Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1006
Trenger litt hjelp!
Vi har fått i lekse å lage en powerpooint animasjon til i morgen. Den har jeg ikke akkurat lyst til å gjøre, så det jeg lurte på var om noen hadde en bra url til powerpoint sider (hvis det eksisterer)? Fint om noen gidder å hjelpe meg!
Ehm. Nå heter det powerpoint presentasjon. Og hvorfor ikke gjøre det selv? Og jeg har aldri hørt om noe powerpoint side(hva enn du mener med dette). Hva er oppgaven din da?
Lage en powerpoint presentasjon av hva jeg vil!
Men, hvis noen andre skal ha gjort den for meg, trenger jeg en animasjon! film eller no!

Ja, jeg vet at dette høres dumt ut, men jeg gidder ikke å gjøre leksa, og jeg gidder ikke å få anmerkning!

Regnet med at dette var litt vanskelig å få tak i , men det er jo øov å prøve...

Har foresten funnet en løsning. Lage en overskrift og putte en flash film under!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er mye enklere, og mindre tidkrevende og lage en simpel animasjon enn og prøve en ferdig en, det skal jeg garantere deg.
Sett deg og lek med det... det er alltid gøy å få til noe
Og dessuten tror jeg ikke det går an å legge inn flash i powerpoint...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Altså.. Powerpoint er et av de simpleste programmer som finnes, og det tar ikke spesielt lang tid å sette seg inn i det. Det som tar tid, er å lære å presentere noe, og å bruke presentasjonen på riktig måte.

- Bruk en av de ferdige utformingsmalene som følger med programmet. Helst en av de med blå bakgrunn, så slipper du å tenke mer på det.
- Skriv lite på hver side, og bruk stikkord.
- Ha mange bilder (utklipp), om ikke et på hver side, så hvertfall ikke langt i fra.
- Bruk én type animasjoner, og ikke noen som tar mye oppmerksomhet fra tilskueren. Gli inn fra venstre eller oppløsning er greie å bruke.
- Presentasjonen skal være kort, maks 15-20 min.

Det var noen få tips. Kanskje ikke om selve programmet, men men...