Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 21116
hva pris ligger el tigre på? og hvor mange kapsler er det i en boks? og hvor mange bør du ta når du trener styrke 3 ganger i uka og litt cardio, og vil få ned fettprosenten?

vil ikke hørre noe om spise riktigere osv:P jeg tar allerede av kilo med kostholdet som jeg går på nå. INGEN BRUS ELLER SNOP

og vet faren med stoffet.


takk for svar
Du må nok kanskje ut med over 600kr for en boks. Vet at på Bryne blir boksene noen ganger solgt for så mye som 800 kr. Men det er litt i overkant.

Husker ikke hvor mange kapsler det er i en, men boksen er omtrent halvparten så stor som en vanlig Stack II-boks som inneholder 100 kapsler. El tigre-kapslene er litt mindre, så jeg vil tippe det er rundt 60 kapsler i boksen.

Vil mene at El tigres effekt i forhold til selve treningen er større enn den direkte fettforbrennende effekt, så å ta El tigre utenom til treningen, altså hver dag, er ikke særlig meningsfullt. Siden effekten raskt avtar ved daglig inntak, er det trolig lurere å ta kapslene utelukkende til trening (ca 30 minutter før) for å kunne trene hardere, og her VIRKER virkelig El tigre. Klarer du trene hardere og løfte mer, bygger du mer masse, og fettprosenten synker. - Uten at du trenger ta det hver dag.

Men hvis du virkelig er tjukk må du trene mye mer cardio.

Når det gjelder dosering: Noen reagerer rimelig kraftig på efedrin, så du må nesten bare prøve deg frem. Begynn med en, og øk etter hvert som effekten avtar. Når du føler du trenger mer enn 4-5 kapsler, er det tid for en måneds pause.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
El-tigre boksene inholder 100kapsler å selges for 5-6 hundre på bryne
Jeg kjøpte en boks med el tigre (100stk.) for 300,-

Tok en kapsel om dagen i en uke, så en uke pause osv. gikk ned greit mye.

Forøvrig enig med Hrunz, du får helt ekstremt med energi på trening av den. Er digg å spise en kapsel før trening. Slutta ganske kjapt med effedrin for det har masse ukule bivirkninger.
Sist endret av marihuana; 15. januar 2007 kl. 21:26. Grunn: -
El tigre inneholder:

Ephedra ectract/Sida cordifolia (from leaves, stems, supplying 25mg natural ephedrine alkaloids), Citrus Aurantium (from fruit; supplying 6mg synephrine), Kola Nut extract (from the seeds; supplying 300mg coffeine alkaloids), Capsicum (from whole pepper), Ginseng (from root) Stearic acid, Magnesium Stearate, Activated carbon, Black iron Oxide, Titanium Dioxide


Produksjonen er lagt ned og det som måtte finnes å få tak i vil nok rimelig kjapt bli borte for godt snart
Noen som har erfaringer med de røde og hvite "PUMP STACK"?
Kan/kunne El Tigre selges på bryne?? er det i norge en plass?
Har forøvrig vært bort i helt røde "Stack Pump", venninna mi gikk ned masse.. MED mosjon såklart!
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg prøvde Xenadrine NRG for en liten stund siden. Gikk ned 0.3kg hver dag med bare 30-40min kondisjonstrening. Jeg spiste ikke mer enn 1500 kalorier hver dag så det hadde nok også en god del å si. Vil anbefale Hoodia for å dempe matlysten.
Er Xenadrine NRG lovlig i Norge?
spankingguru
Worner's Avatar
Det vet jeg ikke. Noen som har mer peiling enn meg får ta å lese på ingrediensene

Ingredient Amt Per Serving:

• Vitamin B12 (Methylcobalamin) 188 mcg
• Norambrolide (fermented Salvia sclarea leaf extract) 37.5 mg
• Proprietary Thermoxanthin Blend L-Tyrosine, L-Theanine, Yerba Mate lear (Ilex paraguariensis)(standardized for caffeine and theophyllin), Guarana seed (Paullinia cupana)(standardized for caffeine and theophyllin), Cocoa seed (Theobroma cacao)(standardized for theobromine), Green Tea leaf (Camellia sinensis)(standardized for polyphenols including epigallocatechin gallate (EGCG)), Green Coffee bean extract (Coffee arabica)(standardized for chlorgenic acid and caffeine), Infused with natural caffeine. 454 mg

RECOMMENDED USE

Standard Serving: Take two tablets daily on an empty stomach.
Optimal Serving: Take four tablets daily on an empty stomach.

What is the ingredient that replaced Ephedrine for Energy?
It’s called Norambrolide, an all natural herbal extract from Clary Sage. Norambrolide activates a special enzyme called cylic AMP. This enzyme is an integral part of energy metabolism, and can really help to your body to produce more energy. In addition, by activating cyclic AMP Norambrolide also stimulates the hormone sensitive lipase enzyme whose job it is to release stubborn, stored fat (fatty acids) to be burned for energy. Therefore, the Norambrolide has both energy promoting and weight loss promoting properties.

