Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 707
Går det ann å bytte ip adresse på hjemmenettverk? IP adressen min ble banna fra torrentleech fordi jeg logga inn feil 6 ganger =(
Du er bare bannet en liten stund.
Hvordan ISP (Internett leverandør) har du? Hos de fleste ISPer så trenger man bare å koble ut routeren/modemet en liten stund så får man ny IP.
Sist endret av voldern; 23. mai 2007 kl. 18:02.
Trådstarter
Jeg har Bluecom. Prøvd a dra skru av modemet, men er fortsatt banna.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Kan være de har banna en IP range på den brukeren.
Sitat av jibber111
Går det ann å bytte ip adresse på hjemmenettverk? IP adressen min ble banna fra torrentleech fordi jeg logga inn feil 6 ganger =(
Vis hele sitatet...
Hos bluecom er ip adressen bundet opp mot mac adressen. Om du har bare et bridge modem som Bluecom gir ut, holder det å bytte nettverkskort for å få ny ip. Du kan også bytte mac adresse uten at jeg vet nøyaktig hvordan du gjør det med alle kort. Om du har en router kan du bytte denne for å få ny ip.

Men som en annen her sier, så er du sansyneligvis bare banna en liten stund.
[oftopic]
Forresten imponerendes å taste feil brukernavn og passord så mange ganger.
[/oftopic]
Evt, så er det jo bare og ta kontakt med de som drifter siden, og fortelle dem hva som har skjedd så åpner de slik at du kan koble deg til igjen. Ikke vanskeligere en det.
De kan også ha lagt igjen informasjon i nettleseren din,prøv å slett alt av cookies osv...
Pappa har fortalt meg at du skal kunne gå i start -->> kjør -->> cmd -->> ipconfig /renew
Har ikke fått det til å funke på vår pc (3 pcer på et nett)
Sitat av EivindH
Pappa har fortalt meg at du skal kunne gå i start -->> kjør -->> cmd -->> ipconfig /renew
Har ikke fått det til å funke på vår pc (3 pcer på et nett)
Vis hele sitatet...

Da får du en ny lokal ip-adresse. Han må ha en ny ekstern-ip...
Ok...
Derfor min lokale ip ikke passer matcher med eksterne.. :S
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av EivindH
Ok...
Derfor min lokale ip ikke passer matcher med eksterne.. :S
Vis hele sitatet...
Man har LAN og WAN IP, trådstarter vil endre WAN IP. Din metode endrer LAN IP. De skal ikke matche nei...
Sist endret av devotio; 23. mai 2007 kl. 20:18.
master namer
elodin's Avatar
Du kan prøve å bytte mac-adresse med macshift: http://devices.natetrue.com/macshift/
Reddet meg og søskenbarnet fra en lignende IP-knipe.

Disclaimer: Jeg garanterer ikke at ting ikke kan gå fuck'up.
Hva er neste?
ranvik's Avatar
loggin på routern din, der har du et valg som hetter clone mac adress til client. så får du ny ip fra isp.