Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 756
http://bildr.no/view/53080 beklager dårlig kvalitet pga JPEG
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Jeg ble bare svimmel
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er dårlig kvalitet fordi du har resiza det, ikkje fordi det er jpeg ;P

Men tja? Ikkje noko veldig spesielt. Relativt lett bilde som alle kan ta, vakte ingen følelse hos meg, i heile tatt... Kva /vil/ du med det bildet?

En tanke som slo meg når eg såg det der er at det kunne vore en liten tanke interessant å sett samme bildet, med fokus på skyene, og kraftlinja ute av fokus. Kanskje du kan prøve det? Kan også tenkast det bare var et idiotisk innfall hos meg.
Nja, uinteressant objekt og kjedelig bakgrunn. Det må noe mer til for å skape interesse. Tror nok ikke vidarlo sitt forslag hadde hjulpet, det er vanskelig å fokusere på skyer, man vil da bare få et bilde som ser ut som det ikke er i fokus i det hele tatt... (Tenker da spesielt på disse skyene du har i bildet...)

Hadde det vært noen mer detaljer eller en hakkespett (på stolpen) eller noe hadde bildet blitt mer interessant.
Boooring...
Dani87's Avatar
Trådstarter
takk
For blått, og litt for lite sjel. Det ser litt flatt ut liksom. Prøv en annen vinkel
det meste er allerede sagt, tror jeg. kjedelig motiv, lite/ingenting smell i bildet, duse farger, ubalansert komposisjon, blåstikk. er hva jeg kan komme på å si om det sånn i farta. hehe.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Synes bildet såg utrolig "standard" ut.
Det er liksom et bilde som man har sett en halv million ganger før, så i mine øyne var det utrolig kjedelig...
Sitat av Vader
Boooring...
Vis hele sitatet...
Kan være enig med deg, men vær litt mer konstruktiv da mann!

Jeg syns bildet ble litt kjedelig, liksom ingenting som skjedde i det. Du kunne økt kontrastene mer, og sånt generelt kunne du gjort mye på pcen med bildet, slik at det hadde blitt mye mer stilig. Men hva vil du med bildet? Vi du få oss til å tenke? Eller hva? For dette var et lite spennende motiv.


Skal selv legge ut noen bilder snart, de første bildene mine på nFF.!
Du har bilde av en stolpe