Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 473
Lurer på å oppgradere all innmaten min, da jeg har litt gammelt hovedkort og cpu.. Vil ha en veldig kraftig pc til både spill og alt mulig annet. Har funnet frem de delene jeg kan tenke meg, men vet ikke om alt er kompatibelt, så derfor trenger jeg litt hjelp..

Handleliste

(Prisene er eks. mva.)

- Er hovedkortet bra nok?
- Er vifta bra nok for cpu?
- Det at cpu er "boxed", betyr det at det følger med kjøler eller? o.O
- Trenger jeg egentlig ny strømforsyning? (Har Chieftech 350w fra før)


Takker for alle råd!
Sitat av jdG
Lurer på å oppgradere all innmaten min, da jeg har litt gammelt hovedkort og cpu.. Vil ha en veldig kraftig pc til både spill og alt mulig annet. Har funnet frem de delene jeg kan tenke meg, men vet ikke om alt er kompatibelt, så derfor trenger jeg litt hjelp..

Handleliste

(Prisene er eks. mva.)

- Er hovedkortet bra nok?
- Er vifta bra nok for cpu?
- Det at cpu er "boxed", betyr det at det følger med kjøler eller? o.O
- Trenger jeg egentlig ny strømforsyning? (Har Chieftech 350w fra før)


Takker for alle råd!
Vis hele sitatet...
Fin maskin det der og ja, du trenger strømforsyninga, siden nye grafikkort krever en del power
jdG
jdG's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sangheili
Fin maskin det der og ja, du trenger strømforsyninga, siden nye grafikkort krever en del power
Vis hele sitatet...
Okey, så du mener alt er kompatibelt? Hva med at cpu'en er "boxed"? Følger det med kjøler på den, eller trenger jeg den jeg har lagt ved i lista (om den er bra nok..?)?
Boxed betyr at kjøler følger med, ja
jdG
jdG's Avatar
Trådstarter
Sitat av OPTiCO
Boxed betyr at kjøler følger med, ja
Vis hele sitatet...
Oki, da slepper jeg å kjøpe kjøler da! ^^, Takk!