Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 5598
Jeg og en kompis satt for en stund tilbake og diskuterte dette med lukt. Og hva som dufter vs stinker, varierer noe veldig fra nese til nese. Mitt spørsmål er følgende:

Hvilke fem lukter finner du mest frastøtende i verden, rangert med nr 1 som den verste.

Her er mine:

1. råttent/bedervet solvarmt kjøtt (likstank)
2. kloakk (lagret dritt)
3. sur ånde/betente mandler
4. kalkunbæsj (eller hønsefjøs)
5. enkelte kvinnelige pensjonister (urin/konservert svette/uvasket kjønn)
Sist endret av robinson; 21. juni 2007 kl. 21:35.
Råtten vannmelon og kyllingrester lukter overraskende elendig. Jeg er heller ikke fan av bajs.
For å si det sånn. Jeg var hos en bonde oppi dalen, og han hadde en såkalt "nabokrig" med bonden vedsidenav. Om natta hadde han hengt opp en død hoggorm i en pose på dørhåndtaket, og når jeg kom dit den morgenen, og kjente stanken, brakk jeg meg tre ganger og barfa utover plenen.

konklusjon = Død hoggorm stinker UFINT
Vet ingenting
Os fra sild og makrellfabrikken i Tromsø. Fyfaen, jeg bare sier det. Det FINNES ingen lukt så motbydelig som det. Du klarer faen ikke å puste engang! Eneste vemmelige lukten jeg kommer på nå.
Kommer bare på tre:

1. Skrelte batterier lukter ekkelt og kvalmende. Husker bror min vekte meg ved å holde et sånt under nesa mi, jeg tror det er noe av det jævligste jeg har lukta i hele mitt liv.
2. Brent hår er også høyt oppe på lista.
3. Hadde en vikar på ungdomsskolen vi kalte Mr.Brillestink, ånden hans var kriminelt råtten.

Edit:
4. Moss lukter vondt.
5. Å stå klemt inni en moshpit blant feite svette metallhuer.
Sist endret av Poke; 21. juni 2007 kl. 21:45.
Det er den nr. 3. Jeg har faktisk gått med det i snart 1 år uten å skjønne hva det er og det er helt for jævlig! Har ikke alltid vært så gale som det er nå. Det er sånne hvite små prikker som er i halsen og de lukter faktisk MYE verre enn noen som helst form for bajs. Jeg kan stå i en halv time og pusse tennene og smaken av rotten bajs vil være tilbake etter 20 min. Det verste er at min inkompetente fastlege ikke vil gi meg henvisning til øre nese hals spesialist, som jeg må har for å kunne ta vekk mandlene. Det eneste jeg kan gjøre er å gå på dalacin (antibiotika=narkotisk stoff) hele tiden. og det er jævlig dyrt. Arg! fordømte leger!

2. Kyillingfis
3. Bønder som sprer grisemøkk
Sist endret av gud_er_død; 21. juni 2007 kl. 21:59.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av margido
Os fra sild og makrellfabrikken i Tromsø. Fyfaen, jeg bare sier det. Det FINNES ingen lukt så motbydelig som det. Du klarer faen ikke å puste engang! Eneste vemmelige lukten jeg kommer på nå.
Vis hele sitatet...
Skal fortelle deg at det er ingenting, min far jobbet som avisbud der på 50tallet når det ikke var filter på sakene, han forteller at det var som å gå i en våt tåke av sild.


Død hamster er btw GANSKE ille.
Lazywriter
Gisse's Avatar
Vel, det nærmeste jeg har kommet fra å nesten kaste opp pga lukt (Og delvis det som skjer rundt) er når vi skal tømme dassen på hytta nedi en tank med "kloakk" der alle hyttene rundt tømmer dassene sine. Det lukter rett og slett dritt (Bokstavlig talt).
1. Moss.
2. Personer som ikke vasker seg skikkelig/ofte nok/i det hele tatt. Flere ganger har jeg hatt lærere, folk ved siden av meg på bussen osv som lukter som om de ikke kan ha dusjet på en evighet. Det er som om du glemmer å pakke ut av gymsekken i et par dager, bare enda surere og mer konsentrert.
3. Muggsopp. En i klassen hadde en boks han pleide å lage seg nudler i, så ble den liggende et sted i klasserommet i et par uker. Noe av det verste jeg har luktet.
4. Diaré.
5. Tacofis.
Sist endret av mongeland; 21. juni 2007 kl. 21:53.
robinson's Avatar
Trådstarter
Sitat av mongeland
5. Tacofis.
Vis hele sitatet...
Eh. Hm? Hva er egentlig en tacofis?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Cajsa
Eh. Hm? Hva er egentlig en tacofis?
Vis hele sitatet...
Du er et veldig heldig menneske.
Kyllingfis er verre. sånn kylling i karri
Sitat av Cajsa
Eh. Hm? Hva er egentlig en tacofis?
Vis hele sitatet...
Taco + fis = tacofis. Enkel matematikk egentlig.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Vet ikke om noe værre enn melk som har stått i 2-3 år og tømt på bakken.

