Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1216
Heisann!

Nå har det seg sånn at jeg har veldig lyst til å lage min egen melodi uten å ha et keyboard i tillegg. Når jeg søkte litt på youtube så kom jeg over denne videon, jeg syntes at det så utrolig lett ut. Så derfor lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva slags program han bruker? Gjerne en nettside til produsenten også, hvis dere vet om noen andre musikkprogrammer som er enkle og ta i bruk, så skrik ut

Takk på forhånd!

-Stolt eier av en Nokia6280
hva med en link til utub filmen:P?
Dette må jeg virkelig beklage. Nå har det seg sånn at det var en som hadde lagt ut filmen på et privat forum via youtube. Noen som vet hvordan jeg kan finne addressen til videon?

EDIT: Jeg fant når jeg brukte vis kilde via IE.

http://www.youtube.com/v/Fn6NAsi4EVM
Sist endret av Nokia6280; 12. desember 2006 kl. 21:52.
hva med å se filmen, ta ett screenshot og poste det?
Det der er fruity loops. Om ikke, så ligner det noe veldig.
han bruker studio FL 5
du kan laste det ned på limewire
Du kan også kjøpe det, er veldig billig for et musikkprogram å være.
Det der er basshunter som viser litt av hvordan han lager låter hjemme på gutterommet sitt i FL studio 6.
Han lager ufyselig musikk.
BassHunter Bruker Fruity loops 4. Det har han sagt selv. Men det er jo egentlig det samme hehe
Anbefaller deg å bruke reason. Prodigy har brukt det en god del.
Samme hvilket musikkprogram du skaffer, så er du særdeles hemmet uten et skikkelig lydkort og keyboard. Tro meg, det er slitsomt å plotte inn toner med musa i flere timer.

Det du ser på filmen er forresten Fruity Loops, som de andre sa..
Må man kjøpe fruity loop? Eller kan man laste det ned på noen torrent sider elns? Såfall, noen som har link..?
Sitat av mopplest
Må man kjøpe fruity loop? Eller kan man laste det ned på noen torrent sider elns? Såfall, noen som har link..?
Vis hele sitatet...
på google skriver du bare: "Fruity loops torrent". enkelt og greit. Eller så ser du på:
thepiratebay.org
torrentz.com
meganova.com osv..