Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4779
Yesda jeg snuser general løs as we speak,men har hørt at folk har begynnt med sniffe snus..snus som du sniffer...er det noen som har no info om det?
F.eks var det digg? Va det koster?
Digg, ja. Ser nesa grei ut etterpå, nei.
Drev med det selv en god stund på ungdom skolen.
Jeg hadde en rund metall boks med det som jeg kjøpte på esso for 40,-

Ikke helt etter min smak nå, men jævli kjekt når man er forkjøla eller tett i nesa.
Er det ikke Ozona Presidente Snuff det heter? Hvis mine barneminner er intakt.
Sitat av Freeloader
Er det ikke Ozona Presidente Snuff det heter? Hvis mine barneminner er intakt.
Vis hele sitatet...
jo er ganske sikker på at det er det er
har ikke prøvd snuff selv, synes det ser litt kvalmt ut å sniffe det inn i nesen...holder meg heller til vanlig løs snus. funker fint...
Vil tro man får en økt effekt en stund i og med at det ligger masse blodårer i slimhinnene elns. Blant annet derfor en sniffer kokain da det veldig lett tas opp igjennom nesa. Har ikke prøvd dette, men anntar at det vil svi som fy.
Du har jo det der med kreft da! Og her er en side som overdriver noe voldsomt og setter det skikkerlig på spissen.
http://www.nidcr.nih.gov/HealthInfor...ntoTheWind.htm

Uansett littegranne går nok bra, jeg har aldri testet dette før, men det hørtes gøy ut, skal definitivt kjøpe meg
jeg drev med det en periode.. va drit digg.. jeg sniffa bare vanlig snus
Det svir, og man får tårer i øynene. Men det er godt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Snuff er digg! Vet dessverre ikke hvor man får kjøpt dette i norge? noen tips?
Ozona som lager det ja.. Det er absolutt ikke godt.. Mer moro egentlig.. Og "kult".
Jeg usker en episode da jeg satt på jernbanetorget og skulle hjem.. En kompis og jeg tok en liten stripe hver, so begynte jeg å nye.. nøs 20 ganger ass.. Minst.. Dritflaut.. Anyway. det er noe dritt.. Du få kjøpt det i Oslo.. Hvis du er sikker på at du ikke får tak i det der du bor, kan jeg kjøpe det for deg og sende.

Edit: Du får det med apelsinsmak også..
Sist endret av Pope; 27. september 2006 kl. 23:01.
Pope, lyst til å kjøpe og sende til meg? (A)
Pm'er deg!
EnGel, man får kjøpt det mange plasser. Jeg bor i en liten by på sørlandet, og hørte rykter om at de solgte "snuff" på en kiosk, og det gjorde de. Bare stikk innom noen kiosker i nærheten og hør.
Sitat av novastar
EnGel, man får kjøpt det mange plasser. Jeg bor i en liten by på sørlandet, og hørte rykter om at de solgte "snuff" på en kiosk, og det gjorde de. Bare stikk innom noen kiosker i nærheten og hør.
Vis hele sitatet...
Men gutten er 14 år og det kan bli problemer med å få kjøpt.. Jeg skal fikse det for han..
Noen steder på internett jeg får handlet dette?
Tobakksjappa i Kristiansand brukte å selge dette produktet, men så gikk de konk, og i tillegg har jeg flyttet til USA. Og jeg savner å ha meg noe som svir og er nærmest ufarlig og fantastisk forfriskende en gang i blant
Bare ta å sniff snus.. mye beder :P du blir bare ganske dårlig etterpå =) eller så kan du prøve snuff
høres jævlig ekkelt ut! sniffa litt bruspulver når jeg var 12 men..LoL
Det finnes en tobbaks type som man sniffer. Husker ikke navn. Den lukter/(smaker?) noe mint lignende. Den er veldig sterk, men jeg merka at den hjalp en del når jeg prøvde.

offtopic: Noen som vet hvor jeg kunne få kjøpt dette? :P Det jeg hadde sist var kjøpt i tailand. jeg trenger og kjøpe det i tønsberg/oslo :P

EDIT: Leste hele tråden nå. Snuff er det jeg snakker om. men samme problem. Salgs steder? :P
Sist endret av heiheihei; 8. oktober 2006 kl. 07:45.
Det er mange merker som lager snuff, ikke bare tyske Pöschl (som lager Ozona). Selv liker jeg britisk snuff uten mentol bedre, men det er jo en smakssak.

