Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 455
Har nettopp satt sammen en kortfilm av en rekke klipp.. Og når jeg hadde lagret filmen (som Windows Media Video - WMV), viser det seg på slutten at de få klippene på slutten som var encodet til xvid, blir delt horisontalt slik at nedre halvdel blir grå, og øvre halvdel blir skikklig overdrevet "widescreen".. ;s

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Har lagt en del arbeid i dette her..


Takker for alle svar!
Du kan jo begynne med å si hvilket redigeringsprogram du har brukt.
Har du orginalklippene på noe annet en xvid hadde nok det kjappeste vært å gjøre de om til noe du vet funker, evt. gjøre xvidfilene om til noe du vet funker.
jdG
jdG's Avatar
Trådstarter
Sitat av Henriken
Du kan jo begynne med å si hvilket redigeringsprogram du har brukt.
Har du orginalklippene på noe annet en xvid hadde nok det kjappeste vært å gjøre de om til noe du vet funker, evt. gjøre xvidfilene om til noe du vet funker.
Vis hele sitatet...
Har brukt Windows Movie Maker (WMM som står i tittelen). Jada, jeg vet det suger, men fant ikke noe annet før jeg var igang.. Jeg måtte lage klippene selv utifra en stor videofil encodet i xvid på 700 mb, og jeg vurderte å konvertere hele filen til et annet format, men det kommer til å ta evigheter.. Jeg har gjort dette en gang før, men da virka det uten noen problemer.. Har sletta xvid og installert den nyeste, men uten hell.. :/