Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 698
Hei.

Er det noen andre som opplever problemer med å komme i kontakt med servere/sider som befinner seg utenfor norge ?

Jeg får pinget vg, dagbladet, nff osv. Men sider som imdb, tv.com og sider som ikke befinner seg innenfor norges grenser vil ikke svare.

Klarer heller ikke å sende beskjeder over msn, får bare opp beskjed om at "Følgende beskjed kunne ikke leveres til alle mottakere" elns.

Befinner meg i oslo på en linje fra nextgentel.

Noen som kan opplyse meg med lit informasjon ?
Kan opplyse om at du ikke er alene.
Sitter i bergen med ngt og har samme problem.
Satser på at noen fikser det til imorgen.
Natti
MSN er ett rent helvette her også, men utenlandske websider går greit
Sitter i Stavanger med NGT, og har samme problemet.
Msn er et helvette her også, kan ikke gjøre noe!..
Ooh..
Jeg er ikke aleine nei =)
Har brukt kanskje 1 timer ++ på å prøvd allt muligt
samme problem.. bergen, Nextgentel.. plagsomt!
Oslo, NGT, samma driten
Yes, jeg er ikke alene.. Kun ngt?
Det er NGT som er problemet, men MSN har vært litt frem og tilbake for de fleste.
Her kommer man hjem fra forsvaret så ødelegger ngt min første natt med poker på lang tid tusener tapt
Voss, NGT, samme problemet =(
Sitter med NGT i oslo funker helt fint her.. Kanskje noe rart med linjene dems utenfor oslo?
Sitat av dosky
Det er NGT som er problemet, men MSN har vært litt frem og tilbake for de fleste.
Vis hele sitatet...
Det er telenor hos fattern, har ikke lignende problem der, tele 2 hos muttern heller ikke prolem der.

Kan ikke huske at jeg har hatt noe særlig msn problemer. Har skjedd kanskje 2 ganger for meg.
Kan opplyse at det var en problem som rammet hele Norge, ikke bare NGT
Var visst løst i dag tidlig
Noen som har problemer med NGT nå idag lørdag?
Man må kanskje restarte modem/routeren?

Vet at når upc har hatt landsdekkende problemer så har det ikke funket for meg selv om det de sier det SKAL funke, ringt opp og fått bekreftet at det ikke er de som har problemer, at jeg ikke har noe problemer på pcen, og blitt bedt om å restarte modemet. Da har det funka igjen!