Du får kjøpt snuff på spesialiserte tobakksforretninger, som Sol Cigar i Oslo. Ellers anbefaler jeg The-Tobacconist.co.uk, de sender som du vil - gjerne uten kvittering og i diskret pakke.. Så du har en god mulighet for å få det gjennom tollen uten noe tull.
I drammen selger dem president snuff på narvesen på magasin der det er enste sted jeg veit om der de selger snuff enda
ja, er rimlig greit det
Sitat av Crypt Lord
Yesda jeg snuser general løs as we speak,men har hørt at folk har begynnt med sniffe snus..snus som du sniffer...er det noen som har no info om det?
F.eks var det digg? Va det koster?
Vis hele sitatet...
det heter snuff......... får ihvertfall kjøpt det i svergie ....kanskje i norge også
Sitat av anysh
det heter snuff......... får ihvertfall kjøpt det i svergie ....kanskje i norge også
Vis hele sitatet...
får kjøpt det noen steder tror jeg
Snuff er utrolig digg i begynnelsen, men aldri gå i den fella å se hvem som kan ta lengst striper. Jeg og et par kamerater dreiv å konkurrerte om det, og rekorden blei en stripe på rundt 2 A4 ark. Nå tåler jeg ikke en gang lukta av snuff og har fått nedsatt luktesans
Jeg prøvde dette med Petterøs bake. Jeg nyser som en villmann.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Snuff er chill det.. ødelegger slimhinna da. Får kjøpt det i Oslo. byporten, snask
Det er ganske kjekt når du er snussugen og skal spise middag Da er det bare å ta en stripe og "nyt"
Snuff ja, får kjøpt det noen diverse steder der jeg bor...
Etter min mening er det bare tull, fikk ingen slags virkning og det kjentes bare ut som om nesa blei kald, i tillegg var lukta prikk lik Lipsyl, så jeg prøvde å smøre lipsyl langt oppi nesa og det hadde samma virkning på meg. (Bortsett fra at man harker opp svart snørr etterpå )
Det er jo digg da var kke så digg i begynnelsen da:S hehe :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hørt at mange spør om det er ''farlig'' å ''snuffe'', en kompis av meg snuffa ganske heftig en tid tilbake, en dag vi hadde klassemøte (ungdomskolen) begynte han å blø no helt forjævlig fra nesen, og da mener jeg skikkelig! å blø, så det er vel en liten risikofare med snuff, men så lenge man ikke snuffer hele tia så tror jeg det går bra! Jeg gjør dette selv å....

Har hørt at man kan få tak i dette i en tobakk butikk på østbanehallen, skl teste ut, men er det noen aldersgrense på dette?? viss d er, tror d er noen som bryr seg i denne tobakkbutikken???:-P
Presented snuff eller noe het det jeg "brukte" var ganske godt egentlig.
snuff er 18 års grense som alle andre tobakkvarer og du får kjøpt det i de fleste kiosker og bensin stasjoner.
Sitat av nas
Presented snuff eller noe het det jeg "brukte" var ganske godt egentlig.
Vis hele sitatet...

President tror jeg du mener

Sitat av Freeloader
Er det ikke Ozona Presidente Snuff det heter? Hvis mine barneminner er intakt.
Vis hele sitatet...
Ozona President ja! nam nam ,^^
snuff er litt gøy, men jeg har aldri merket noen ruseffekt à den man får via vanlige tobakksprodukter (røyk/snus).
Anbefaler ikke å sniffe vanlig snus..

Kommer ned i ganen og ender med at du svelger det.. Man blir jævlig kvalm da
Sitat av Iceman Twix
Anbefaler ikke å sniffe vanlig snus..

Kommer ned i ganen og ender med at du svelger det.. Man blir jævlig kvalm da
Vis hele sitatet...
Når man snuser så svelger man som regel litt, er jo ikke så ille..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er mange snuff typer, men den eneste typen som har virkning på meg er Ozona President. Dette må bare bety at det er denne typen som inneholder mest nikotin. Over grensa får man forskjellige typer Snuff med altfra Cola til Aprikos smak. Men føler som sagt bare presidenten.
Man kan jo stå nede i gata å se ut som en narkoman når man bruker dette

Edit: men snuff er digg. Koster vel rundt 40kr
Sist endret av 3RD; 16. mars 2007 kl. 19:35.
Jeg har litt info: SLUTT med tullet!
Det ser riktignok litt mongo, og når man gjør det gjør det vondt bak i skallen. Og man får svarte buser av det ja... Men så er det jo litt godt også da
SNUS = leppa
SNUFF= nesa
Folk forteller deg at snuffen havner i hjernen og alt mulig sprøyt. Nesekanalene går jo ut i munnen så det kan umulig være noe i det de sier. Hvor får de det fra?
Sitat av Some2die4
Folk forteller deg at snuffen havner i hjernen og alt mulig sprøyt. Nesekanalene går jo ut i munnen så det kan umulig være noe i det de sier. Hvor får de det fra?
Vis hele sitatet...
haha,snuffen i hjernen faktisk. Er brekningsmiddel i snus så kan lett gå på en smell, selv gjort det altfor mange ganger i fylla.

Nå er det ut å leite etter sted hvor de selger snuff, hørtes ut som noe som må prøves.