Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 642
hvis jeg for eksempel søker etter "norsk" på TPB så kommer jo alle torrenter med norsk tag eller noe. før så var det bare å trykke på SE som står oppe for å få de mest seeda først, men det funker ikke lenger! er det noen måte jeg kan se de mest seeda torrentene bortsett fra top 100 lista?

jeg bruker IE hvis det har noe å si, men aner ikke hvilken verson, det er ikke 7 det vet jeg. jeg har alltid brukt det.
De har lagt om søkemotoren, men det kommer en fiks snart vil jeg tro.
Piratebay gir deg uansett skjeldent det du vil ha uansett.
Og hva enn du sier, send mail til tpb-crewet for hjelp ang. slike problem

- kanskje de kan fikse det for deg ?
Jeg vet det blir litt usaklig, men jeg vil faktisk annbefale å slutte å bruke piratebay. Det har blitt bare verre og verre med tiden. Mye spam og seedløse torrents.
TSN
TSN's Avatar
Trådstarter
Sitat av Unify
Jeg vet det blir litt usaklig, men jeg vil faktisk annbefale å slutte å bruke piratebay. Det har blitt bare verre og verre med tiden. Mye spam og seedløse torrents.
Vis hele sitatet...
ja, jeg skjønner hva du snakker om. det finnes 4-5 fritt vilt torrenter. jeg har sent en mail til dem før, men om jeg får svar tviler jeg på, men om jeg får det så poster jeg svaret her. det går jo mye fortere å få svar her om noen har det enn hos TPB.

hvilke torrentsider vil du anbefale da? jeg vet om btjunkie og torrentspy.
torrentleech, tvtorrents.. Tja... Spørs litt hva man er ute etter.
TSN
TSN's Avatar
Trådstarter
Sitat av Unify
torrentleech, tvtorrents.. Tja... Spørs litt hva man er ute etter.
Vis hele sitatet...
egentlig alt, men hadde vært bra med en side som spessialiserte seg på musikk, selvom en mp3 er veldig liten i forhold til en DVD rip, og slik jeg har forstådd det så er torrent først og fremst for større filer.
filemp3.org er jo for mp3, men finner ikke det jeg er ute etter. Men kanskje du finner noe der.