Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3410
Som alle vet nærmer sommeren seg med stormskritt. Ville i den anledning bestille en pakke med Mr. Freeze, men er ikke sikker på hvor jeg kan gjøre det.
Lurte på om noen her kunne hjelpe meg med det?
Bestille faktisk, finner det vel på de aller fleste dagligvare-sjapper..
Digital nomade
trippy's Avatar
mr. freeze er sykt digg. Ring til produsenten og spørr om de har noen feil lagde. Husker jeg ringte til hval fabrikken der de lager sjokolade, og spurte " hei, har dere noe sjokolade som er blitt laget feil som dere vil selge?" kjøpte meg to mega store esker for 250kr
Hvordan kan dem lage mr.freeze feil? ;p
kanskje pakkefeil?
men EN pakke? come on
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Er det bare jeg som ikke ser problemet med å gå i butikken å kjøpe en pakke med denne saftisen?
Det finnes i de aller fleste dagligvarebutikker som før nevnt.
Ikke nødvendigvis Mr.Freeze alt som er, men mye av det samma bare med forskjellig navn.
Digital nomade
trippy's Avatar
Men..... det er mye dyrere i butikken en hvis man kjølper fra leverandøren sikkert Man vill jo ha så mye som mulig is for pengene, Right???
Da kan du jo kjøpe digg saft og helle i isbitposer og vips så har du minifreeze! \o/
Trådstarter
Som sagt, regner med at det blir billigere å bestille rett fra produsenten. Noen som vet hvem som produserer mr.freeze?
Sitat av Teigen
Som sagt, regner med at det blir billigere å bestille rett fra produsenten. Noen som vet hvem som produserer mr.freeze?
Vis hele sitatet...
Tja, egentlig ikke. Du må kjøpe ganske store kvanti før det lønner seg, og frakt, moms osv kommer i tillegg til prisene du får oppgitt.
Det kan dessuten ofte være vanskelig å skaffe seg forhandlerkontrakt.
Men husker dere den som var før? Pakken var rosa (muligens?) og så var det fire brett à tre is. Hvert brett bestod av en brun, en hvit og en rosa is.

Dette ble kanskje litt diffust, men jeg har helt glemt navnet på denne. Jeg har i alle fall ikke funnet denne spesifike selvfrysisen på noen butikker på mange år. Mr. Freeze kan bare gå å legge seg...
Sitat av maedhros
Men husker dere den som var før? Pakken var rosa (muligens?) og så var det fire brett à tre is. Hvert brett bestod av en brun, en hvit og en rosa is.

Dette ble kanskje litt diffust, men jeg har helt glemt navnet på denne. Jeg har i alle fall ikke funnet denne spesifike selvfrysisen på noen butikker på mange år. Mr. Freeze kan bare gå å legge seg...
Vis hele sitatet...

Vet de selger den Rema. Spiste slik is senest i fjor. Pakken var blå/lilla, og det var bilde av en pingvin på den. Om det ikke er akkurat den du snakker om så er det ihvertfall sabla nært!
Man kan IKKE kjøpe en annen random is i en sånn avlang plastpose å kalle det mr freeze! Mr freeze har en helt clean og særegen smak som ikke kan sammenlignes med noen av de andre copyene.
Jeg mener at jeg har lest på en mr freezepakke at selve produsenten lå i latvia (tror det var latvia eller et annet sånt halvrart østblokkland), så det blir neppe gode penger å tjene på å kjøpe direkte fra fabrikk. Men mr freeze og alt annet som blir solgt i dette landet har en norsk importør, men jeg tviler på at du får kjøpt direkte fra importør, de har sikkert kontraktbesteme handelsavtaler.