Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 633
Hei, tror det var på tors eller fredag kveld at jeg kanalsurfa og kom innom nrk2(?) der det var en låt som traff meg midt i hjerteroten... Det viste seg at det var Sigur Ros-konsert, men det kom noe annet islandsk jall rett etter denne låta. Den ble spilt som intro/begynnelse på et prog jeg ikke var glup nok til å merke meg og nå mååå jeg ha sangen!

Den var ganske "hard" (til å være Sigur) og hadde et ganske fett trommebrekk som gikk om og om igjen mens kisen sang det samme om igjen i noe så svartens lys stemme...

Noen bjeller, noen som kjenner igjen låta, noen som vet hvilket prog det var?
Er litt vanskelig å vite hvilken sang du mener, men jeg gjetter at du hørte slutten av Untitled 8 fra albumet ( ).
Sitat av lachrymolog
Noen bjeller, noen som kjenner igjen låta, noen som vet hvilket prog det var?
Vis hele sitatet...
Er fra Screaming Masterpiece, en dokumentar som ble vist på NRK1 på fredag. Aner ikke hvilken låt det var da jeg ikke fikk sett programmet selv.

Edit: Vet at Untitled #8 aka Popplagid er på soundtracket, så er kanskje den som foreslått
Sist endret av trusk; 20. november 2006 kl. 15:24.
Det var den ja, noe så grønnjævlig fin! Flaks at jeg akkurat kom fra nattingsen :P