Mange gode forslag her.
Sitat av Cajsa
Eh. Hm? Hva er egentlig en tacofis?
Vis hele sitatet...
En fis du får etter å ha spist taco eller annen krydret mat. Den kan være både tørr og blaut, men som oftest er den så blaut at du går på do for å sjekke, bare sånn i tilfelle.
1. Melk som har stått veeeeldig lenge, jeg har aldri lukta noe værre enn det. Brakk meg flere ganger.
2. Hornsalt lukter kanskje ikke vondt, men det er ekstremt ubehagelig!
Hm, min topp 5 må bli
1. Råtne egg (hydrogensulfid)
2. Oppkast
3. Babybleier, brukte vel å merka
4. Møkk spredd av bønder, spesielt viss det er veldig varmt og lite vind den dagen
5. Badet heime etter at min kjære far har vært på besøk.
Prompevann er det desidert verste du kan sanse med nesen.
Sist endret av SnippeX; 21. juni 2007 kl. 22:14.
Kattemøkk!! Finnes ikke noe verre!
Enig med de som sier melk her, ingen tvil om det. Kom faktisk over melk fra 2004 for en liten stund siden. Melk, en sikker vinner.
Jeg lukter værst, 2 ukers uvasket ronkekukk i harmoni med peterøes 3 og silda jeg spiser på brødskiva.
Fyllabæsj er forjævli! Stinkbombe lukter rimelig vondt det og!
Sitat av RichiRich
Kattemøkk!! Finnes ikke noe verre!
Vis hele sitatet...
Jo, kattemat. (Våtfòr).
Sitat av The Freak
Jo, kattemat. (Våtfòr).
Vis hele sitatet...
ja det kan jeg bekrefte! det lukter virkelig ille. spessielt om det er fisk.
En ting som ingen kan tåle under noen omstendighet er den sinnsyke lukten til kebabrap. Det er noe av det grusomste man kan komme borti.
Sist endret av FrostSwirl; 21. juni 2007 kl. 22:25.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av The Freak
Jo, kattemat. (Våtfòr).
Vis hele sitatet...
Jeg synes den med biff lukter\smaker godt
Sitat av margido
Os fra sild og makrellfabrikken i Tromsø. Fyfaen, jeg bare sier det. Det FINNES ingen lukt så motbydelig som det. Du klarer faen ikke å puste engang! Eneste vemmelige lukten jeg kommer på nå.
Vis hele sitatet...
Helt enig, på 70-tallet før elendigheten ble renset var strekningen lærfabrikken-breivika ikke et sted man opphldt seg lenge av gangen en varm sommerdag.

På en god andreplass når det gjelder illeluktende greier kommer surstrømning

Noe svenskene kaller mat, men som egentlig er rester etter fisk i siste stadie av forråtnelsesprosessen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ifølge vitenskapen er visst tioler(?) en viktig komponent i de verste stankene.

Og den verste av de alle kommer visst fra Titan Arum, en plante i 'Carrion flower' (også kallt Corpe flower) familien.
Lukten skal minne om et råtten lik, bare værre.

Det neste på listen må vel være Durian frukten, der lukten rapportertes som: "... best described as pig-shit, turpentine and onions, garnished with a gym sock. It can be smelled from yards away. Despite its great local popularity, the raw fruit is forbidden from some establishments such as hotels, subways and airports, including public transportation in Southeast Asia"
Sist endret av Dodecha; 21. juni 2007 kl. 22:27.
Sitat av crEpi
For å si det sånn. Jeg var hos en bonde oppi dalen, og han hadde en såkalt "nabokrig" med bonden vedsidenav. Om natta hadde han hengt opp en død hoggorm i en pose på dørhåndtaket, og når jeg kom dit den morgenen, og kjente stanken, brakk jeg meg tre ganger og barfa utover plenen.

konklusjon = Død hoggorm stinker UFINT
Vis hele sitatet...
Høø? Lukter ikke vondt det.. Kos en hoggorm i hagen hjemme hos meg får noen uker siden, vi drepte den og la den litt unna huset. Har vært bortom der hoggormen ligger flere ganger og kjenner jo ikke noen lukt
En boks med bakterie infisert gelè vi brukte som naturfags eksperiment tidlig i skoleåret 2006-2007 Den har liggi innelåst i et skap i klasserommet til dags dato og har i ny og ne blitt mata med alt fra spytt til diverse matrester.. Ikke no god lukt tilslutt vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Det minner litt om en blanding av metan gass, brent svovel og 4 uker gammel melk
#1 En mann jeg uheldigvis satt på siden av på bussen, han luktet ikke svette, ikke noe jeg noen gang hadde luktet før, bare helt forferdelig. Jeg gikk av bussen etter 2stopp!
#2 Råtten kinamat
#3 Råtten vannmelon
#4 Dårlig ånde
1. Min egen ånde når jeg er fylesjuk og spyr som et helvete.
2. Gamle damer som ALLTID setter seg vedsiden av deg på lange bussturer.
3. Min bror.
4. Min andre bror.
5. Mastrubert anal (har aldri luktet på dette, men er ganske overbevist om at det ikke lukter godt).
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Fruktkompott + en dag gammelt popkorn i form av metangass = death.
De kan berre gløyme det meste, for her kjem nr. 1!
smørsyre
Det er sagt at det skal lukte som dødt kjøtt, lik og tåfis. Personlig syns eg at det minnar mest om tåfis.
"Hva lukter verst" Måtte bare :P

Ellers så troner Øl-prompene jævlig høyt. Spesielt dagen derpå.
Verste lukta jeg har luktet må vell være mandler som har ligget i et glass med vann og gogjort seg i noen uker....FYSH det stiker!
#1 Smørsyre (lukter som 15 år gammel melk, bare myye verre!)
#2 Brent hud!(Rørte uheldigvis en glødene stjerne-skudd ståltråd..)
#3 Dårlig ånde
#4 Råttent kjøtt
#5 Oppkast
EDIT: var vist litt sein med den smørsyra..
Sist endret av Joachimsen; 21. juni 2007 kl. 22:44.
Uvasket jentetiss har jeg hørt er helt for jævlig.