Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 732
Jeg har akkurat kjøpt meg Battlefield 2142, installert det og når jeg prøver å starte det opp får jeg bare en feil medling som kaster meg tilbake til Windows. Jeg har ekte Windows XP og jeg har installert siste ver av directX. Sitter på En fujitsu Siemens P7010 med dårlig skjermkort.(tror det er 64 MB) Kan dette være årsaken? Noen som spiller dette spillet på P7010 så skrik ut...

Feilmelding ligger som vedlegg...
For faen, før du whiner hull i hodet på oss fordi du ikke får ett spill til å funke så sjekk minstekrava til spillet, jeg antar du enda sitter på en laptop med GMA 950 grafikk.. ett grafikkkort som ikke er støtta av EA/Dice i bf2142 eller i bf2 for den saks skyld.

Kjøp nytt skjermkort, slutt whine.
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Jævlig lett å stappe et nytt skjermkort inn i en P7010!!! men takk for knall tips!!
Såvidt jeg husker er dette et forum med hyggelige mennesker...
Sitat av Nicos
Jævlig lett å stappe et nytt skjermkort inn i en P7010!!! men takk for knall tips!!
Såvidt jeg husker er dette et forum med hyggelige mennesker...
Vis hele sitatet...
Tolk det som du vil, om du kan stappe nytt GFX i laptoppen din eller ikke aner jeg ikke men siden du sier i din andre tråd at penger ikke er ett tema regner jeg med du driter sorten og derfor klarer å tenke deg til at du kanskje burde kjøpe deg en ny PC til gaming. og ja tipset er knall.

Hyggeligemenesker hvor har du det ifra? vi er drittsekker her alle mann!
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Har ikke møtt en eneste drittsekk her inne før NÅ faktisk!! Om penger ikke er problemet er da kun snakk om prioriteringer. Du burde kanskje kjøpe deg normal oppførsel for kronene du klarer å oppdrive.
Sitat av Nicos
Har ikke møtt en eneste drittsekk her inne før NÅ faktisk!! Om penger ikke er problemet er da kun snakk om prioriteringer. Du burde kanskje kjøpe deg normal oppførsel for kronene du klarer å oppdrive.
Vis hele sitatet...

whatever homie, jeg svarte på spørsmplet du ikke hadde kapasitet til å finne svar på selv, uansett om det er så lett at for det meste hvem som helst kan klare det.

Om jeg vil ha en normal oppførsel skal jeg si ifra, du er vist mannen å kontakte.
Tror vi alle ser hvem som mangler folkeskikken. Å få lage tråder på NFF er tydeligvis ikke for alle. Du kunne i det minste ha postet drittet på Hw.no sammen med alle de andre "jeg får ikke til"-trådene. Vil vi at dette skal bli et supportforum for søppelnerder?
Det kunne jo vært en ide å sjekke om datan din faktisk er sterk nok til å kjøre spillet først.... Lønner seg å tenke litt framover før du poster idioti...
Ok, nok nå. *stengeslegga*