Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2738
Jeg og Andreas fra Rocking Chair presenterer nok en russeside - The Show. Kan ikke skrive mye om den, den må oppleves ;-)
Keep in mind at dette er en russeside - dvs ingen regler for web gjelder.

Disclaimer: Your connection must be this fast to ride!
Sist endret av Digital Hybrid; 26. april 2007 kl. 01:40.
Fy hærre min gudommelige hatt!

Fet side


Ja, du fikk kp av meg å...

Så definitivt verdt det ^^,
Sist endret av dosky; 26. april 2007 kl. 01:46.
Vanvittig pen side!
Har ingenting å klage på. Brukt lang tid eller?
Jeg finner siden litt rotete igrunn, kanskje gjøre fonten og linkene litt mer tydlig. ellers så er den et stk pratktfull side.
"People cheering" til gjestebok.

Ellers er det logoer til firmasider og alt annet til galleriet...

Hvor er det rotete ? :P
Pen side, men veldig irriterende at man ikke aner hva som er link eller bare tekst.
Det er da tydelig nok hva som er linker. Hvis det skal gjøres mer tydelig er jeg redd litt av "sirkusplakatlooken" vil forsvinne.
Du er min venn
niigu's Avatar
Hey! KP dette Jesper, og all streetrespect for arbeidet som er lagt bak siden. Veldig mye grafisk og veldig interessant visuelt sett. Helt fantastisk oppnåelse av det jeg regner med at er/var målet deres.

Som DonTomaso sier er det litt irriterende (riktige ordet?) at man ikke helt ser hva som er klikkbart og hva som ikke er det. I førsten trodde jeg faktisk ikke jeg kunne klikke på noen ting. Dette gjør helhetsinntrykket til å starte med at jeg tror det er en splash. Får heller ikke inntrykket russebuss (utenom nettlesertittelen), heller hjemmeside for en russerevy eller noe lignende.

Den andre feilen ligger i bakgrunnen. Det er selvfølgelig ingenting galt med den, men det skulle gjerne vært en litt mer forstyrrende bakgrunn ved kantenene av "plakaten". Jeg syns overgangen fra grafikk til nøytalitet blir for stor og kantene blir "knudrete". Antialiasing har jeg gjerne lyst til å si, men skjønner at dette blir vanskelig å fjerne.

Ellers, som sagt, helt vanvittig fantastisk bra jobbet.
sier meg enig i niigu med bakgrunnen... en vegg har vel gått bra ? :P
Hei alle sammen og takk for masse hyggelig respons! Vi må huske på at dette er en russeside, så vanlige "spilleregler" om tyngde vs. innhold osv, er mindre viktig. Websiden eksisterer nærmest bare for å bygge opp under konseptet til disse jentene. Da vi spurte dem om hva de ønsket seg, hadde de ikke en gang noen klar formening om hvorfor de skulle ha nettside. Dette er altså bare for å dra sirkusideen helt ut i alle retninger.

DonTomaso er inne på noe; ja, hva som er linker er ikke heelt obvious. zaXu treffer blink, det er ikke linkene i seg selv, men helhetsinntrykket som er viktigst her, og vi synes i tillegg det er morsomt om folk må "leke" og lete litt. Vi har ingen kunder å tape på det

niigu: Jeg hadde vært den første til å endre bakgrunn om jeg fikk lov av Jesper, men jeg tror han hadde drept meg da denne websiden er allerede LATTERLIG tung i forhold til innholdet.
Enig at det kunne vært en mykere overgang, men jeg har prøvd å få uttrykt plakat- og sirkusideen tydeligst mulig iforhold til de premissene Jesper har lagt ned. Jeg tenker overdådig grafikk, og han er partypooper iforhold til HTML, CSS og båndbredde. dosky: sorry mann..

Jeg ser forresten argumentet ditt, niigu, om at det ikke er en tydelig russeside. Det er dessverre den retningen det tar, i alt disse folka gjør. De vinner ting om konseptene deres er helhetlige og gjennomførte, og jeg tror faktisk det hadde vært populært om noen TRODDE det var et ordentlig sirkus.

