Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 412
Håper det er noen kloke machoder her som kan svare meg på følgende:

Jeg har tidligere innstalert Windows på MacBooken (2ghz svart 1gb ram) min, men slettet partisjonen senere ettersom jeg ikke hadde behov for Windows da. Måten jeg slettet partisjonen på var ikke gjennom BootCamp men gjennom iPartition på en annen maskin med min egen data i Target Disk Mode.
Det fungerte helt fint og partisjonen forsvant uten at jeg mistet noe og disken ble som før igjen.
Problemet er bare at nå vil jeg gjerne innstalere Windows på nytt. Har lastet ned nyeste BootCamp og innstalert alt av firmware og andre oppdateringer til maskinen, men allikevel får jeg en feil når jeg prøver å starte BootCamp som sier at "You must update your system software before innstaling BootCamp" (eller noe lignende). Har søkt på google osv, men får bare tips om at jeg må oppdatere firmware osv (noe jeg har gjort). Så regner med at feilen har noe med at jeg har hatt Windows på maskinen før og ikke har fjernet partisjonen gjennom BootCamp.

Noen som har tips eller triks?