Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 950
Som Tittelen sier, så har jeg klart å knuse skjermen på min k610i.

Det jeg lurer på er om jeg kan få lastet ut meldingene fra mobilen, alle meldingene ligger lagret på internminnet og jeg er gått tom for ideer på hvordan jeg kan få hentet de ut. Har dere noen forslag på hvordan jeg kan få hentet ut meldingene mine?
Du kan finne ut hvordan menyen er bygget opp hvis du ikke husker den, så kan du overføre meldingene til pc?
Kjøpe ny skjerm?? 500,- og tar 15 minutt å skifte den.
Låne en annen k610i også få sendt over meldingene til annen telefon?
Kan jo virke det

EDIT: Litt dårlig forklart, sjekke menysystemet på en annen k610i, så forstår du hvordan du skal få sent.
Sist endret av BjornarR; 5. august 2007 kl. 12:42.
Last ned Myphoneexplorer og ta backup av telefonen. Husker ikke helt, men følger det ikke med datakabel til K610? Hvis ikke, lån med noen som har.
Sitat av BjornarR
Låne en annen k610i også få sendt over meldingene til annen telefon?
Kan jo virke det

EDIT: Litt dårlig forklart, sjekke menysystemet på en annen k610i, så forstår du hvordan du skal få sent.
Vis hele sitatet...
Sende over 1000 meldinger til en annen mobil er ikke akkurat førstevalget mitt
Altså, om jeg ikke husker helt feil så bruker du noe sånt som 2 klikk med myphoneexplorer for å føre over alle sms/mms/bilder etc fra tlf til pc. Prøv heller det du..