Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 530
Heisann

Noen som kan hjelpe meg med lyden på min selvbugde pc? Problemet er at det ikke kommer noe lyd fra lydutgangen på hovedkortet (den utgangen som kan brukers til feks. headset). Det er bare ingen lyg!? Jeg har ikke noe ekstra lydkort. Jeg kjører xp pro, hvis dette har noe å si. Her er hovedkortet mitt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321299
Sikker på at det ikke er headsettet ditt som er noe galt med da?
headsettet mitt virker helt fint det...
Installer drivere og dobbelsjekk lydinnstillinger i windows. Sett alt på fullt og ikke ha noe dempet utenom mikrofon. Sjekk også egenskaper for å være sikker på at digitallyd/wave/volum er med på listen.
Sist endret av hedningen; 6. juni 2007 kl. 15:56.
Jeg har selv det samme problemet. Jeg hører mega knitring i høytalere/headsett når jeg plugger meg i, akkurat som om det var noe overspenning. Løste problemet med å kjøpe meg et lydkort though.
Sist endret av Freeloader; 6. juni 2007 kl. 16:00.
Man skal høre litt knitring når man plugger i headset. Skjekk alle instillinger, og prøv flere headset/høyttalere. Og pass på at du har riktig drivere..
hviss wmp feiler når du legger sanger til spilleliste (blir orangsje med utropstegn bak) så betyr det at du ikke har lyddriver
Tror at feilen er manglende lyddriver. Hvor får jeg det fra? Har prøvd google, men ble ikke så mye klokere av det...
Du vet hvilket HK du har. Da burde det være enkelt å sjekke hvilke lyddrivere du trenger.

Lyd
Lydutgang Lydkort
Audio Codec Realtek ALC655
Lydmodus 5.1 surround

(Kilde: komplett.no)
Vis hele sitatet...
http://www.opendrivers.com/driver/21...-download.html
Sist endret av s1gh; 6. juni 2007 kl. 18:35.