Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1661
Noen som ser på The OC som går på Tv3?

Isåfall.. Noen som vet når sesong 4 kommer ut? Dato?
Et kjapt søk med www.justfuckinggoogleit.com gav meg dette:
Season 4 of The OC returns November 2nd with the first episode "The Avengers", the show picks up about 3 months after Marissa's death with everybody trying to get over what happend. Seth is working at a comic book store, Ryan is cage fighting, Summer's at college and Sandy returns to the public defenders office..
Vis hele sitatet...
Trådstarter
19 0
Thnx! Det var det jeg trodde.. Hehe
Problem, officer?
thomasf's Avatar
I fremtiden kan du i tillegg bruke www.tv.com til å se når episoder av diverste tv-serier blir sendt.
Må jo selvfølgelig se på The O.C., riktignok ikke på tv3 :P Laster ned i stede, så jeg ble ferdig med sesong 3 før sommeren.

Sesong 1 er en utrolig bra sesong, tviler på at noe tv-show i samme sjanger kan måle seg med den sesongen. Utover i andre sesong begynner ting å bli litt kjedelig, spesielt rundt Lindsay, men det tar seg opp igjen mot slutten, akkurat det samme med sesong 3.

Har lest litt om det som kommer til å hende i sesong 4, skal ikke si hva som kommer til å skje, men jeg trodde at det kom til å bli en veldig dårlig sesong med en dårlig handling, helt til jeg så en promo som FOX har sluppet. Den fikk meg til å forandre mening.

http://youtube.com/watch?v=-Uite4GYKVU - her er linken hvis noen vil ta en "sneak peak" på sesong 4

Tror nok dette vil bli en rar og veldig anderledes sesong i forhold til det man er vant til, men jeg kommer i allefall til å fortsette og se
Sesong 4 starter 2/11/2006, altså den 2. november. http://www.tv.com/the-o.c./show/1696...&tag=nav_bar;4
Jeg har sett 18 episoder ut i sesong 2, og jeg er jævla glad for at jeg har to sesonger igjen å se
vel, er kommet til episode 8, sesong 1, og er jævlig hekta henger mildt sagt litt etter, men har væffal mye igjen å se! skal se episode 9 i kveld, og gleder meg endel!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Virtous
http://youtube.com/watch?v=-Uite4GYKVU - her er linken hvis noen vil ta en "sneak peak" på sesong 4

Tror nok dette vil bli en rar og veldig anderledes sesong i forhold til det man er vant til, men jeg kommer i allefall til å fortsette og se
Vis hele sitatet...
Denne "sneak peaken" viser vel bare klipp fra starten av sesongen tenker jeg, tipper ting går seg til i begynnelsen, før "småproblemene" dukker opp utover. Slik som det alltid har vært. Bør ikke miste mer av humoren til Zeth og faren hvertfall, da blir serien bare deprimerende.
The O.C er ikke så verst egentlig, sett til ep10 i sesong 1.
Tenkte bare jeg skulle si i fra om at man har muligheten til å se sesong premieren av sesong 4 allerede nå på fox sine nettsider eller myspace er det vel.

http://creative.myspace.com/VOD/oc/index.html

Jeg fikk ikke spilt av videoen der, hvis flere har det problemet kan den lastes ned via torrent også.
Hele serien går til helvetet... Hun som spiller Marissa har enten fått sparken eller sluttet. SÅ nå skal de bare lage 16 episoder til, og det skal handle om rare ting som ryan gjør slossing og lillesøsteren til Marissa blir populær og så handler alt om henne. Det har jeg hørt... men det skal bli spennende å se selv
▼ ... noen uker senere ... ▼
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Patd
Hele serien går til helvetet... Hun som spiller Marissa har enten fått sparken eller sluttet. SÅ nå skal de bare lage 16 episoder til, og det skal handle om rare ting som ryan gjør slossing og lillesøsteren til Marissa blir populær og så handler alt om henne. Det har jeg hørt... men det skal bli spennende å se selv
Vis hele sitatet...
Det rykter var jo dratt rett ut ifra teaseren som ble laget før sesongpremieren. Alt dette var jo tatt fra første episode av den nye sesongen.
Vi som har sett på The O.C før vet jo at de første par episodene av hver sesong er ting litt "fucked up" har sett de tre første episodene nå, å må si jeg er positivt overreasket over at de fortsatt klarer å få meg interessert i serien.
Jeg er stor fan av the OC, og det var med sorg jeg så serien forfalle gjennom sesong 3. Sesong en av all-time, og sesong 2 hakk i hælene. The Ties That Bind er en klassiker.
Jeg har alle 3 sesongene på DVD, og ser dem en gang i blant, bare for kosen og "nostalgien" i det.

Av en eller annen grunn har Fox kun bestilt 16 episoder av sesong 4, og til tross for at Josh er tilbake i forfatterstolen og serien har begynt å hente seg inn etter en fantastisk dårlig tredjesesong, har ratingene i USA vært katastrofale. Med mindre noe drastisk skjer kan det se ut som om the O.C. ikke blir plukket opp til flere episoder neste år.
Heldigvis har iallefall episode 3 og 4 vært forholdsvis gode, så forhåpentligvis vil serien vinne tilbake publikum.

Jeg likte dårlig at de skrev Marissa Cooper ut av serien, og enda mindre likte jeg måten. Og jeg ble skremt når jeg leste at serien skulle omskrives rundt søsteren Kaitlin og hennes liv på Harbour. Foreløpig har vi vært spart for det verste, men det er fremdeles 12 usendte episoder denne sesongen.

Forhåpentligvis klarer de å skildre den koselige stemningen fra den første sesongen atter igjen, men jeg har vanskeligheter med å se hvordan det skal gå uten the fantastic 4 i senter. Ryan er en skygge av hva karakteren en gang var, og Summer på på bærtur.
Sist endret av Preben; 17. november 2006 kl. 20:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er halvveis ute i sesong 3 nå, og hittil har det egentlig vært ganske søvndyssig. Sesong 1 er den beste av det jeg har sett hittil. Om sesong 3 fortsetter slik veit jeg ikke om jeg orker å se sesong 4. Selv om det er en jævla bra serie, ingen tvil om det. Ryan har iallefall mistet mye av karakteren sin som Preben sa. Men selv om jeg sier at jeg ikke skal se sesong 4 blir den nok sett likevel, med tanke på at jeg synes det er en jævla avhengighetsskapende serie
Jeg synes du skal lide deg igjennom sesong 3 (som tross alt har enkelte svært gode episoder), og glede deg til sesong 4. Der er mye "magien" fra sesong 1 tilbake, og skuespillet er igjen på toppnivå.
Dessverre har Fox nå bekreftet av the OC ikke vil bli plukket opp for en femte sesong neste år, så dette er nok slutten. Fordelen er at Josh nå får muligheten til å avslutte serien på en verdig måte, og samtidig vil vi se gamle karakterer komme tilbake.
Enig der, sesong 3 har et par gode episoder, men jeg synes ikke den kan måle seg med sesong 1. Men nå har ikke jeg sett hele heller Får vel lide meg gjennom som du sier, om sesong 4 altså er noe å se fram til. Hvor mange episoder har de spilt inn i sesong 4 nå?
Hittil har det blitt sendt 5 episoder, og iallefall 3 av dem er knakende gode.
De wrappet nettopp opp innspillingen til episode 11 før de tok juleferie, og det er planlagt innspilling frem til midten av februar. Med mindre ratingene tar en drastisk vending vil det være slutt etter det.