Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 682
Jeg har et problem som jeg håper noen her kan hjelpe meg med.

Jeg bor i en studentleilighet og har inet. via skolen. For å kople til nettet må jeg bruke brukernavn og passord. Dette fører til at jeg ikke kan bruke en router til å få to pcen på nett samtidig da routeren ikke kan logge på nettet.

Det jeg da vil gjøre er å ha en pc som er koplet til med kabel, for så å dele internett trådløs slik at begge maskinene kan være på nett samtidig.

Hvordan gjør jeg dett? Jeg har prøvd å kjøre Network Setup Wizard på begge maskinene men det ser ikke ut til å utrette noe.

På forhånd takk.
Trådstarter
76 0
Jeg har løst problemet. Får ikke endret på inlegget.. trodde det var mulig?
sjangsen til å endre går vekk etter x antall minutter! Fint du løste problemet
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bringer opp en gammel post, men har et lignene problem;
Jeg har en kabel in i den bærbare med internett det er sånn passord greie. jeg vil ha internett på Min ipod touch er det en måte å dele nettet fra den bærbare for og få det igang på touchen min?
takker for alle svar
Visst ikke ipoden din har trådløst nettverkskort (?) evnt nettverkskort at all, må du vel eventuelt ha en ekstra usb kabel. kanskje bluetooth. noe som får ipoden din til å "dele" seg med maskinen din.
ontopic: sjekk først hvilken vpn tunnel dem bruker.
hvis dem bruker det så kjøp deg en wrt54gl og falsh den med dd-wrt, gå under administrasjon , så service , så finn vpn client.
off topic:
kolbe deg til og så gå på der du kan se netverks korta, høyre klikk på det som er den nye som komm opp når du er logget inn, velg der "shar inet" så velger du ipoden din via usb