Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3444
noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånn ting... det er ikke no hindring om det er forskjellige steder i norden bare det ikke er borti ytterste uganda eller no sånn sykt noe....

internett butikken taes også i mot med takk
i tyskland får du kjøpt det meste.. bare ta deg en helgtur med collorline
ja jeg har tenkt det når jeg skal ned til theparty


btw er det noen andre som skal ned til theparty...

hmm lurer på åssen tolla reagerer der kommer jeg med 6 kasser elephant øl og 2 stungunnere pluss div peppersprayer og tåregass
trenger bare en liten tapet kniv så tror de jeg er bin laden ;P


mennehe ibils du vet ikke om noen webshopper som tilbyr det samme?
sanders: pepperspray, stungun, tåregass.. har du sett på jackass nå?
*kremt* 'nei' ;D


jeg leste en artikkel i dag på vg om at politiet skulle begynne med det så tenkte jeg med at jeg skulle svare med samme middel ;D *evil*

uansett stungun er kjekt å ha, gå på byen og treffe mange stygge folk...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Stå på!
Ta noen kosovo albabere for meg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av zeth
sanders: pepperspray, stungun, tåregass.. har du sett på jackass nå?
Vis hele sitatet...
Faktisk var det pepperspray, stungun og tazer som ble brukt i jackass.

EDIT: Faen jeg ser at tråden er 5 år gammel
tazer og stungun..
hva er forskjellen?
Sitat av amhx
tazer og stungun..
hva er forskjellen?
Vis hele sitatet...
Tazer: Pistol som skyter ut to sånne "piler" som gir strøm.
Stungun: Håndholdt greie som fører jævlig masse strøm.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Latterkongen: strøm != spenning. Straum dreper, spenning kan føre til større straum...
Sitat av sanders
noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånn ting... det er ikke no hindring om det er forskjellige steder i norden bare det ikke er borti ytterste uganda eller no sånn sykt noe....

internett butikken taes også i mot med takk
Vis hele sitatet...
Du bestiller vel alt dette enkelt over nettet....
Har en kompis som bestiller ekstremt mye våpen, bor i samme by som deg.
Han fikk inn pepperspray, tåregass, stungun og diverse kniver, batonger, etc.
men en dag bestilta han en nunchako (eller hva faen det heter), som ble stoppa i tollen.
Ble dømt for smugling av "karatepinner", som purken kalte det.
(Ser at tråden er eld gammel)

Pepperspray
Man kan få tak i dette i Oslo, hvertfall en lignende forsvarspray, Skippergata 33, Oslo.
http://webshop.batterystore.no/subca...FUVJMAodsydwig

Stungun
Litt kraftiger saker, 600,000 V skulle nok holde til å slå ut en politimann.
http://www.tbotech.com/stunflashlights.htm

Tazer
En fiffig liten sak som er effektiv i selvforsvar.
http://www.securityprousa.com/stunguns1.html - (linken inneholder en liten interesang demonstrasjon)
Stungun og tazer går det ikke an å bestille fra de linkene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Denne så nice ut
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
lol.. snakker om å resurrecte en gammel tråd
Jo, hehe, ny rekord eller?:P
ja jeg vet om et veldig bra sted hvor man kan få kjøpt alt fra tåregass til flytende marihuana, men det ligger desverre i ytterste Uganda.
▼ ... over en måned senere ... ▼
er Bodyguard Forsvarsspray like sterk som pepperspray?
Jeg kjøpte for en del år siden 2 stk stunguns fra usa (bestilt på nett, kom i postkassen). ble litt skremt for litt siden da jeg så at noen folk ble tatt for våpensmugling for å kjøpe pepperspray fra utlandet. kjedelig å havne i den situasjonen. jeg slapp heldigvis det. jeg var så glup at jeg solgte den ene stungunnen på qxl med veldig grei fortjeneste også. skal holde meg unna denslags i fremtiden tror jeg..
Sitat av jibber111
er Bodyguard Forsvarsspray like sterk som pepperspray?
Vis hele sitatet...
Denne tråden burde kanskje vært stengt, men: Nei, det er den ikke. Den inneholder en slags natursprit (altså er det ikke pepper i den) som skal svi ganske bra, iflg. reklamen skal den sette en ut av spill i 10-15 minutter. Men det må også påpekes at sprayen har en gigantisk dyse, og hele boksen tømmes i løpet av meget kort tid. Boksen er beregnet for én sprut.

Selv går jeg med CS-gass på meg, jeg syns det er mye tryggere. Én bitteliten sprut rett i trynet setter deg ut av spill i sikkert 15-20 min (har selv bare testet å gå gjennom luft der CS'en ble sprayet noen sekunder før, selv dét gjorde at jeg ikke kunne åpne øynene på ti min), og den kan brukes mange ganger.

