Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1614
Fant en svensk webshop som selger psykedelisk snuff. Her er beskrivelsen;

----------------------------------
Psykedelic Snuff 2

Ny version av den populära produkten Psykedelic Snuff.

Användning:
Sniffas.

Effekt:
Hallucinogen/psykedelisk, effekten varar i 1- 4 timmar.
Dosering:
100mg motsvarar ca: 2 doser, låt inte den lilla pulvermängden lura dig, börja med 1/2 (dela upp pulvret i 2 lika högar) så du kan avgöra vad du tål.
Förpackning: 100mg HPLC örtextrakt av SO´KSI (Mirabilis Multiflora- Four-ó clock familjen).
Varning:
Denna produkt är mycket potent och rekomenderas INTE till personer som inte har erfarenhet av hallucinogena substanser.
Den bör inte användas av personer som lider av psykisk ohälsa eller personer som är mentalt omogna.Ge inte denna produkt till personer som inte är mogna för hallucinogena substanser.
Använd produkten på ett ansvarsfullt sätt.


Betatestare:

"Sniffade 50mg av denna ört, effekten blev märkbar inom 1 minut, fick lite yrsel i början men det försvann snabbt och jag kunde märka att denna ört är helt klart psykedelisk. En del flytande mönster i min tapet och lite annat men mer hallucinogen blev den inte, skall nog prova 100mg nästa gång. Produkten är potent men inte riktigt i min smak så jag ger den 3 av 5 möjliga."
----------------------------------

Noen her som har erfaring med dette produktet? Har prøvd å søke, men jeg fant ikke noe. Og selvsagt - noen som vet noe rundt lovligheten av dette? "HPLC örtextrakt av SO´KSI (Mirabilis Multiflora- Four-ó clock familjen)."
Må friske opp i hukommelsen deres at kjøp\salg via forum er forbudt. Dette gjelder selvfølgelig også pm.

Angående Mirabilis Multiflora finner jeg særdeles lite. Ikke annet enn at det ble brukt av indianere i Nord-Amerika. Den er omskrevet i en bok som heter Legal Highs av Adam Gottlieb. Tydligvis lovlig i USA, men hvorvidt dette gjelder her til lands er jeg usikker på.
Sjekk narkotikalista
hmm virker spennende, må kanskje prøves^^
syntes ikke det hørtes så spennende ut jeg men, da er det heller andre ting som står på lista først
Dudes, IKKE ta NOE av det som denne webshopen oppgir, for god fisk!
Jeg har aldri sett noen som pumper ut så store mengder feilinformasjon om
drugs, kasnkje med unntak av norske myndigheter.
snuff jah! <3 nam '.'
men psykedelisk?? erd det noe annet, eller det bare snuff? :-/
ellers kan snuff kjøpes i tobakkshopper å sånt, men har ikke sett mye til dette i norge gitt...
Sjekk Sverige?, hva har de ikke der???
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Timern
snuff jah! <3 nam '.'
men psykedelisk?? erd det noe annet, eller det bare snuff? :-/
ellers kan snuff kjøpes i tobakkshopper å sånt, men har ikke sett mye til dette i norge gitt...
Sjekk Sverige?, hva har de ikke der???
Vis hele sitatet...
Det er selvfølgelig ikke snakk om snuff laget av tobakk, det finnes mange eksempler av snuff laget av stammefolk i bl.a amazonas, der en eller flere av ingrediensene er psykedeliske planter.