Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 991
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Godag, i en anledning her
Har jeg bruk for noen kortlåser. Helst hvor mange jeg ønsker.
Det som er cluet er at disse skal kunne kontroleres via et webpanel dvs. At det og det kortet skal ha tilgang til det og det rommet. Noen som vet om dette er vanskelig og skaffe? Evt pris. Mulig jeg kan programere litt selv.

EDIT: http://www.xpublish.no/tv/xp/pub/mx/...00_liten_f.pdf

Den fant jeg men ikke helt det jeg er ute etter.
Sist endret av comi; 24. desember 2006 kl. 23:47.
hafslund
scantech

garantert flere... B&T låsservice for ekempel
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Trådstarter
Hehe, grunnen til at jeg ville ha webasert var fordi det skal kunne brukes på alle plattformer. Og ettersom jeg leser er ikke den webasert, men PC-Programvare som jeg anser som et windows program.
Personlig ville jeg ikke anbefalt webbasert nøkkel system, vil ikke anslå det som god sikkerhet om du ønsker dette, siden at systemet er ganske så sårbart da, med tanke på at folk vil ha kontakt med systemet ifra utsiden.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Trådstarter
Folk vil ikke ha tilgang til det utenifra. Hvordan kan du si noe slikt?. Det er ikke i kontakt med noen som helst internet tilgang.
Sitat av comi
Folk vil ikke ha tilgang til det utenifra. Hvordan kan du si noe slikt?. Det er ikke i kontakt med noen som helst internet tilgang.
Vis hele sitatet...
Det står jo i tittelen at det skal være webbasert...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fulloggal
Det står jo i tittelen at det skal være webbasert...
Vis hele sitatet...
web != internet.

Webbasert vil sei at det er en tenar en eller annen plass, gjerne på samme maskina som klienten er på, eller i eit lokalt nettverk, uten internetttilknytning.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Vidarlo: Ikke så vanskelig å se at du driver med php...

For å gjøre det klart: Det trådstarter ønsker er et system som kan brukes gjennom en nettleser, mot en side som er hostet på server som står lokalt på et lukket nettverk uten internettilkobling.