Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4144
Hei, jeg skal til england snart... å da lurer jeg på hva jeg kan få kjøpt på apoteket der?
Halla..Jeg skal og til england snart
Noen som vet noen butikker jeg kan gå til?tar ferja 22mars
hehe...sorry for offtopic drue..når tid skal du?
Hva tenker du på og kjøpe på apoteket der?
Trådstarter
55 0
Sitat av sikamikanico
Halla..Jeg skal og til england snart
Noen som vet noen butikker jeg kan gå til?tar ferja 22mars
hehe...sorry for offtopic drue..når tid skal du?
Hva tenker du på og kjøpe på apoteket der?
Vis hele sitatet...
hei du jeg skal den 26 mars.! med ferga! Jeg vil kjøpe alt av godsaker de har på apoteket der!
Sikkert koffeinpiller. evt. noen sovegreier... Shrooms(ferske) ble ulovlig for litt siden, så kjipt for deg
har hørt det er noen lovlige "extacy og speed" piller der, tror det er efferdin + noe annet crap i dem , kjøp med dem og test dem =)!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
DXM hostesaft... men vær forsiktig mann, noen av de inneholder stoffer som skal hindre misbruk, og det kan gå hardt utover deg.
Mer info på erowid.org
Poppers skal vist være lovlige der..
Det stemmer. Poppers selges i de fleste souvenir-sjappene (som nesten samtlige har en liten "headshop-avdeling)

Div. kaktuser og salvia selges også. Andre "legal highs" som HBWR og slikt
er også å oppdrive. Apotekvarene har jeg ingen anelse om.
Må legge til at også Khat er lovlig i England..
Hva er egentlig "Khat"? Har sett dette på noen episoder Flyplassen tror jeg.
Hvordan ruser man seg på dette? Og evt hva slags rus blir det?
Sitat av bjerkreimruler
Hva er egentlig "Khat"? Har sett dette på noen episoder Flyplassen tror jeg.
Hvordan ruser man seg på dette? Og evt hva slags rus blir det?
Vis hele sitatet...
Hvis du søker på forumet vil du finne det meste som er
å vite om khat. erowid er også en fin ting.
Sitat av joe123
har hørt det er noen lovlige "extacy og speed" piller der, tror det er efferdin + noe annet crap i dem , kjøp med dem og test dem =)!
Vis hele sitatet...
afaik så er effedrin kun lovlig i ganske lave konsentrasjoner, det andre 'crap`et' kan være piperazines. Har prøvd begge og det er overraskende effektivt

Skal selv definitivt kjøpe en del slikt når jeg drar til tyskland (CEBIT, men det blir nok bare apotekervarer på meg.
Noen som vet om DXM og evt. codeine inneholdene smertestillende midler selges otc i tyskland?

Beklager OT men bare måtte ; Er det noen her som skal på cebit messen og vet om headshops o.l. i området?
Sist endret av loopback; 27. februar 2006 kl. 18:57.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av møkk
Hva er egentlig "Khat"? Har sett dette på noen episoder Flyplassen tror jeg.
Hvordan ruser man seg på dette? Og evt hva slags rus blir det?
Vis hele sitatet...
Hva har man ikke google til ta en titt her : http://www.actis.no/category.php/cat...?categoryID=64
hvis man liker sånt, så selger de hostesaft med både kodein og morfin i (i små mengder da) uten resept samt "paralgin forte" bare mindre kodein, uten resept
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fant ut at det var bedre å poste på denne tråden istedetfor å starte en ny
Til poenget. Jeg lurer på om noen har erfaringer med å skaffe salvia og khat (og muligens andre stoffer) i London. Er det vanskelig? Hvilke områder finner man flest rusmidler? priser?. Er det mulig å få kjøpt salvia eller khat i spesielle butikker, siden det er lovlig?

Takker for svar

OT: finnes det lovlige narkotikum på Fillippinene?
Skal du ha noe bør du stikke innom Camden Town, gå fra tubestoppet mot markedet på Camden Lock. Om du ikke blir stoppa og spurt er det noe galt
Takktakk, får driste meg et lite besøk dit. Siden det virker som du har peiling på London, hva heter de beste nattklubbene og hvor sånn ca. ligger de?
Blir litt Offtopic og jeg mener det er en tråd om det på forumet.

Men Soho er utrolig populært, mange utrolig bra klubber der. Men det kommer ann på hva du er ute etter, man finner alt. Sjekk http://www.timeout.co.uk/ og http://www.londontown.com/nightlife/ Begge disse bør gi deg noen tips. Noen klubber fra toppen av hodet "52 Below" (Ved Liberty) "Tiger Tiger" (Ved Piccadilly Circus) og "Zoo Bar" (Ved Leicester Square).
Takker for svarene, Devotio. Skal sette meg ned å lese litt på sidene
Første dagen jeg kom til london by var det første spørsmålet jeg fikk
" Skunk? i got blow, weed, kokain and whatever you need "

Folk selger så å si overalt. =)
De selger meskalin i turistsjappene på camden..
hvis du er "pille type" kan du jo handle paracet med litt innhold av kodein, selvom det er jævla lite kodein per pille. Ekstraksjon?
Drit i det?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Boots selger Paracetamol med 8mg codein. Noe svakere en i Norge, og er ikke egnet til å ruse seg på, da paracetamol tærer på leveren, og for å oppnå samme virkning av codein må du ta 1500mg med paracetamol for å få tilsvarende codein nivå som i paralgin forte. De har også en trippel smertestillende der borte som inneholder 500mg paracetamol 8mg codein og 50mg koffein.. Men som sagt, annbefales bare som smertestillende og ikke rusgivende.... Om du virkelig vil bli rusa er det jo alltids rimelig billig alkohol der Så om du tar inn på en bar, setter deg ned, og drikker, skal det nok gå veldig bra
Digital nomade
trippy's Avatar
jeg kjøpte 50 HBWS fra en headshop der nede for ikke lenge siden. veier kun 50kg so jeg tenkte at jeg skulle ture skikkelig, så jeg tok 9 frø og tura i nesten 14-15 timer, haha. Det er LSA i frøa, noe som ligner veldg mye på LSD.
▼ ... noen uker senere ... ▼
gress er veldig billig.. har bodd er lenge nå kom nettopp back og skunk og weed koster vel rundt 10 pounds for 6-7 gram... de veier jo i ounces da men=P og kola er ca 30 pounds for en grammer
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av maxijaz
gress er veldig billig.. har bodd er lenge nå kom nettopp back og skunk og weed koster vel rundt 10 pounds for 6-7 gram... de veier jo i ounces da men=P og kola er ca 30 pounds for en grammer
Vis hele sitatet...

Altså ca. 120 spenn for 6-7g med weed? Faens god bonus på den shitten ass.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Bumping av gamle tråder er som oftest bra, men i dette tilfellet er det slik at vi per i dag ikke ønsker å ha spørsmål om denne typen (rusmidler i utlandet), derfor blir denne stengt.

Håper dere fikk svar på det dere trengt, for nå er det slutt