfetamin salt er et hvitt, luktfritt pulver, eller rettere sagt krystaller. Men basen er gulaktig og litt oljete.
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 14:27.
Nå har den stått i over et halvt døgn, fortsatt fuktig, ser bare ut som den har svetta litt av seg og blitt mindre i mengde (det vil bety renere per gram og vil jeg tro).
Jepp. Bare å la den tørke mer. Pass på å ikke utsett den for unødvendig sterkt lys. Det beste er om den står i mørke, på et sted hvor lufta er så tørr som mulig..
Står inne i et skap, virker som den ikke lukter like sterkt lenger.
Bra, høres ut som om det går riktig vei da. Hadde forundret meg om det ikke gjorde det for så vidt. Fysikkens lover gjelder vel like mye for peppern din som for alt annet

Hvis du vil speede opp tørkeprosessen så kan du ha en vifte stående og blåse svakt på pulveret. Da siruleres lufta og tar mye fortere opp fuktighet fra amfetaminet.

Jeg pleier å gjøre det når jeg tørker sopp, og det er en veldig effektiv metode.
Nå har hele greia blitt til en hvitgrå klump, så det er en base som har blitt gjort om til pulver med løsemiddel, men nå i romtemp så har den blitt marsipan.. ser ikke ut som at uansett hvor mye man tørker så skal den bli pulver, blir bare tørrere marsipan..

Hva skal man gjøre med den? Kan i hvertfall ikke snortes i denne formen.

Dette er i hvertfall amf baseform det er sikkert, ser ut som på det gule bildet tidligere bare off-white farge, kommer an på lysforhold.
Sist endret av dysfunctional; 8. august 2007 kl. 17:44.
Hvis det viser seg å være en base så ville jeg droppet det. Altså, puttet det i en kapsel, eller i verste fall litt papir, og svelget det..
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 17:46.
Ja, ser ut til at det blir kapsel på den, har snortet den tidligere når den var i fuktig pulverform, men det går jo ikke an nå lengre.. snål reaksjon hvitt pulver som blir til grå base om det ligger for mer enn et par timer i friluft, så lenge den lå i tett pose holdt den seg som helt hvitt pulver.

Får la den tørke litt til, deretter veie opp og legge i kapsler.. 0,1g i hver eller no
Sist endret av dysfunctional; 8. august 2007 kl. 17:58.
Uansett så funker "joggeskoa", ser jeg.
Liten digresjon.
Det blir ikke til en base av å tørke. Bare så det er sagt. Var det et salt i utgangspunktet så er det et salt fortsatt. Men om luftfuktigheten i huset ditt er veldig høy så vil ikke pulveret tørke riktig..

Jeg ville latt den ligge lengre. Med konstant luftsirkulasjon.
Så du nevne at den hadde blitt til en klump. Den tørker ikke skikkelig hvis den er klumpet sammen, det er jo åpenlyst. Har du fordelt den godt utover et stor flate?

phatfarm:
Hvem påstår at pepper er sunt? Er du tilbakestående? Selv om pepper ikke er sunt, er det ingen grunn til å putte masse løsemidler opp i nesa også. Kan man fjerne en del av giftstoffene så gjør man så klart det..

Men om du velger å gni inn slimhinnene dine med aceton så driter jo jeg i det. Finner det egentlig ganske underholdene. Selv driver jeg ikke med amfetamin i det hele tatt..
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 19:16.
Sitat av mentalmelt
murloc:
Nå må du klare å skille mellom en base og et salt da. Det er to forskjellige former et amfetamin molekyl kan komme i. Jeg er som sagt enig i at rent amfetamin salt er et hvitt, luktfritt pulver, eller rettere sagt krystaller. Men basen er gulaktig og litt oljete.
Vis hele sitatet...
Greit, tror vi har snakket litt forbi hverandre var litt full i tillegg:S
Hehe, slikt skjer
Den lå kakket opp i bitte små biter i et helt døgn til tørk (så ut som våte riskorn) var bare etterpå jeg rullet det sammen til en diger klump, kan nevne at vekta på den har minsket ganske nøyaktig 25% men nå er det vel egentlig gelatinkapsler greiest ble så mye styr med den. Lukta er nesten helt borte og må lukte veldig godt etter for å kjenne noe som helst.. vil regne med at den er renere og sterkere nå enn før.
Sist endret av dysfunctional; 8. august 2007 kl. 20:14.
Snok den i deg nå da! Få høre!!
Nå er toleransen min ganske høy vil jeg tro etter regelmessig bruk, men jeg tok ca 0,2g (vekta har bare 0,1g nøyaktighet og den veide 0,2g når jeg la kapselen på den).. vel styrken virka rimelig bra, ble i hvertfall å roe ned nervene med no rivotril etterhvert.
Sist endret av dysfunctional; 10. august 2007 kl. 05:04.
Med litt håndarbeid tørker du marsipan i en "håndvending". Du må bare kakke og kakke og kose og knø og kvise og kakke og kakke... Bytt mellom bruke stanley blad og kredittkort, alt etter hvordan amf'en oppfører seg/klistrer seg. Om du tar visakortet og "smører" amf'en ut som snørr på glassplata venter du du noen min og kakker den forsiktig igjen....

vil du slippe å vente i evigheter på tørken er det altså bare en ting å gjøre: kaaaakke kakke kakke... =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan gikk dette......... egentlig?
Det ble bare tull, endte med å fylle de på kapsler, funka greit nok det.

Fikk i hvertfall fordampet ut etheren og basen som var igjen ble luktfri.
Jammen er du fornøyd, skal vi andre være glad:-)
Joda, det funka jo greit nok, men savner noe skikkelig fint tørt pulver, med god styrke som ikke er bøff selvsagt, har i hvertfall funnet ut at man bør styre unna pulver som er fuktig.
Sist endret av dysfunctional; 29. august 2007 kl. 18:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare vær obs på gelatin hvis du skyter... Har vært mye av det i Vestfold-området i det siste. Mekk ferdig, legg pumpa i kjøleskapet eller hold den under kaldt vann. Man ser fort om det bare er dritt. Personlig: Enten god speed, eller la være.
Sitat av jogil
Bare vær obs på gelatin hvis du skyter... Har vært mye av det i Vestfold-området i det siste. Mekk ferdig, legg pumpa i kjøleskapet eller hold den under kaldt vann. Man ser fort om det bare er dritt. Personlig: Enten god speed, eller la være.
Vis hele sitatet...
Har hørt om gelatin i speed før. Hvordan ser man om det er gelatin etter at man putter pumpa i kjøleskapet eller under kalt vann? Kan man gjøre det samme for og se om det er andre dritt ting i speeden?