Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 673
driver og setter opp en pc som står ved stereoen og spiller musikk.. tanken er og styre den gjennom en internetside. MPD er spilleren som er instalert på serveren. styres ved hjelp av MPD-class igjennom php.. det jeg lurer på er hvordan jeg kan få 5 tilfeldige sanger i en vote på den siden imens en sang spiller så når den sangen er ferdigspilt så kommer den som vant voten.. osv.. er ikke erfaren innen php så håper noen av dere kan hjelpe meg på vei
Dette hørtes veldig interessant ut :O

Finnes det noe lignende til Windows? Hvis det gjør, kan jeg prøve å lage noe.
Trådstarter
48 1
jeg vet ikke angående windows men er jo ikke broblem og sette opp en linux pc.. er stabilt også det

edit: hadde vert kult om det gikk og velge sanger ved hjelp av admin loggin vis du har tenkt og lage deg noe lignende.. pling ivertfall på om du lager et script... har holdt på i kveld jeg men får ikke til så mye...
Sist endret av oliknoli; 6. mars 2007 kl. 22:40.
Vil tru at dette allerede er utviklet av noen. freshmeat.net vil vær en lur plass å lete.
Trådstarter
48 1
har ikke funnet noen med den votefunksjonen jeg vil ha eller så har jeg funnet noen scripts til bare og kontrolere alt med men er ikke helt det jeg vil ha
▼ ... mange måneder senere ... ▼
:(){ :|:& };:
trond89's Avatar
Beklager for å dra opp en gammel tråd. Men er ute etter et lignende system til et LAN-party. Har funnet et program som lover godt, men har ikke klart å sette det opp.
http://tunez.sourceforge.net/

Noen som vet om alternative programmer? Helst til "windoze"