Som jeg sa i starten, dette er laget for en ekstremt smal målgruppe med egne spilleregler og behov.

Og så må dere må skrive i gjesteboken da!
Sist endret av Loud; 26. april 2007 kl. 12:44.
Utseendemessige sett var den stilig.

Men funksjonsmessig sett fungerte det ikke like bra, men den funker jo.
Beste russe siden jeg har sett.ELSKET musikken og "plakaten" fikk bare themen til og sitte perfekt.Ikke rør noe som helst,bare nyt.Skulle gjerne gitt deg alle KP mine Digital

håper du fikk betalt i naturalia
Sist endret av frgz; 27. april 2007 kl. 22:19.
Haha - genial side

Mulighet å laste ned sangen noen plass?

Fant det, nvm
Sitat av typisk
Haha - genial side

Mulighet å laste ned sangen noen plass?

Fant det, nvm
Vis hele sitatet...
Fant du sangen?
VIl ha sangen jeg og!
Må bare si dette var en vanvittig pen og orginal side, dere har vel brukt en god del tid på den regner jeg med? og tjent en god del slanter?
Sitat av PolkagrisLaila
Fant du sangen?
VIl ha sangen jeg og!
Vis hele sitatet...
Scroll ned
"Last Ned Låta"
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Rett og slett nydelig stykke arbeid.
Er ikke dette Nesbru russ a? De var på nesbru kåringa i hvertfall... Tro ikke de vant noe hehe...
Veldig fin side

EDIT: Her har dere buss http://gameover07.no/index.php
Sist endret av eisval; 28. april 2007 kl. 15:08.
Er det lov å spørre hva du typisk tar i lønn for ett oppdrag som dette? Er det kjentfolk av deg eller er russen blitt villige til å betale mer eller mindre profesjonelle designere for skikkelige nettsider?
Tror det er ganske mye, for en av jentene var veldig hygglig mot meg i går kveld/natt, helt til jeg fant ut at hun var ute etter ølet mitt!
Nice side! Er det mulig å spørre hvordan du klarer å lage sånn fin plakat? Trenger selv en lignende plakat til meny.. (Eller, designet skal bestå av flere "Ark"... Trenger det til ei pirat side skjønner du:P) Noe lignende som www.bfpirates.com eller hva sia heter...
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Møtte en del av de jentene på den bussen her i går og de ble tilsynelatende ganske glade for at jeg syns siden dems var kul
Meget imponert.. Russetiden.. konge:P
Det er et imponerende stk arbeid! Jeg syns det ble litt rotete, og tok litt lang tid å få opp bilder osv, men dette bare sier jeg for å komme med kritikk. Jeg mener det egentlig ikke. Hehe, nei, dette var bra altså!
La oss være ærlige: Digital Hybrid driter i alle deres meninger. Han har kun designet denne siden for å få en fot innenfor hos X antall russejenter ;-)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Visuelt sett var den jo pen å se på, brukervennligheten vil jeg påstå er noe annet. Det er nok også derfor vi ikke ser så mange slike sider. Kommer jeg over noe sånt ser jeg på det i noen sekunder og synes det ser pent ut, men jeg stikker fort derfra uten å se meg rundt videre på siden.
Mmmm.. søte russejenter!

Sinnsykt kul side (skal bare se vår russeside som er laget av en mediaelev)... ugg.. bra jobbet!
Fet side! Men serr, jeg trenger "Welcome to the Circus" låta.

edit: Jaok, det var Christina Aguilera - Enter The Circus. kos
Sist endret av Phun Q; 30. april 2007 kl. 01:05.
Rotete.... Punktum
Et hjertesukk fra sidelinjen: For bare noen år siden var russen fornøyd med å betale noen tusen for en Transit eller noe sånt, og ellers drakk man opp rubb og rake av en overkommelige sum penger i russetiden, som tross alt bare er et mellomstadium på vei for å lære seg noe lurt som man kan leve av. Nå skal russen ha buss med innleid sjåfør og proff webbside! Er det verdt det å søle bort så mye penger for noen maidager i en liten pustepause i livet som kalles russetid!