Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6520
Kan man legge tobakk i frysern for å bevare den lengre?
Snus, røyk eller begge deler? Snus iallefall.
Ja...________________
Ja, det kan du. Men kjøleskapet funker fint det også, hvis du ikke skal ha det liggende i mange måneder.
Fryst snus er digg!
Kamerat av meg la en kartong(sigaretter) i fryserern, og tok ut pakke etter pakke, etterhvert som han trengte det. Så jeg regner med at det skal gå ganske bra
Sist endret av 3RD; 6. mars 2007 kl. 20:52. Grunn: Leif hadde hvert her..
Du slipper at tobakken blir så jævla tørr så rask da.. Funker fjell! Lenge leve turer til utlande og ledig fryseplass etterpå!
Dersom nå først tobakken blir tørr, er en tynn potetskive veien å gå for å få litt fuktighet i den igjen, dog kan du risikere en litt "funky" smak.
aggurkskive funker også fint. Setter ikke så mye smak siden akkurken består av mest vann.
snus er absolutt frysbar, men røyk er jeg litt usikker på. jeg har nå idag nettop tatt opp en rykene fersk snus boks som har ligget i fryseren fra i fjord vinter den er så godt som ny
Snus fra frysern er som kremen av iskrem, det beste som finns
Så sant, så sant. Den første prisen etter en netopp uttatt boks fra fryseren er den beste.
Sitat av olephb
Så sant, så sant. Den første prisen etter en netopp uttatt boks fra fryseren er den beste.
Vis hele sitatet...
Men dog blir snusen fortere tørr etter en slik tur i fryseren. Ikke det at det noe problem, bruker som oftest å snuse den opp lenge før dette stadiet, men hører noen som klager over dette etter at de har tatt en handletur til Sverige.
Tobakk i frysern er vel å bra, men den tørker utrolig mye fortere når du først tar den ut av frysern, kjøleskapet er nok det beste valget... snus har jeg ingen formening om.
ja man kan trygt legge snus i fryser'n, men da må du passe på og ikke tine den for fort opp igjen