Vil du ha noe helt lovlig er vel denne forsvarssprayen det beste alternativet, men personlig foretrekker jeg skikkelige saker. Så får jeg heller svelge bota når den eventuelt kommer.
Sist endret av xtapolapocetl; 4. mai 2007 kl. 11:19. Grunn: la til quote
xtap snakker sant, forsvarssprayen er mye mildere enn pepperspray. Den sprayen du får kjøpt i norge (lovelig) er det også lite futt i.
Før jeg dro inn i nato var jeg på et nærkampkurs, der jeg både ble sprayet med pepperspray, cs, og ble blazet med strømpistol. Det er UTEN TVIL peppersprayen som er værst, det er noe med den sterkeste smerten jeg noen gang har kjent, mye værre en å knekke fot eller arm etc. Ble satt ut i 45 minutt av peppersprayen, å det var virkelig intens smerte i over 30 min. Dette er trossalt at vi fikk ubegrenset mengde vann via en slange etter en stund..

Det var sånn at vi skulle prøve å angripe en fyr, som da sprayet oss... no chance til å ta han med peppersprayen. Men når han sprayet med cs kunne man fortsette angripet bortimot urørt...men det svir jo som faen det også - men kan overhodet ikke sammenlignes med pepperspray.

Strømpistolen er jævla effektiv i seg selv, men man kommer seg fort etter å ha blitt blazet.
du kan få en del spenning i deg ved å bruke innmaten fra et engangskamera, ikke i nærheten en stungun men det gjør vondt å bli stunnet i nakken!
Noen som vet hvor jeg kan få tak i pepperspray? LEste i se og hør om alle kjendisdamene som gikk rundt med pepperspray, så det burde jo være en måte man kan få kjøpt det uten å bli tiltalt for våpensmugling. er det noen som selger det? Eller evt. CS. men helst pepperspray.
Sist endret av jibber111; 4. mai 2007 kl. 15:59.
spankingguru
Worner's Avatar
Den bodyguard forsvarssprayen funker veldig dårlig syns jeg. Kan like godt sette en spraytut på en smirnoff flaske
Sitat av jibber111
Noen som vet hvor jeg kan få tak i pepperspray? LEste i se og hør om alle kjendisdamene som gikk rundt med pepperspray, så det burde jo være en måte man kan få kjøpt det uten å bli tiltalt for våpensmugling. er det noen som selger det? Eller evt. CS. men helst pepperspray.
Vis hele sitatet...
Det disse kjendisdamene går rundt med er ikke pepperspray. Av en eller annen grunn får selskapene som selger forsvarsspray her til lands lov til å kalle det "pepperspray" (med gåsetegn) i markedsføringen sin, det er derfor det er så mange misforståelser rundt dette. Pepperspray er ikke lov i Norge for andre enn politi.
Vet du hvor man får tak i pepperspray da? Eller CS.
Sitat av jibber111
Vet du hvor man får tak i pepperspray da? Eller CS.
Vis hele sitatet...
Skulle ikke du på ferga over til Tyskland ? Der får du tak i.
Men faen, hva skal man egentlig med pepperspray ? Går du rundt å er redd for å bli banket eller voldtatt, eller skal du ta noen ?
En ting er isåfall sikkert, hadde det kommet en kødd å sprayet meg med pepperspray skulle jeg klippt av han en finger. Du burde prøve på deg selv, så du vet hvor jævli vondt skikkelig pepperspray er før du drar ut å sprayer noen
Skal prøve på meg selv:P Ingen andre steder enn tyskland man får kjøpt?
Blir det tatt i tollen, hvis du bestiller fra Usa f. eks?
▼ ... over en måned senere ... ▼
de selger alt sammen i bulgaria i sunny beach hvis noen skal dit. Hadde en stungun derfra.. politiet hadde razzia hos meg og fant den han skulle teste den og klarte og gi seg selv strøm i ca 2 sekunder jeg døde av latter..
Sitat av uncleG
de selger alt sammen i bulgaria i sunny beach hvis noen skal dit. Hadde en stungun derfra.. politiet hadde razzia hos meg og fant den han skulle teste den og klarte og gi seg selv strøm i ca 2 sekunder jeg døde av latter..
Vis hele sitatet...
Politiet liker jo å prøve ut slike ting på seg selv!

Ganske praktisk å vite effekten hvis de blir utsatt for det fra skurker som har slikt, som deg?
nei det var at jeg sa den ikke virka derfor prøvde han den ut i lufta men han hold helt feil sted og ga seg selv strøm.. btw jeg trodde ikke den virka
Sitat av sanders
*kremt* 'nei' ;D


jeg leste en artikkel i dag på vg om at politiet skulle begynne med det så tenkte jeg med at jeg skulle svare med samme middel ;D *evil*

uansett stungun er kjekt å ha, gå på byen og treffe mange stygge folk...
Vis hele sitatet...
Trekker du en stungun mot en politimann kan han svare med å skyte deg rett ned. Om du disabler en politimann som er bevæpnet har han ingen garanti for at du ikke tar våpnet hans og skyter han.
Politiet vil alltid legge seg et hakk høyere en deg og drar du fram en stungun er jeg stygt redd for at du kan bli full av hull