Edit: Fant en artikkel http://www.findarticles.com/p/articl...20/ai_n6160517

Etter litt søk på google så ser det ut som hovedingrediensen blir brukt i tobakk
http://www.thegoodscentscompany.com/data/rw1038441.html
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._in_cigarettes

Enda en edit: Her er det masse folk som har skrevet hva de syns. Er temmelig delte meninger.
http://reviews.bodybuildingforyou.co...adrine-nrg.htm
Sist endret av Worner; 17. januar 2007 kl. 14:21.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet om det går an å bestille El tigre på nettet og eller eventuelle ting som er noe av det samme?
Hei.

Fordi el-tigre og andre "stack" produkter inneholder efedrin (eventuelt ephedra) så ville jeg ikke bestillt det på internett. Det er jo mange som selger dette rundt det ganske land, slik at så fremt du trener burde tilgjengeligheten være høy. Ut fra forumets retningslinjer og regler har jeg ikke lov til å fortelle deg hvordan du konkret skaffer deg det.


Forøvrig er enkle aminosyrer (som L-tyrosine betegnet som legemiddel i Norge).
Jeg har nettop bestilt meg 60 piller, 10kr stykket. Ikke fra butikk, fra "bodybuilder miljøet".
Hvorfor gidder du betale tredobbel pris for noe som ikke gir store effekten engang?
600 for 60stk er veil. pris mange plasser. De fleste er enige om at de får god effekt, uvilkårlig om de vil slanke seg eller øke energinivået rundt treningstiden.

En rekke hormoner øker i aktivitet. Deriblant adrenalin og noradrenalin, som vil øke hormon sensitiv lipase og stimulerer fettmobiliseringen fra fettvevet. Fordelen med dette er at selv om nivået av insulin reduseres så vil energinivået opprettholdes. Her vil du altså skape et tidsrom hvor du lett forbrenner fett, men samtidig greier å yte bra.

Det er liten tvil om at et slikt tilskudd gir god effekt, brukt i sammenheng med et energiredusert kosthold, men rikt på proteiner.
600 for 60stk er jo helt sykt.
Kostet 350 DKK for 100 stk i Danmark for et par måneder siden.

Educated, du kan vel si deg enig i at effekten efedrin gir er liten i forhold i andre substanser på dopinglisten?
Edit: Mine to erfaringer med efedrin er heller dårlige, elendig til å kutte vekt med (sikkert bedre til slanking) og gir ikke stort mer 'piff' til trening. Men folk reagerer forskjellig på ting.
Sist endret av Goophy; 11. mars 2007 kl. 15:50.
Jeg har løpetester på den skolen jeg går på..De er fryktelige lange, skal klare det rimelig fort.. Noen som vet om noe jeg burde bruke til å piffe opp kroppen.. altså så jeg ikke merker at kroppen blir sliten.
Sist endret av keith; 11. mars 2007 kl. 21:41.
keith: Sunt... Men skal ikke moralisere. Amfetamin pleier å gjøre susen, men jeg råder deg til å gjøre det uten doping. Og jeg oppfordrer overhodet ikke til bruk.
blablabla, jeg skal ikke røre amfetamin. Men finnes det noe annet. Assa, kokain funker, men ekke keen på å bruke sånt.. Hehe
Keith: Forestill deg at en snut løper bak deg...
Haha, det er snakk om politihøyskolen... Hehe
*Synke ned i stolen*
keith: Jeg vil ikke oppfordre til bruk igjen, men kaffe og sjokolade pleier å gi en oppkvikkende effekt. Du kan jo prøve å drikke litt kaffe eller lignende.
Altså keith. Klarer du ikke å løpe uten noe form for oppkvikkende stoff fortjener du heller ikke klare det. Jeg sier tre ord: LØP LØP og LØP

Sjokolade er godt, btw. Personlig foretrekker jeg melkesjokolade, eller kvikk lunch er oxo ganske godt Men liker knase kjeksen i twix sjokoladen, for ikke å snakke om den deilige karamellen i center. Men så har vi jo stratos, som forsåvidt smaker godt, også har vi mars sjokoladen, og Japp (?) sjokoladen. Det er så mange.
Sist endret av Sky; 11. mars 2007 kl. 22:20.
Jeg klarer jo det.. Mene r sinnsykt keen på å havne på topplista ^^
Hehe
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Denne tråden ble opprettet i 2006 så kanskje det var derfor ingen stengte den når den ble bumpet igjen, på tross av at nFF er ikke et treningsforum.

Men nå fikk jeg nok av dere.